Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186106 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Köysiä vaille hull

  • Jäsen
  • Viestejä: 11
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #210 : 14.12.2011 klo 13:12:06 »
Joo, alkaa epäilyttämään, että eka satsi ei ehdi jouluksi. Se olisi harmi, kun juuri silloin olisi aikaa lukea ja tutustua kirjoihin.

Toivottavasti tappelevat siellä laadun kanssa. Silloin myöhästyminen ei haittaisi...  ;)

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #211 : 14.12.2011 klo 14:43:28 »
Jouluunhan on vielä yli viikko. Muistaakseni barksit tulivat, ainakin minulle, vain muutamaa päivää ennen joulua.
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #212 : 14.12.2011 klo 15:35:04 »
Toiset tietää DR ilmestymisen toiset ei niin se tauti etenee. >:D
Mut meni herne nenään mullekkin.  ;)
Täs olis hyvä sellane juttu et vois suodattaa kelle tiedon näyttää kelle ei eihän täällä kaikki kusipäitä ole! :angel:


Q=<>

Chompp

  • Jäsen
  • Viestejä: 234
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #213 : 14.12.2011 klo 15:44:05 »
Meikäläiselle tuli tänään lappu postista että olis paketti noudettavissa. En vielä kerenny käydä hakemassa ku postit tipahti luukusta vasta hieman ennen ku olin lähössä töihin. Joten täytyy odotella huomiseen että pääsee selailemaan opuksia... Toivottavasti ei oo tarvetta palautella. Barksien kohdalla ainaki kävi tuuri eikä tarvinnu mitään palautella.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2011 klo 15:46:46 kirjoittanut Chompp »

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #214 : 14.12.2011 klo 16:24:15 »
Jouluunhan on vielä yli viikko. Muistaakseni barksit tulivat, ainakin minulle, vain muutamaa päivää ennen joulua.

Ilmestymistiedoiksi luvattiin alunperin marras/joulukuuta. Siksi alkoi huolestuttamaan. Mutta Chomppin ja Markon viestit antavat valoa pimeyteen! *<;-)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #215 : 14.12.2011 klo 17:20:30 »
Meikäläiselle tuli tänään lappu postista että olis paketti noudettavissa. En vielä kerenny käydä hakemassa ku postit tipahti luukusta vasta hieman ennen ku olin lähössä töihin. Joten täytyy odotella huomiseen että pääsee selailemaan opuksia... Toivottavasti ei oo tarvetta palautella. Barksien kohdalla ainaki kävi tuuri eikä tarvinnu mitään palautella.

Lappu oli tullut mullekin postista. Nyt jonotan postissa, pitkältä tuntuu jono... :)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #216 : 14.12.2011 klo 18:35:27 »
Ensimmäisiä fiiliksiä kirjoista: Esillepano upeaa, kannen materiaalit sekä paperin laatu ja artikkelit hienosti toteutettu. Boksi ja sen materiaali upeaa. Tarinat ja harvinaisuudet, kansikuvat ja muut lisämateriaalit tottakai rautaa. Sitten myös huonoja uutisia. Kerron tämän koska uskon sen kiinnostavan monia. Kaikissa kirjoissa ja selaamissani tarinoissa on mielestäni lievää pikselöitymistä. En ole alan (pikselien etsimisen ja havaitsemisen) asiantuntija, en omista Barksin koottuja enkä siten tapellut aikoinaan asiasta, joten en osaa verrata niihin. Lisäksi en omista aiempia Rosan kirjoja, joten en voi verrata myöskään niihin. Pikselöityminen ja lievät sahalaidat eivät ole mielestäni mitenkään häiritseviä, tärkeämpää itselleni on  saada kaikki tarinat samassa formaatissa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 741
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #217 : 14.12.2011 klo 18:45:29 »
Jiihaaaaa!!!

