Kirjoittaja Aihe: Don Rosan kootut -kirjasarja  (Luettu 186101 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TOSA

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #165 : 15.11.2011 klo 17:13:51 »
Kolmas DR-koottujen mainoskirje oli tullut postissa, ainakin tätä markkinoidaan paljon paremmin kuin CBL:ää.

Vieläkin harkinnassa toi....
Kolmas mainos saapui tännekin. Itse olen harkinnassa kallistumassa vahvasti tilaamisen kannalle. Lopullinen päätös tulee kyllä tehtyä mahdollisimman lähellä jolukuun loppua, jos tuleekin jotain yllättäviä menoja joululahjojen ostamisen lisäksi.

Barksi

  • Jäsen
  • Viestejä: 430
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #166 : 15.11.2011 klo 17:40:37 »
Kolmas DR-koottujen mainoskirje oli tullut postissa, ainakin tätä markkinoidaan paljon paremmin kuin CBL:ää.

Ovatko kaikki vieläpä samanlaisia? Ainakin ulkoisesti näyttävät olevan, mutta itse kun en ole yhtään vielä avannut. :D

K.I.P

  • Jäsen
  • Viestejä: 996
  • Kyseenalaisia™ näkemyksiä
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #167 : 15.11.2011 klo 17:44:16 »
2. ja 3. samanlaiset.
Molemmat vieläpä syyskuun saatekirjeellä.

Ei taida kauppa käydä toivotusti, kun näitä näin satelee....

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #168 : 15.11.2011 klo 17:55:42 »
2. ja 3. samanlaiset.
Molemmat vieläpä syyskuun saatekirjeellä.

Ei taida kauppa käydä toivotusti, kun näitä näin satelee....

Tuli tuokin mieleen, mutta en viittinyt tällä kertaa olla pahan ilman lintu. Taitaa olla pientä tutinaa Sanomissa?
Je suis alle kuuden euron pizza!

Lax

  • Jäsen
  • Viestejä: 232
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #169 : 15.11.2011 klo 18:55:53 »
Varmaan käy vähän heikosti jos kiinnostusta osoittaneille ei tuota kirjettä edes lähetetä. Minä en ole saanut ensimmäistäkään mainosta vaikka netin kautta laitoin yhteystiedot jo kesällä. Vaan enpä ole enää innostunut tilauksestakaan joten kai ne lukee jo ajatuksia. Kaikki Parhaat- kirjat on hyllyssä joten pitäisi opetella Inducksin käyttöä sen verran että saisi sieltä listan jossa on Rosan tarinat aikajärjestyksessä josta voisi katsoa missä kirjassa tarina on. Periaatteessa tuon kasaisi manuaalisestikin suht helposti mutta ei vaan ole jaksanut. Joskus olisi mukavaa lukea tarinat julkaisuajan mukaan.

Pastissi

  • Jäsen
  • Viestejä: 52
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #170 : 15.11.2011 klo 19:14:31 »
Varmaan käy vähän heikosti jos kiinnostusta osoittaneille ei tuota kirjettä edes lähetetä. Minä en ole saanut ensimmäistäkään mainosta vaikka netin kautta laitoin yhteystiedot jo kesällä.

Sama tilanne täällä. Kesäkuussa rekisteröin kiinnostukseni netissä ja sain sähköpostiin kuittauksen rekisteröitymisestä ja kopion järjestelmään tallennetuista yhteystiedoistani (jotka oli aivan oikein rekisteröity). Tämän jälkeen en ole kuullut asiasta mitään, mainospostisn vastaanottamisesta puhumattakaan.

fiat126

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #171 : 15.11.2011 klo 20:29:22 »
Sama tilanne täällä. Kesäkuussa rekisteröin kiinnostukseni netissä ja sain sähköpostiin kuittauksen rekisteröitymisestä ja kopion järjestelmään tallennetuista yhteystiedoistani (jotka oli aivan oikein rekisteröity). Tämän jälkeen en ole kuullut asiasta mitään, mainospostisn vastaanottamisesta puhumattakaan.

