Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186097 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #240 : 15.12.2011 klo 18:52:10 »
ei ole mullekaan kuulunut mitään. periaatteessa kaiken pitäs olla ok, kun jokin viikko sitten kyselin.Siitä huolimatta epäilyttää, että oon sössinyt tilauksen jotenkin (tai sitte sanoma m.). Jos sitä kävis huomenna postissa varulta kyseleen, kun kerta on vähän vapaatakin.

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #241 : 15.12.2011 klo 19:14:10 »
Ei uskalla skannata mitään kuvia näistä Don Rosan kirjoista...tossa on kauheet ukaasit kirjan alussa että kaikenlainen kopiointi sun muu kiellettyä!
Nää on näitä Rosan omia juttuja joita HÄN haluaa,antoi hän minullle luvan kopoida häneltäostettuja kuvia ja luvan myydä niitä kopioita.Huuto.netissä vaan vasikoitiin yläpidolle et myyn niitä ilmanlupaa jolloin kysyin luvan."KAI ROSA MENI SIINÄ PILKKUVIIDAKOSSA JA KIRJAINSÖSSÖSSÄ IHANSEKASI JA ANTOILUVAN JOS SILTÄ LOPPUI LÄÄKKEET ET MITÄ TOI HULLU KIRJOTTAA JA RAHAALÄHETTÄÄ KAKSINKÄSIN SAMAANAIKAAN?" 8]

Ottaisin itse syytemahiksen mutten yllytä toisia rikokseen,kai voi sanoa onks se paha ja häiritsevä se ruutu+se missä puhutaan jo kielillä eli NORJAA?

Vai voiko ne jo sanoistakin laittaa linnaan,MUUALLAKIN KUIN täällä? >:D

Q=<>

MTT

  • Jäsen
  • Viestejä: 914
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #242 : 15.12.2011 klo 20:10:42 »
Onko tullut sähköpostiin edes tilausvahvistusta?

Ei mitään muistikuvaa, siitä on sen verran aikaa  :)

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #243 : 15.12.2011 klo 20:11:55 »
Tuntuu välillä, että puolet on tilannut nämä kootut vain sen takia, että saisivat etsiä niitä Vithun virheitä ja naraata niistä. Elämä on yhtä lapsusta :P

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #244 : 15.12.2011 klo 20:15:15 »
Kolmoskirjassa bongasin loppupuolella yhden ruudun ovessa norjankielistä tekstiä. Kai noita aina sit jää...
3. kirja, s. 199, Norskia. Alla näytteet myös punaisesta sekä pikkelsistä pahimmillaan.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 740
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #245 : 15.12.2011 klo 20:21:33 »
3. kirja, s. 199, Norskia. Alla näytteet myös punaisesta sekä pikkelsistä pahimmillaan.


Toi norjan kirjoitus ei musta ole norjaa. Näin lukihäiriösenä tunnistan TODELLA VAKAVAN lukihäiriön tosta kirjoituksesta. Karhukoplahan ei ole järjen jättiläisiä ja varmaan jäänyt koulut vähän kesken.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kääk13

  • Jäsen
  • Viestejä: 951
  • Tripla Kääk!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #246 : 15.12.2011 klo 20:25:31 »
http://blog.duckmania.de/

Erityisesti niiden ketkä eivät ole Don Rosan koottuja tilanneet tai vielä ykkösboksia saaneet, kannattaa vierailla oheisen linkin takaa löytyvällä sivulla. Saksalainen fani(?) selaa kolmoskirjaa aikas tarkkaavaisesti ja vertailee uusia koottuja mm. vanhaan Hall of Fame-sarjaan.

Sivustolta löytyy muutama muukin kelpo videoklippi.
Mukana myös suomenkielinen haastattelu.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2011 klo 20:28:30 kirjoittanut Kääk13 »
Kääk13-kirjoittaa!

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #247 : 15.12.2011 klo 21:34:26 »
3. kirja, s. 199, Norskia. Alla näytteet myös punaisesta sekä pikkelsistä pahimmillaan.