Kävin itsekin hakemassa boksin (siis tää on kyllä nimellisesti pikkubroidin mut käytännössä mun boksi...oon selttänyt ton jutun joskus täällä, joten en nyt jaksa vaivautua). Päällisin puolin näytti ihan hyvältä...Itella ei ollut tunaroinut ainakaan potkimalla ja heittelemällä tota pakettia.

En ehdi nyt yhtään lukemaan noita tai tarkastaa virheitä, mutta nyt aluksi näyttäis kaikki olevan ok!
Tietysti sieltä löytyy pikseliä...onhan kysymyksessä sentään Sanomat, mutta se on sen ajan murhe.
Pakko mennä väsämään piparkakkutaloa...jouluaatto lähenee uhkaavasti!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 747
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #218 : 14.12.2011 klo 18:57:43 »
Jaahas. Sitä pitänee aamusella kytätä postia, että mitä se tuo tullessaan  ;D (laskun kuitenkin vain :o )

Kääk13

  • Jäsen
  • Viestejä: 951
  • Tripla Kääk!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #219 : 14.12.2011 klo 21:11:04 »
Ja kolmoskirja paljastaa kuka kenties onkaan ankanpoikien isä.  ;D  ;D
PRKLn Egmont kun ei antanut Rosan toteuttaa suunnittelemaansa jatko-osaa, tai edes säästää hylättyä sivua Xanadu-tarinasta. Ankkamaailma menetti varmasti yhden mielenkiintoisimmista juonenkäänteistä tämän myötä... :(
Kääk13-kirjoittaa!

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 741
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #220 : 14.12.2011 klo 21:35:51 »
Siis onko toi veljenpoikien isä tossa "Takaisin Xanaduun"-tarinassa. En mää vaan löytänyt sitä...präjäilin läpi sen koko 3. kirjan.

Kertokaa sivu missä siitä mainitaan...häh!!!

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #221 : 14.12.2011 klo 21:53:23 »
 :o voi ei. Oon nyt ihan täpinöissäni. Ei ole vielä itelle tullu mitään tiedotetta, mutta eiköhän se kohta tuu. Jos viikonloppuna pääsis rentoutumaan :laugh:

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 741
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #222 : 14.12.2011 klo 22:03:19 »
Siis eihän toi pyhä Lama kertonut mitään...vihjaili vaan että tietää jotain...kusetusta....tahtoo tietää veljenpoikien isän nimen!!!
Voihan Roopen kalossit,,,sanon minä!

Se on tietenkin Pelle Peloton, kun pojat on noin kekseliäitä!
« Viimeksi muokattu: 14.12.2011 klo 22:05:05 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Fantom

  • Jäsen
  • Viestejä: 108
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #223 : 15.12.2011 klo 08:14:06 »
Olen tilannut sarjan jo 24.6 enkä sen jälkeen ole kuullut Sanoma Magazinesta  inahdustakaan - ei edes mainoslappuja - *pessimismi nostaa päätään* - ellei tilaukseni olisi lähtenyt digitaalisessa muodossa epäilisin sen menneen suoraan firman paperisilppuriin... Liekö tuollaista firmaa enää olemassakaan?   ???

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #224 : 15.12.2011 klo 09:41:13 »
Olen tilannut sarjan jo 24.6 enkä sen jälkeen ole kuullut Sanoma Magazinesta  inahdustakaan - ei edes mainoslappuja - *pessimismi nostaa päätään* - ellei tilaukseni olisi lähtenyt digitaalisessa muodossa epäilisin sen menneen suoraan firman paperisilppuriin... Liekö tuollaista firmaa enää olemassakaan?   ???
HEI ekkö tajuu ne ottaa vaa suoraan sun tililtä sillee agentisti MASSIS ja jättää SUT ilman kirjoja HALOO!No kyllä ne ennen perjantaita sulle saapuu! :angel:

ANTEEKS että kirjoitin toivonmukaan ette saa selvää ja pilkku puuttuu jota nussii! :laugh:

Q=<>