Näin täälläkin mutta pyytämällä sain postitse mainoskirjeen, joka oli tosiaan erilainenkuin toisen kaverini saama-no onkos näillä mitään merkitystä millainen se mainoskirje on ;D Eikös nämä ensimmäiset osat pitäisi olla jo kohta ilmestyneet-ainakin painossa pitäisi oleman ;) jos niitä nyt marraskuuksi...

MTT

  • Jäsen
  • Viestejä: 914
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #172 : 15.11.2011 klo 21:43:32 »
Pitäsköhän tilaus perua että saisi ensin itsekin tuon mainoskirjeen  :)

Sen jälkeen sitten pistäs tilauksen uudestaan sisään...

ukormi

  • Jäsen
  • Viestejä: 47
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #173 : 15.11.2011 klo 22:30:29 »
Kun ensimmäinen kirje tuli, tilasin sarjan samointein puhelimitse. Joku aika sitten tuli se toinen kirje jossa tarjottiin viitteellä että alkaa jo kohta olla kiirus. Laitoin sitten mailia jossa kyselin josko tilaukseni ei olisikaan vielä heidän tiedossaan.
Tuli vastaus että tilaus on nyt vastaanotettu.
Hmm, olikohan ensimmäisellä kerralla tilausta rekisteröity vai tuleeko nyt sitten kaksi sarjaa  :)

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #174 : 16.11.2011 klo 08:33:11 »
Kun ensimmäinen kirje tuli, tilasin sarjan samointein puhelimitse. Joku aika sitten tuli se toinen kirje jossa tarjottiin viitteellä että alkaa jo kohta olla kiirus. Laitoin sitten mailia jossa kyselin josko tilaukseni ei olisikaan vielä heidän tiedossaan.
Tuli vastaus että tilaus on nyt vastaanotettu.
Hmm, olikohan ensimmäisellä kerralla tilausta rekisteröity vai tuleeko nyt sitten kaksi sarjaa  :)

Todella omituista, taitaa olla heikoissa kantimissa asiakas-ja tilausjärjestelmät. Mäkin olen pyytänyt kolmeen kertaan lisätietoja, ja kun niitä ei ole tullut, tilannut sarjan.  Saapa nähdä tuleeko se koskaan.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #175 : 16.11.2011 klo 10:20:47 »
tilasin joskus kesän aikana  ja soittelin sanoma magasinelle lokakuussa. aattelin varmistaa, onko tilaus menny varmasti perille, mutta eivät osanneet kattoa mistään onko se tulossa mulle. vakuuttelivat kuitenkin että tulee varmasti  :-\

K.I.P

  • Jäsen
  • Viestejä: 996
  • Kyseenalaisia™ näkemyksiä
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #176 : 16.11.2011 klo 18:14:30 »
eivät osanneet kattoa mistään onko se tulossa mulle. vakuuttelivat kuitenkin että tulee varmasti  :-\
Todella vakuuttavaa......

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 788
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #177 : 16.11.2011 klo 18:23:06 »
Todella vakuuttavaa......


Tekisi kyllä mieli boikotoida kaikkien näiden sotkujen jälkeen, mutta ei pysty kun haluaa kootut suomeksi... Sanomalla kun tuntuu olevan ikuinen monopoli.

Toivon mukaan sarja toteutuu, tuo valikoiva markkinointipommitus kielii siitä, että tilaajia ei olisi tarpeeksi...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

kenda

  • Jäsen
  • Viestejä: 19
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #178 : 16.11.2011 klo 19:00:03 »
Itse tilasin elokuussa sen sivuston kautta. Tilausvahvistus tuli mailitse. Ei ongelmia tai mitään epäselvää.

mievaan

  • Jäsen
  • Viestejä: 111
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
Vs: Don Rosan kootut -kirjasarja
« Vastaus #179 : 16.11.2011 klo 19:05:07 »
niin sait ihan tilausvahvistuksen? kumma kun itelle ei tullut mitään. Alkaa kyllä jo pelottaa saako niitä ikinä :-X