Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hyeena

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #360 : 09.12.2012 klo 12:17:14 »
Aspan (epäluetettava lähde, tiedetään) mukaan ollaan juuri lähettelemässä noita. Eli ainakin esittävät toivoa että jouluksi kerkeäisi.
Oli hieman selvittämistä kun yksi erä edellisestä kotelosta ei ollutkaan kirjautunut maksetuksi vaikka oli maksettu (eli muistutusta pukkasi postissa), piti hieman perjantaina varmistella ettei jää viimeinen laatikko saamatta..

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #361 : 10.12.2012 klo 07:55:15 »
Posti toi sen kauan kaivatun saapumisilmoituksen Koottujen kolmannesta osasta  :P mahtavata!

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #362 : 10.12.2012 klo 10:31:21 »
JAAHAS! Paketissa oli vain 7. ja 8. kirja, kotelo sekä se tilaajalahja. Puuttuva 9. tulee vasta ensi vuoden puolella. Kovasti ne pahoittelee mukana tulleessa tidotteessa. Toimitukseliset artikkelit eivät ole ilmeisesti valmiit.  ??? Kovasti on muka kiirettä pitänyt.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #363 : 10.12.2012 klo 19:13:31 »
Pelottaa kyllä hieman toi paketin kunto, kun siitä puuttuu yksi kirja. Itse boksi jouttuu silloin turhan kovalle rasitukselle Suomen Itellassa. Siellähän on tapana potkia, heitellä, pudotella ja muuten vain tuhota paketteja.

Itse toivoisin saavan kaikki kirjat samassa boksissa. Jos nää kirjat olisi voinut hakea jostain, ilman että ne menee postin tuhoprosessin läpi, niin ainakin itse olisin hakenut nuo kirjat henkilökohtaisesti.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Ili88

  • Jäsen
  • Viestejä: 195
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #364 : 10.12.2012 klo 21:16:33 »
Pelottaa kyllä hieman toi paketin kunto, kun siitä puuttuu yksi kirja. Itse boksi jouttuu silloin turhan kovalle rasitukselle Suomen Itellassa. Siellähän on tapana potkia, heitellä, pudotella ja muuten vain tuhota paketteja.

Itse toivoisin saavan kaikki kirjat samassa boksissa. Jos nää kirjat olisi voinut hakea jostain, ilman että ne menee postin tuhoprosessin läpi, niin ainakin itse olisin hakenut nuo kirjat henkilökohtaisesti.

Ihan hyvin oli koteloon laitettu kirjan kokoinen täytekappale eli siitä ei tarvitse huolestua.

hyeena

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #365 : 10.12.2012 klo 22:10:22 »
No nyt sitä sitten vasta pääseekin jännäämään, nimittäin perjantaina päivittelin uudet osoitetiedot tuonne kun eivät itekseen olleet sinne päätyneet. Ja sitten oli tuo laskusotku. Ja itse olen koko viikon työmatkalla joten pitänee soitella jokapäivä erikseen kotio, "tuliks mulle pakettia".

Tällä kertaa aspa tosiaan tiesi.

Fantom

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #366 : 11.12.2012 klo 15:58:07 »
Joopajoo - olen tietty tapani mukaan negatiivinen - mielestäni ei ole järkevää lähettää (varsinkaan vajaita) kirjapaketteja jouluruuhkan alla.

Ykkösosa oli ihme ja kumma ehjä, kakkosessa meni kotelo vaihtoon. Nyt saan popsia pameja kieli sinisenä että kestän kauhukuvani siitä hetkestä kun avaan kolmoskotelon... täytepalana on tietty lastulevynkappale johon on vielä jäänyt betonia ja vanhoja nauloja pystyyn mutta se on kuitenkin saatu hakattua kotelon sisään...

Postin auto ajaa  lumipyryssä ojaan ja uppoaa veteen tuulilasia myöten... postin virkailijalla on kauhea pikkujoulukohmelo ja hän tiputtaa pakettini "muutaman" kerran lattialle...   ^-^
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 klo 16:05:43 kirjoittanut Fantom »

Fantom

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #367 : 11.12.2012 klo 16:00:06 »
Pelottaa kyllä hieman toi paketin kunto, kun siitä puuttuu yksi kirja. Itse boksi jouttuu silloin turhan kovalle rasitukselle Suomen Itellassa. Siellähän on tapana potkia, heitellä, pudotella ja muuten vain tuhota paketteja.

Itse toivoisin saavan kaikki kirjat samassa boksissa. Jos nää kirjat olisi voinut hakea jostain, ilman että ne menee postin tuhoprosessin läpi, niin ainakin itse olisin hakenut nuo kirjat henkilökohtaisesti.

