0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Sinänsä vaikea kuvitella että ilman kirjekuorta yksikään noista erikoisjulkaisuista selviäsi ehjänä perille joten pakataankohan nämä kirjekuoriin`muista lehdistä poikkeavasti? Pelkästään jo kaupan liukuhihnalla erikoisjulkaisuissa yleensä joku kulma taittuu vähän niin hirvittää ajatella missä kunnossa kulmat ovat ilman mitään suojausta
Egmont on kuunnellut palautetta ja lähetettävät erikoisjulkaisut pakataan pahvikuoriin.
Bonelli Gianluigi – Galleppini Aurelio: Tex Willer Kirjasto 33 – Verta hiekallaKirotun ratsupiiskan jokaista omistajaa odottaa äkillinen kuolema, mutta piiskan kädensijaan on piilotettu tarumaisen aarteen kartta. Texin ja Kit Carsonin on ratkaistava kriisi, joka seuraa kun cheyennepäällikkö Keltaisen käden poika tapetaan. 304 s. Ilmestyy maaliskuussa. Hinta 25,95.Maxi-Tex 31 – Lakia ja oikeuttaMaxi-Tex sisältää vaihteeksi kaksi pitkää tarinaa, jotka kertovat siitä, kuinka Villin Lännen laki ei aina tee oikeutta niille, jotka sen eteen joutuvat. 304 s. Ilmestyy huhtikuussa. Hinta 10,95.Paolo Eleuteri Serpieri: Tex Willer suuralbumi 33 – Sankari ja legendaVuosi 1913, New York. Hoitokodissa vanha villin lännen veteraani kertoo nuorelle toimittajalle vuosikymmenten takaisesta ystävästään, jonka nimi oli Tex. Vanhuksen nimi on Carson... 104 s. Ilmestyy toukokuussa. Hinta 13,95.Bonelli Gianluigi – Galleppini Aurelio: Tex Willer Kirjasto 34 – Synkkiä enteitäIlmestyy kesäkuussa. Hinta 25,95.
Minulla on Tex Kroniikat 1-26 ja Texit nrot 8/75–16/99 ja aikaisemmin olin sitä mieltä että Texin kuuluu olla mustavalkoinen. Mutta sitten ostin divarista ( halvalla kun sain ) lempi piirtäjäni Civitellin värillisen ”Muistojen polulla” ja kirja oli positiivinen ylläri. Tietty hankin sitten myöhemmin toisen lempi piirtäjäni Ticcin väripainoksen ” Kadonnut pueblo ” vaikka minulla oli alkuperäinen.Kun sitten alkoi ilmestyä Tex kirjasto, Tex tarinat loogisessa järjestyksessä väreissä, ostin ensimmäisen vähän skeptisenä, mutta jällen yllätyin positiivisesti. Olen tykännyt tarinoista tosi paljon ja torstaina 14.1 minulle tuli jo Tex kirjasto nro 32 ”Kuolema sirkuksessa” ( BananaPressistä voi kestotilata erikoisjulkaisuja, tulevat kotiin sitämukaa kun ilmestyvät, hinta n. 29€ )Lauantaina Makedoniassa käytyäni kuulin että normi Texejäkin on tässä 2000-luvulla ilmestynyt väreissä. Voisiko joku ystävällisesti luetella ne numerot jotka on julkaistu väreissä? Ja mielellään myös kertoa piirtäjät.Kiitos.
Minulla on Tex Kroniikat 1-26 ja Texit nrot 8/75–16/99 ja aikaisemmin olin sitä mieltä että Texin kuuluu olla mustavalkoinen. Mutta sitten ostin divarista ( halvalla kun sain ) lempi piirtäjäni Civitellin värillisen ”Muistojen polulla” ja kirja oli positiivinen ylläri. Tietty hankin sitten myöhemmin toisen lempi piirtäjäni Ticcin väripainoksen ” Kadonnut pueblo ” vaikka minulla oli alkuperäinen.Kun sitten alkoi ilmestyä Tex kirjasto, Tex tarinat loogisessa järjestyksessä väreissä, ostin ensimmäisen vähän skeptisenä, mutta jällen yllätyin positiivisesti. Olen tykännyt tarinoista tosi paljon ja torstaina 14.1 minulle tuli jo Tex kirjasto nro 32 ”Kuolema sirkuksessa” ( BananaPressistä voi kestotilata erikoisjulkaisuja, tulevat kotiin sitämukaa kun ilmestyvät, hinta n. 29€ )Onko kokemuksia kirjastojen postitiksista? Eli tulevatko ehjinä perille?T:EkkuLauantaina Makedoniassa käytyäni kuulin että normi Texejäkin on tässä 2000-luvulla ilmestynyt väreissä. Voisiko joku ystävällisesti luetella ne numerot jotka on julkaistu väreissä? Ja mielellään myös kertoa piirtäjät.Kiitos.
Suomen normisarjassa ilmestyi 2014 nrot 3, 4 ja 5 värillisinä;
Kiitos Reijo, näinhän se taitaa olla. Ja tuo kirottu tilaajalahja! Sen saivat vain uudet tilaajat, kestotilaajien olisi pitänyt älytä erikseen sitä anoa!