Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186101 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #270 : 16.12.2011 klo 16:21:14 »
Hei olkaas nyt kiltisti siellä...taitaa olla joulustressiä liikkeellä!
Muistakaa, että tontut kurkkii vielä ja tuhmat saa risuja.
Ei nyt kannata kvaakista häipyä vaikka vähän ohimolla sykkii...rahoitutaan vähäsen ja keskustellaan asiasta kun suuremmat adrelnaliinit (kirjoitettiinkohan se noin) on laskeneet.

Meikä on tämmöinen lähes hullu, niin tiedän kyllä kun ns. korpeaa, niin silloin tulee sanottua aina pahasti, vaikka tarkoitus ei olekaan. Ylläpito vaan yrittää suojella täällä kvaakissa niitä nuorempia keskustelijoita...täällä kun keskustelee myös lapsetkin, joten ei näytetä niille huonoa esimerkkiä (paraskin sanoja...itse minä kiroilen vähän liikaakin täällä).

Marko70 älä ota nokkiis...elämä on joskus kurjaa...älä lähde tommosen pikkuasian takia pois täältä...mun mielestä on hyvä, että täällä on muitakin huonosti kirjoittavia kuin tämmöinen lukihäiriöinen äijänkuvatus. Mä ainakin saan ihan hyvin selvää tosta kirjoituksesta.

Mitä tohon Huuto.net Don Rosan kohteeseen tulee, niin outoa, että siitä on noin huono kuva ja noin sekava...vaikka olis kuinka surkee kamera, niin kyllä siitä paremman kuvan sais. Itse en kyllä uskaltais huutaa...ainakin haluisin nähdä pakkauksen livenä ja sit vasta maksaa. Ei kannata ostaa sikaa säkissä, vaikka joulu nyt onkin.

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #271 : 16.12.2011 klo 17:21:47 »
Kyllä niillä ylimääräisiä on, itselle nimittän tuli kolme (3) eri lappua että kootut on postissa :)
aion kyllä niista vain yhden paketin noutaa.
Sama täällä ja yhden aion vain kyllä lunastaa.Mitenköhän niille lunastamatta jääneille tapahtuu?

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #272 : 16.12.2011 klo 18:39:06 »

Harmi että ovat puoli senttiä liian korkeat mahtuakseen kirjahyllyyn.
Just mahtuivat hyllyyn  :)

Fantom

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #273 : 16.12.2011 klo 18:50:59 »
Tuosta huuto.netin kirjan kuvasta - onhan kuva voitu ottaa jostain Rosan Koottujen mainosesitteestäkin jos niissä on juuri tuo kuva tuosta kulmasta ollut. Leikattu irti ja laitettu lattialle kuvattavaksi...

Sain oman boksini - pidin värityksestä ja siitä että kirja tuli ehjänä perille. Vähän vaivaa sellainen pikkuseikka että kun joissain sarjassa esiintyvissä myymälöissä on myymälän suomenkielinen nimi kyltissä, se on kirjoitettu konekirjaisimin - jotenkin elävämpää jos joku olisi kirjoittanut/piirtänyt ne käsin... eihän itse sarjakuvaakaan koneella ole piirretty.

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #274 : 16.12.2011 klo 20:17:53 »


Marko70 älä ota nokkiis...elämä on joskus kurjaa...älä lähde tommosen pikkuasian takia pois täältä...mun mielestä on hyvä, että täällä on muitakin huonosti kirjoittavia kuin tämmöinen lukihäiriöinen äijänkuvatus. Mä ainakin saan ihan hyvin selvää tosta kirjoitukse
Prsk.. Täältähän lähtee Markonmukana tämän palstansuola agentisti..Jatka vaan uskolliseen jäljittelemättömään (menikö oikein) tyyliisi ;) Tsemppiä!
« Viimeksi muokattu: 16.12.2011 klo 20:23:53 kirjoittanut fiat126 »

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #275 : 16.12.2011 klo 21:03:55 »
Sama täällä ja yhden aion vain kyllä lunastaa.Mitenköhän niille lunastamatta jääneille tapahtuu?

Suosittelisin näissä tapauksissa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Jos mitään ilmoittamatta jättää lunastamatta kaksi boksia, voi ensi kerralla käydä niin, että ei tule ensimmäistäkään boksia.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #276 : 16.12.2011 klo 21:44:01 »
Just mahtuivat hyllyyn  :)

Onks noi kaksi ylimääräistä niitä pikselirasteri kirjoja, jotka uusittiin.
Eihän tohon mahdu enää 2 tulevaa Rosa-boksia...uuden kirjahyllyn hankinta tai sit moottorisahalla sivusta auki ja jatkat kirjahyllyä. Täytyyhän tonne mahtua myös Gottfredsonin Mikki-kirjat ja Carl Baksin Library kirjat.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #277 : 16.12.2011 klo 21:49:41 »
Marko lähetti terveisiä siinä poistetussa viestissä että hän kommunikoi vain yksítyisviestein tästä lähin. Viesti poistettiin siksi että siinä kierrettiin estoa toisella tunnuksella, joka oli varattu jo aikaisemmin.