Kiitoos oot sää rohkee!! :-*
Muija sano et see on tehty niinku vitsiks eli ei ole mitäänkieltä.
Ammunko hänet jos hän on väärässä? :angel:

Ei näytä huonolta mulle kelpaa en valita valittakaa mun kirjoittelusta mieluummin.

Q=<>

kenda

  • Jäsen
  • Viestejä: 19
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #248 : 15.12.2011 klo 21:43:37 »
Huonoa englantiahan tuo on, eli "Danger! Secret hideout of Kivisyömmi Karhula, bloodthirsty river pirate".

Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 043
  • <><
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #249 : 15.12.2011 klo 21:44:34 »
3. kirja, s. 199, Norskia. Alla näytteet myös punaisesta sekä pikkelsistä pahimmillaan.

Huonoo englantiahan siinä oli eikä mitään norjaa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #250 : 15.12.2011 klo 21:55:10 »
Huonoa englantiahan tuo on, eli "Danger! Secret hideout of Kivisyömmi Karhula, bloodthirsty river pirate".
Q=<>
« Viimeksi muokattu: 19.12.2011 klo 21:08:33 kirjoittanut marko70 »

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #251 : 15.12.2011 klo 22:49:03 »
3. kirja, s. 199, Norskia. Alla näytteet myös punaisesta sekä pikkelsistä pahimmillaan.


Kuvanäytteistä huolestumista aiheuttaa minulla vain tuo vimppa kuva. Väittäisin tuon pohjalta, että se ei ole pikkelsiä vaan viiva on rasteroitunut. Skarppi se ei missään tapauksessa ole, jos sitä vertaa esim. samassa kuvassa näkyvään tekstipätkään. Toivottavasti näitä ei ilmaannu lisää.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #252 : 15.12.2011 klo 23:14:40 »
Huonoo englantiahan siinä oli eikä mitään norjaa.

Joo, my bad. Pisti vaan silmään selaillessa, enkä ole tarinaa lukenut joten konteksti jäi avoimeksi. Mut kuten jo ekassa postauksessa sanoin, ei nämä mun lukunautintoa haittaa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

jetblack

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #253 : 16.12.2011 klo 02:30:31 »
En kyllä tiedä että miten edes sanoma pystyy sössii tälleen:
Mä varasin Don Rosan kootut nettisivujen kautta lähes kolme kuukautta sitten. Noin kuukausi sitten soitin sanomalle että ja kysyin että löytyykö sitä minun tilausta heidän järjestelmästään ja minulle sanottiin että löytyy. Huokaisin helpotuksesta, sillä minulle oli tullut niitä mainoksia neljä kertaa ja aloin jo ajattelemaan että tilaustani ei oltu otettu vastaan. No sitten tänään soitin sanomalle kysyäkseni että mikä sen mun tilauksen postin tilausnumero on. JA MITÄ MINULLE VASTATTIIN???? "NIMELLÄSI EI LÖYDY TILAUSTA." Siis aivan käsittämätöntä. Tilaus oli olemassa vielä vajaa kuukausi sitten muttei enää! Näinkö sanoma tosiaan kohtelee maksavia asiakkaitaan. Minulle kyllä sanottiin että nyt laitetaan tilaus tulemaan mutta se ei todennäköisesti ehdi jouluksi. Eipä paljon lohduta. Saa nähdä haenko sitä sitten joulun jälkeen...
ALA ARVOISTA TOIMINTAA SANOMALTA

Kyllä niillä ylimääräisiä on, itselle nimittän tuli kolme (3) eri lappua että kootut on postissa :)
aion kyllä niista vain yhden paketin noutaa.

TOSA

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #254 : 16.12.2011 klo 09:20:28 »
Joulukuun loppuun asti oli tarjouksen mukaan aikaa tilata. Itse laitoin eilen tilauksen kun huomasin että porukat on kirjoja jo saaneet. Katsotaan nyt sitten kuinka pian tulee. Tuohan tarkoittaa kyllä sitä että että ylimääräisä täytyy olla painettu jonkin verran koska tässä lopussahan voi tulla vielä useita tilauksia tai sitten kylmästi myöhään tilanneet jää ilman kirjoja.