Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186123 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mora

  • Jäsen
  • Viestejä: 13
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #345 : 29.06.2012 klo 20:39:34 »
Tasan ei käy onnen lahjat, täällä ei kakkosboksia näy eikä kuulu.

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #346 : 30.06.2012 klo 16:56:09 »
viidennen kirjan lopulla repesin spiderduckille ja roopelle, joka oli kohottanut vähän rintamustaan seteleillä. :laugh:

Tähän asti ihan tyytyväisenä oon lukenut. Ohan sitä pikseliä jonkin verran ollut, mutta ei oo haitannut

Neffis

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #347 : 10.07.2012 klo 16:47:54 »
Viettävätköhän kaikki muut jo aikaansa nenä kiinni uusissa kirjoissa?

Minä en nimittäin ole saanut vielä postista lappua Koottujen kakkososan saapumisesta, ja alan jo pikkuhiljaa huolestua...

Lax

  • Jäsen
  • Viestejä: 232
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #348 : 10.07.2012 klo 22:24:44 »
Ainakin soittaisin jo sanomille, osaavat ainakin kertoa mikä on heidän kokemuksien mukaan keskimääräinen toimitusaika. Melkein kaksi viikkoa on sentään jo mennyt siitä kun monet ovat näemmä tuon jo saaneet postiin.

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #349 : 19.07.2012 klo 16:31:58 »
Nyt tuli luettua neljäs kirja  ja aivan hyvältä vaikutti mielestäni koko ajan. Ei sinänsä mitään isoa hutilyöntejä tullut vastaan kuin noissa viiteluettelon kuvitusviittauksissa, joissa ei ole osattu ympyröidä sitä oikeaa kohtaa monen tarinan kansista, sekä Ankkapurhan miljardöörissä on kaksi kertaa sama sana peräkkäin "Valitan! He ovat ovat yhä pubissa."
Mutta muuten on ollut aivan mahtavaa luettavaa tähän mennessä.

Mielestäni olisi ollut hyvä mainita edes jossain muodossa  "The Terror of the Transvaal" - tarinassa esiintyvät dinosaurukset. Mutta kun ei niin ei.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2012 klo 20:42:57 kirjoittanut Kujis »

TOSA

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #350 : 19.07.2012 klo 17:24:35 »
Kirjat 4-6 on nyt luettu. Kirjoissa 4 ja 5 olivat minulle tutuimmat Don Rosa seikkailut. Varsinaisia virheitä en bongannut yhtäkään. Viiteluetteloja en ole pahemmin lukenut joten niistä voi virheitä löytyäkin. Saa nähdä tulevatko seuraavat kirjat aikataulun mukaisesti.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #351 : 29.07.2012 klo 23:47:05 »
DRK 4:sen esipuheessa kerrotaan Rosan ja Blumin erimielisyyksistä RAET:n jenkkiversion 1000 kpl:een painoksen esittelyteksteissä. Rosa oli kuulemma käsin ja tätä tarkoitusta varten teettämillään leimasimilla merkannut kaikki kohdat tekstistä jokaiseen 1000 kappaleeseen, joista hän oli erimieltä Blumin kanssa. Koitin googlailla asiasta, mutta en löytänyt vastausta, omistaako joku tuon opuksen / tietääkö mistä oli kyse?

Hieno sarja on tämä kyllä, kylmät väreet tuli _taas_ lopussa kun luki tuon RAET:n 8. osan.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #352 : 02.08.2012 klo 22:04:02 »
Huhhuh, olipas rujosti pikselöitynyt tuo RAET osa 12 koottujen vitoskirjassa. Aiemmissakin kirjoissa ja tarinoissa on ollut pikselöitymistä ja muutakin vikaa painojäljessä, mutta tuossa saagan päätösosassa se oli jo oikeasti häiritsevää. Miten se onkin niin vaikeaa? Eikö mitään opittu Barksin kootuista? Samaan aikaan ilmestynyt Fantan Uncle Scrooge taas tarjoaa todella skarppia viivaa ja painojälkeä kannesta kanteen. Ei tuosta varmaan kannata yksin valittaa...? Olenko ainoa jolla häiritsee?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #353 : 03.08.2012 klo 08:27:22 »
Pistä vaan valitusta eteenpäin ja suoraan toimittajalle (tai vaikka Don Rosalle, jos löydät yhteystiedot...). Asiakaspalvelussa eivät tajua mitä pikelöityminen edes on. En tiedä vaikuttaako valittaminen mitään, mutta onpahan ainakin tukistus oikeen suuntaan. Ja jatkossa ei takuulla parannusta tapahdu, jos nyt ei reklamoida, kun aihetta olisi.