Kirjoja ei saa hakea itse koska voisit saada vahingossa virheettömän kappaleen

Pslyy

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 6
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #368 : 11.12.2012 klo 17:14:51 »
Postissa jonotettu melkein puoli tuntia, mutta kyllä nyt kelpaa.

Ovatkohan nämä Rosan nimmarit jaettu ihan satunnaisesti vai tilaajajärjestyksessä? Itselle tuli numero 1000/4610.

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #369 : 11.12.2012 klo 17:39:00 »
Pelottaa kyllä hieman toi paketin kunto, kun siitä puuttuu yksi kirja. Itse boksi jouttuu silloin turhan kovalle rasitukselle Suomen Itellassa. Siellähän on tapana potkia, heitellä, pudotella ja muuten vain tuhota paketteja.

Itse toivoisin saavan kaikki kirjat samassa boksissa. Jos nää kirjat olisi voinut hakea jostain, ilman että ne menee postin tuhoprosessin läpi, niin ainakin itse olisin hakenut nuo kirjat henkilökohtaisesti.
Vaikka yksi kirja lähetyksestä puuttuikin oli sen jättämä tyhjä paikka korvattu mallikkaasti paksulla pahvikasalla.Kirjat minulla ainakin siis ne mitä tuli  ;) virheettömässä kuosissa.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #370 : 11.12.2012 klo 17:54:23 »
Vaikka yksi kirja lähetyksestä puuttuikin oli sen jättämä tyhjä paikka korvattu mallikkaasti paksulla pahvikasalla.Kirjat minulla ainakin siis ne mitä tuli  ;) virheettömässä kuosissa.
No hyvä juttu. Mulle ei kylläkään ole vielä tullut pakettikorttia...odotetaan...Itella on tunnetusti myös HIDAS.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #371 : 11.12.2012 klo 19:00:07 »
No hyvä juttu. Mulle ei kylläkään ole vielä tullut pakettikorttia...odotetaan...Itella on tunnetusti myös HIDAS.


Tai sitten ne tietää, ettet ole niiden paras asiakas?  :P

Fantom

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #372 : 12.12.2012 klo 17:14:52 »
Elikä - kun tämän signeeratun painokuvan enimmäismäärälukema on 4610 ja koottujen ensimmäisen osan painos oli 5000, voisi päätellä että tuo vajaa 400 tilaajaa on tippunut  "matkan" varrella pois... joka olisi prosentteina 7,8.

Mutta - voihan olla että painos on yhä 5000 ja nuo 390 kappaletta on varattu korvaamaan vialliset kappaleet...

Mora

  • Jäsen
  • Viestejä: 13
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #373 : 12.12.2012 klo 19:02:23 »
Tännekin tuli tänään kiihkeästi odotettu kolmas laatikko. Erityiskiitos on annettava kyllä tyhjän kirjan paikalle laitetuista tukevista määrämittaisista kartongeista jotka pitävät laatikon kuosissaan ja mukanaollut tilaajahjahan on upea   :-* Ensitilassa menee kehystettäväksi. Sikälikin osuu kuin nyrkki silmään  kun itse pidän Rosasta ja vaimo tykkää Kalevalasta kovasti niin oli hänkin myyty kuvaan. Ties vaikka olohuoneen kunniapaikalle pääsisi Sammon Puolustus, siltä kovasti kuulosti vaimon ensireaktio.

Kaikenkaikkiaan tunnelma on bueno mucho tämän kirjasarjan suhteen, hintava oli mutta komea on settikin, en voi valittaa pahalla tahdollakaan.

Itse en ole naama mutrullaan 9. osan myöhästymisestä, se oli paremminkin odotettavissa tietäen takanaolleet edellisosien  toimitus- ja kustannusvaikeudet. Ilmassa on kuitenkin suuren urheilujuhlan tuntua  8] Nyt vain harkitsen että teenkö tuosta kolmossetistä itselle "joululahjapaketin" ja avaan vasta aattona vaan malttanenko...

e: niin, ja kotelo kirjoineen oli siis täydellisen runnoutumaton, laatikosta päätellenkin oli keskivertoa hellemmin käsitelty tätä lähetystä.

Samone

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 536
  • Muumipappa
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #374 : 12.12.2012 klo 19:12:39 »
Ilmassa on kuitenkin suuren urheilujuhlan tuntua  8] Nyt vain harkitsen että teenkö tuosta kolmossetistä itselle "joululahjapaketin" ja avaan vasta aattona vaan malttanenko...
Minä teen noin. Pakettikortti tuli jo eilen, mutta en ole vielä ehtinyt postissa - tai toimipisteessä käymään. Täytyy kai huomenna hakea laatikko kotiin.