Marko pääsee tänne takaisin viikon jälkeen. On oma asiansa jos ei tule.
-- Ylläpito

Viikko on liian pitkä rangaistus...tostahan saa jo tosi pahoja vierotusoireita. Kyllä viikonlopun yli olis sopivampi karenssi. Eihän tommosta kestä Erkkikään!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #278 : 16.12.2011 klo 21:55:20 »
Onks noi kaksi ylimääräistä niitä pikselirasteri kirjoja, jotka uusittiin.
Eihän tohon mahdu enää 2 tulevaa Rosa-boksia...uuden kirjahyllyn hankinta tai sit moottorisahalla sivusta auki ja jatkat kirjahyllyä. Täytyyhän tonne mahtua myös Gottfredsonin Mikki-kirjat ja Carl Baksin Library kirjat.
Tässäpä vasta osa näitä "Ankkoja" Tehtiin taloa rakentaessa näille oma huone ja siellä vielä tilaa...   (toistaiseksi) No laajennetaan sitten lisää-muutama neliö vielä rakennusluvassa käyttämättä. Ja niitä Sodoman pikselikirjiojahan ne.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #279 : 16.12.2011 klo 22:05:24 »
Tässäpä vasta osa näitä "Ankkoja" Tehtiin taloa rakentaessa näille oma huone ja siellä vielä tilaa...   (toistaiseksi) No laajennetaan sitten lisää-muutama neliö vielä rakennusluvassa käyttämättä. Ja niitä Sodoman pikselikirjiojahan ne.

Kellaria voi laajentaa, eikä tarvi rakennusoikeutta!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #280 : 18.12.2011 klo 06:22:03 »
Oikeesti Ankkalinnassa on hyvin vähän varteenotettavia isäehdokkaita. Veljenpoikien isä minun mielestäni on joku tuikituntematon heppuli.
Paitsi on yksi henkilö, jonka kasvoja ei ole näytetty. En muista tarinaa, mutta oli kai Rosan tekemä. Se oli se tyyppi joka päivitti Sudenpentujen käsikirjaa...en muista oliko se juurikin Ankka.
Mulla ei ole juuri tuota Rosa-kirjaa. Kyllä se jossain Aku Ankka-lehdessä on mut en jaksa ruveta kaivaa sitä.

Toi isäkohtalo varmaankin jää ratkaisemattomaksi, paitsi jos Rosa kirjoittaa käsikirjoitukset ja joku muu piirtää sen.
Toi veljenpoikien isän paljastus on yhtä kova juttu kuin olisi mm. Kennedyn oikeiden murhaajien paljastus, UFOja on todistetusti olemassa tai Turussa on löytynyt (älkää turkulaiset ottako todesta...tää on Timo Soinimaisesti...vitsi, vitsi)  älyllistä elämää!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

AT-Man

  • Jäsen
  • Viestejä: 116
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #281 : 18.12.2011 klo 20:16:46 »
Veljenpoikien isä minun mielestäni on joku tuikituntematon heppuli.

Urho Sorsimo sen täytyy olla. Ellei ole se Gizmoduck tyyppi, en muista nimeä.
Kaeaek!

Samone

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 536
  • Muumipappa
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #282 : 19.12.2011 klo 21:11:33 »
Eipä ole tännekään mitään kuulunut, vaikka tilasin aikaa sitten ja sähköpostiin sain vahvistuksenkin. Luottotiedotkin on kunnossa ja samalta puljulta tilauksia aiemmin.

Täytyy soitella ja kysellä.

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #283 : 19.12.2011 klo 21:23:17 »
Huh, minun pakettini tuli tänään, eivät jaksaneet postissa kauempaa pyöritellä sitä :P

Nopeaa selailtuani näytti aivan erinomaiselta. Onhan siellä noita lapsuksia kuten esim, ainakin yksi kuvitusviittausvirhe Pysähtyneisyyden ajassa, mutta mitäpä sitten? En sijoittanut rahojani tähän virheiden etsimisen takia. Noita lukiessa meneekin mukavasti alku vuosi :D

MTT

  • Jäsen
  • Viestejä: 914
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #284 : 20.12.2011 klo 21:16:15 »

Ei ole vielä näkynyt. Voipi olla että rahat säästyy  ;)