Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186208 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samone

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 536
  • Muumipappa
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #180 : 19.11.2011 klo 09:35:14 »
Rosankoottujen sivuston kautta minäkin joskus aikaa sitten tilasin ja sähköpostiin tuli vahvistus nopeasti. Ainoat mainospostit asiaan liittyen ovat tulleet Aku Ankan välissä.

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #181 : 19.11.2011 klo 09:43:58 »
Rosankoottujen sivuston kautta minäkin joskus aikaa sitten tilasin ja sähköpostiin tuli vahvistus nopeasti. Ainoat mainospostit asiaan liittyen ovat tulleet Aku Ankan välissä.
Täytä uudelleen omalla ja muijanimellä tai  vaikka mummos kai se jonnekkin jaetaan?

Itse laitoin tätiniluo ei ole tullut mutta omallanimellä sain sama oli Barksin kootuissa kohdallani.

Q=<>


Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #182 : 19.11.2011 klo 09:53:17 »
Täytä uudelleen omalla ja muijanimellä tai  vaikka mummos kai se jonnekkin jaetaan?

Itse laitoin tätiniluo ei ole tullut mutta omallanimellä sain sama oli Barksin kootuissa kohdallani.

Q=<>



Mä koitin tilata lisätietoja omalla, vaimon ja pojan nimellä. Millään ei tullut. Siitä huolimatta tuli tilattua, vaikka tollainen sapettaakin. Minkäs teet, monopolifirma, pakkko tyytyä tähän, jos haluaa sarjan. Toisaalta, vaikka tilausvahvistus tuli mailiin, en ole vieläkään vakuuttunut että kirjat tulee. Sen verran epäluotettavalta tuntuu tuo markkinointi ja tilaajien hallinta.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #183 : 28.11.2011 klo 11:45:59 »
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää paljonko tätä on tilattu? "Mutu" on että nihkeetä on ollut? Hinta on kova näinä taantuman aikoina.

Ja sekin että DR on julkaistu paljon Suomessa aiempina vuosina syönee tilaajamääriä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Kujis

  • Varastomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 756
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #184 : 28.11.2011 klo 14:06:09 »
No sitä arvokkaammaksi  sarja muodostuu jos tilaaja määrä on pieni :P

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #185 : 28.11.2011 klo 14:12:40 »
No sitä arvokkaammaksi  sarja muodostuu jos tilaaja määrä on pieni :P

Kysyntä määrää hinnan, ei painosmäärä.

Barksin koottujen hinnaksi näyttää vakiintuneen noin puolitoistatuhatta euroa. Tosin silläkään hinnalla ei näytä enää menevän, koska sarja on jo kaikilla, jotka sen ovat halunneet.

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 825
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #186 : 28.11.2011 klo 14:24:46 »
Trokarit saivät näpeilleen, äikkistä, ja nyt heitä ei taida Rosat kiinnostaa. :)

Dennis osui oikeaan siinä, että kysyntää varmasti syö se, että Rosaa on jo julkaistu niin paljon. Ainakin omalla kohdallani tämä pätee.

Tai mistä minä tiedän, vaikka sarjalla olisi jo 10000 tilaajaa...
"Tex-tieteen yli-morisco"

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #187 : 28.11.2011 klo 18:59:51 »
Trokarit saivät näpeilleen, äikkistä, ja nyt heitä ei taida Rosat kiinnostaa. :)

Dennis osui oikeaan siinä, että kysyntää varmasti syö se, että Rosaa on jo julkaistu niin paljon. Ainakin omalla kohdallani tämä pätee.

Tai mistä minä tiedän, vaikka sarjalla olisi jo 10000 tilaajaa...

Eikä tästäkää tulee mitään trokarien saalista, niin paljon on DR-matskua liikkeellä eri kirjojen muodossa.

Niin ei koskaan tiedä miten ihmiset innostuvat tästä, pitää muistaa että DR on kova sana myös nuoremmille sukupolvillekin. Voihan tää olla monenkin perheen lahjakontissa  lahjana tjsp........

Voin lähes 100% varmasti sanoa etten tätä osta,  ainoa mahis on että tulee jostain säkillinen "ylimääräistä" rahaa  ;D Oleelliset DR:t on jo mulla hyllyllä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #188 : 29.11.2011 klo 14:31:28 »
Olin Sanoma Magazinesiin duunin puolesta yhteyksissä. Samalla kertoivat että Don Rosan kootut 1 saadaan varastoon ensi viikolla.

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 760
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #189 : 29.11.2011 klo 17:31:55 »
Olin Sanoma Magazinesiin duunin puolesta yhteyksissä. Samalla kertoivat että Don Rosan kootut 1 saadaan varastoon ensi viikolla.
Pääsetkös präjäilemään niitä annakkoon ja kertomaan meille kuinka monella sivulla on rasteripintaa ja pikselimössöö.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #190 : 29.11.2011 klo 18:50:09 »
Pääsetkös präjäilemään niitä annakkoon ja kertomaan meille kuinka monella sivulla on rasteripintaa ja pikselimössöö.

Luulen että arvostelukappale saapuu samoihin aikoihin kuin tilaajillekin. Katsotaan.

ppe

  • Jäsen
  • Viestejä: 23
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #191 : 02.12.2011 klo 23:35:32 »
Mä koitin tilata lisätietoja omalla, vaimon ja pojan nimellä. Millään ei tullut.

Mulle on noita DR mainoksia tullut kerran kuussa, nyt jo kolmas. Muutenkin Sanoma spämmää kiitettävästi Ankka -aiheisilla mainoksilla.  ???

Tilaaminen ei ole ilmeisesti vieläkään liian myöhäistä kun yhä mainosta pukkaa.

Viimeisimmän (nro 11, s. 6) Itäpirkanmaa-lehden "ylläri" oli Rosa-haastattelu. Löytynee sähköisessä muodossa täältä mikäli selaimessa on kilkkeet kunnossa. Oli "toimittaja" harvinaisen tökerön kysymyksen heittänyt Rosalle, en ollut uskoa silmiäni.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #192 : 03.12.2011 klo 00:36:26 »
Tilausaikaa on tämän kuun loppuun!
Je suis alle kuuden euron pizza!

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 825
  • Hornan kekäleet!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #193 : 03.12.2011 klo 00:40:57 »
Oli "toimittaja" harvinaisen tökerön kysymyksen heittänyt Rosalle, en ollut uskoa silmiäni.

Totta. Tuollaista jos menee jenkiltä kyselemään, ei ole tahdikkuudesta tietoakaan. Juttu oli kyllä muuten mukavaa luettavaa.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 293
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #194 : 03.12.2011 klo 05:02:08 »
Jahhahhaa, Jenne Ankkanen.

Timo