Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186193 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #315 : 14.03.2012 klo 20:07:37 »
Onko olemassakaan virheetontä kirjaa?

The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck by Carl Barks. En ole vielä löytänyt yhtään virhettä ;)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 760
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #316 : 14.03.2012 klo 20:26:58 »
The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck by Carl Barks. En ole vielä löytänyt yhtään virhettä ;)

Tarkoitin suomalaisista julkaisuista tota virheetöntä kirjasarjaa. Ulkomailla homma kyllä osataan.
Jenkeissä olisi tullut niin suuret korvausvaatimukset, ettei ne uskalla tehdä virheellistä kirjaa. Kirjan tarkastaa varmaan kymmenen tyyppiä, että kaikki on kunnossa.
Suomessa, joku mummeli vähän vilkaisee sitä samalla, kun katselee toisella silmällä "Kauniita ja Rohkeita". 
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

MTT

  • Jäsen
  • Viestejä: 915
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #317 : 15.03.2012 klo 15:06:58 »
Tarkoitin suomalaisista julkaisuista tota virheetöntä kirjasarjaa. Ulkomailla homma kyllä osataan.
Jenkeissä olisi tullut niin suuret korvausvaatimukset, ettei ne uskalla tehdä virheellistä kirjaa. Kirjan tarkastaa varmaan kymmenen tyyppiä, että kaikki on kunnossa.
Suomessa, joku mummeli vähän vilkaisee sitä samalla, kun katselee toisella silmällä "Kauniita ja Rohkeita".  

Julkaistaanhan sitä suomessakin hienosti tehtyjä kirjoja.

Riittäisi kun on tarpeeksi innostusta ja halua tehdä laatua (edit: ja palkanmaksaja myös antaa tälle aikaa). Jos sitä tekee vain palkkansa eteen niin lopputulos on mitä on, ja täähän koskee kaikkea tekemistä, ei vain kirjoja.

« Viimeksi muokattu: 15.03.2012 klo 15:08:59 kirjoittanut MTT »

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #318 : 22.03.2012 klo 11:52:41 »
Uusimmassa akkarissa oli taas "Vielä ehdit" -mainos. Taitaa tilauksia tipahdella vieläkin, ja saapa nähdä jääkö painos siihen jo mainittuun 5000 kappaleeseen. Eipä asia mua hirveästi haittaa, mutta mitään alunperin luvattuja keräilyharvinaisuuksia kai näistä ei tuollaisilla painosmäärillä taida tulla... Alunperinhän näiden myynti piti lopettaa vuodenvaihteeseen, mutta jos kysyntää on niin kyllähän Sanomille varmasti raha kelpaa...

Olen päässyt myös tutustumaan sisältöön, eka kirjasta n. puolet on luettu. Tykkään kyllä tähänastisesta, hyvältä vaikuttaa.

Edit: kävin koottujen sivulla tarkastamassa tuon painosmäärän, ja huomasin julkaisutiedoista, että boksejahan on luvattu n. 4 kuukauden välein. Eli ensi kuussa voi jo alkaa odotella uutta boksia saapuvaksi.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2012 klo 12:07:25 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Damdidam

  • Sarjakuvafani
  • Jäsen
  • Viestejä: 10
  • God of Super Hero Comics is Stan Lee.
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #319 : 22.04.2012 klo 09:40:10 »
Huomasin yhden pikku virheen osassa kaksi. Tarinan Stolen time viittauksissa ei mainita pientä Mikki Hiiri-viittausta. Nimittäin Pelle "ajanpysäytyskellon" viisareina tomii Mikki.

Nasse-setä

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #320 : 23.04.2012 klo 17:06:42 »
Ensimmäisestä kirjasta löytyy tosi ärsyttävä virhe:

- Kun avaa kirjan ekalta sivulta/ etu-aukeamalta ovat kuvat väärinpäin (katsokaa ekaa ja vikaa sivua ni näette eron.) Muissa kirjoissa ei samaa mokaa.
- Ja kaikkien muidenkin huomaama punainen akun nokassa sivulla 97 ruutu 6.
Saas nähän mitä muuta löytyy vasta eka kirja menossa.

Saisivat kyllä tehdä uudet painokset niin kuin tekivät Barksin kootujen kanssa kun kuvat olivat mattapintaiset.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 klo 17:19:07 kirjoittanut Nasse-setä »

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #321 : 23.04.2012 klo 19:01:09 »
Alustavasti.....Toisen laatikkon pitäisi ilmestyä kesäkuussa, siis alustavasti......
Je suis alle kuuden euron pizza!

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #322 : 28.05.2012 klo 08:47:30 »
Olin yhteydessä Sanoma Magazinesiin: Don Rosan koottujen toinen osa (kirjat 4-6) ilmestyy kesäkuun viimeisellä viikolla.

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 756
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #323 : 28.05.2012 klo 09:26:48 »
No ylläri pylläri, että venytetään ja venytetään ilmestymistä.

Tarkastaja Tars

  • Jäsen
  • Viestejä: 12
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #324 : 28.05.2012 klo 22:25:22 »
Minulle soitti joku Sanoma-myyjä viikko-pari sitten ja tarjosi "Nyt ihan ainutlaatuisesti tilaus hankkia täydellinen värillinen Carl Barks-kirjasto josko haluaisin sen tilata kotiini ja on ihan valtavan hieno jos kiinnostaisi." Sanoin sitten ettei ihan hirveesti kiinnosta kun sellainen 10-osainen jo on suomeksi ja sitten vielä mustavalkoinen samanlainen amerikaksi. Lehtimyyjä sitten että "Eikun tämä onkin sellainen Don Rosa Barks-kirjasto." No en sitten tilannut sitäkään.

TT

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #325 : 29.05.2012 klo 21:21:39 »
Olin yhteydessä Sanoma Magazinesiin: Don Rosan koottujen toinen osa (kirjat 4-6) ilmestyy kesäkuun viimeisellä viikolla.

Miksi  >:(

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 047
  • <><
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #326 : 30.05.2012 klo 09:13:09 »
Miksi  >:(
Johtuu varmaankin norjalaisista, jotka jo aikaa sitten ilmoittivat, että julkaisu siirtyy kesäkuulle ja jota Suomen Sanoma sitten seurasi (olettaisin, että tämä on yhteispainatus tms.).
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #327 : 30.05.2012 klo 17:06:02 »
^Kyllä tämä(kin) on yhteishanke, ja Norja on kaiketi se joka tätä hanketta johtaa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 756
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #328 : 11.06.2012 klo 16:52:36 »
Nettisivuilla oli ilmoitus että "Don Rosan-koottujen 2. kotelon postitukset alkavat 11.6.2012"  :P


Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 760
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #329 : 11.06.2012 klo 19:09:19 »
Tulis nyt sit vähän hel...tin äkkiä, kun meen 3 viikoksi sunnuntaina maalle latailee akkuja. Viimeistään perjantaina on tultava tai hermostun.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)