Täytyy sanoa, että olenpa todella pettynyt tilaajien puolesta, kun tällaista vielä esiintyy. En edes jaksa taputtaa itseäni selkään, kun en tätä tilannut. Tuntuu siltä, että valitusruljanssi Barksin kootuista olisi ollut yhtä turha kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Mutta silti - Jatkakaa taistelua!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #354 : 03.08.2012 klo 09:33:07 »
On se surkiaa kun tälläistä on. Ja sitten mikä häiritsee rutosti on puutteelliset tai virheelliset merkinnät niihin luetteloihin. Parikin Mikki Hiiri-viittausta puuttuu kokonaan. Monessa suhteessa olisi parantamisen varaa.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #355 : 03.08.2012 klo 12:28:47 »
Pistä vaan valitusta eteenpäin ja suoraan toimittajalle (tai vaikka Don Rosalle, jos löydät yhteystiedot...). Asiakaspalvelussa eivät tajua mitä pikelöityminen edes on. En tiedä vaikuttaako valittaminen mitään, mutta onpahan ainakin tukistus oikeen suuntaan. Ja jatkossa ei takuulla parannusta tapahdu, jos nyt ei reklamoida, kun aihetta olisi.

Täytyy sanoa, että olenpa todella pettynyt tilaajien puolesta, kun tällaista vielä esiintyy. En edes jaksa taputtaa itseäni selkään, kun en tätä tilannut. Tuntuu siltä, että valitusruljanssi Barksin kootuista olisi ollut yhtä turha kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Mutta silti - Jatkakaa taistelua!

No, laitoin nyt sitten viestiä toimituskunnalle. Yritin olla asiallinen, katsotaan mitä he vastaavat.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

kenda

  • Jäsen
  • Viestejä: 19
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #356 : 03.08.2012 klo 20:59:19 »
Huhhuh, olipas rujosti pikselöitynyt tuo RAET osa 12 koottujen vitoskirjassa. Aiemmissakin kirjoissa ja tarinoissa on ollut pikselöitymistä ja muutakin vikaa painojäljessä, mutta tuossa saagan päätösosassa se oli jo oikeasti häiritsevää. Miten se onkin niin vaikeaa? Eikö mitään opittu Barksin kootuista? Samaan aikaan ilmestynyt Fantan Uncle Scrooge taas tarjoaa todella skarppia viivaa ja painojälkeä kannesta kanteen. Ei tuosta varmaan kannata yksin valittaa...? Olenko ainoa jolla häiritsee?

Tosiaan, tuossa tarinassa se oli jo häiritsevää. En kyllä jatkossa viitsi tilata mitään näin kalliita kirjoja kun laatu on tuollaista. Onneksi en tilannut niitä Barkseja. Olisi harmittanut aika paljon jos hyllyt olisivat täynnä sekundaa.

Tepe98

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #357 : 26.10.2012 klo 18:01:02 »
Iha hyviähän ne varmaa olis, mut vaa nii helkutin kalliita. Parempi ku ostaa vaa ne kaikki kovakantiset

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #358 : 04.12.2012 klo 17:38:11 »
onko kellään tarkempaa tietoa, millonka tullee seuraava satsi koottuja? Kyllähän tuota on luvattu että joulukuussa, mutta uskallan ajatella, että niitten lähettäminen lykkääntyy taas jonkin verran (?).

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #359 : 04.12.2012 klo 17:56:36 »
Saisi sopivasti tulla ennen joulua. Tietää mitä tekee kun kinkkua sulattelee  :P