Kirjoittaja Aihe: Joonas Rinta-Kanto & Fok_It  (Luettu 26920 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka Laine

• Ylläpitäjä
Joonas Rinta-Kanto & Fok_It
« : 23.06.2010 klo 10:27:04 »
Joonas Rinta-Kanto on julkaissut esikoisalbuminsa, joka on bloginsa mukaan ristitty Fok_it.

Kvaakin arvostelu
« Viimeksi muokattu: 13.02.2011 klo 10:26:44 kirjoittanut Matti Karjalainen »

Jaana S.

• Vieras
Vs: Joonas Rinta-Kanto
« Vastaus #1 : 23.06.2010 klo 13:24:47 »
Oivan näköinen opus. Tyyppi osaa oikeasti piirtää, tämä ei ole huopakynällä lennosta sutaistun näköistä jälkeä lain. Nostan hattua sille, että hän tekee stripin/päivä noinkin huolellista jälkeä ja huumorikin toimii omalla tavallaan. Virkistävä uutuus. Hymiö!

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #2 : 23.06.2010 klo 13:47:36 »
...ja minuun tämä taas ei vetoa millään osa-alueella, vähän kuin käsin piirretty Red Meat ilman vitsejä. No, väritys on ihan kiva.

(ja tähän kohtaan "minun mielipiteeni" ynnä muut asiaan kuuluvat disclaimerit)

Jaana S.

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.06.2010 klo 14:59:40 »
(ja tähän kohtaan "minun mielipiteeni" ynnä muut asiaan kuuluvat disclaimerit)
Oikein. Minä taas tykkään tämän tyyppisestä nyrjähtäneestä huumorista. Auttajahai on toinen suosikkini. Fok_it erottuu mielestäni omaan napaansa tuijottavista perusblogisarjoista kuin limppu herneestä.

mehustelija

• Vieras
« Vastaus #4 : 25.06.2010 klo 14:23:50 »
Ihana lukea näitä teidän ihania mielipiteitä. Tuntuu tosi ihanalta, ihan lämpimältä mun masussa, käsissä, kainaloissa, navassa, nenässä, korvissa, silmissä, poskissa, takaraivossa, varpaissa ja niiden väleissä, sormenpäissä, takapuolessa, kaljussa, viiksien päissä, polvitaipeissa, säärissä, ihohuokosissa ja ihan joka paikassa kun luen näitä teidän perusteltuja mielipiteitä. Ihan mahtavaa, jatkakaa samaan malliin.

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #5 : 09.07.2010 klo 17:49:42 »
Ai alpparinakin jo. Blogista olen lueskellut silloin tällöin ja jostain syystä kovasti tykännytkin. Ehkä noissa kavereissa on jotain tarpeeksi todellista.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

Häm.

• Uusi jäsen
« Vastaus #6 : 19.08.2010 klo 11:09:32 »
Aivan mainioita juttuja! Tästäkö suomalaisen sarjakuvan seuraava megahitti? Minä ainakin ostan muutaman albumin pukinkonttiin.

Kreegah Bundolo

• Jäsen
Fok_It
« Vastaus #8 : 13.02.2011 klo 08:40:07 »

Kreegah Bundolo

• Jäsen
Vs: Joonas Rinta-Kanto & Fok_It
« Vastaus #9 : 19.03.2011 klo 20:20:43 »
Fok_It vaalihumussa. Äänestä suosikkiasi. Äänestys loppuu sunnuntaina. Itse annoin ääneni kanalle.

MattiHagelberg

• Vieras
« Vastaus #10 : 19.03.2011 klo 20:44:18 »
Kalervo Kilipää on ehdokkaista luotettavin ja kokenein. Anna äänesi aidolle asiantuntijalle. Älkää antako nimim. kreegahbundolon mielipiteiden vaikuttaa omaan äänestyskäyttäytymiseenne. Päätös pitää tehdä objektiivisesti ja analyyttisesti eikä millään fiilispohjalla.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #11 : 30.03.2011 klo 12:37:59 »
Toivottavasti albumille tulee jatkoa ihan painetussa muodossa.

Kreegah Bundolo

• Jäsen
« Vastaus #12 : 30.03.2011 klo 12:46:58 »
Toivottavasti albumille tulee jatkoa ihan painetussa muodossa.

Just värkätään. Joonas tekee uusia, blogissa julkaisemattomia strippejä kirjaa varten juuri parhaillaan ja itse toimitan blogimateriaalista muuta kirjan materiaalia. Kevään mittaan ilmestyy toinen Fok_It.

Toni

• Toimittaja
  • **
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #13 : 30.03.2011 klo 16:14:21 »
Jostain lehdestä poimittua:

"Fok.It on olevinaan Joonas Rinta-kanto nimisen kyypparin sarjakuvastrippausten kokoelma. Vähänkö koleeta.

Turha kuitenkaan yrittää uskotella, että ihmisen nimi voisi olla Rinta-kanto. Haloo, kuulostaa aika homolta. Yritin jopa faksata moista teksti-tv:stä, mutta eihän sieltä mitään löytynyt. Naama meni vaan näkkärille. Todennäköisesti nimimerkin taakse kätkeytyy joku viiksivallu rillipää, jolla ei kasva karva ylähuulessa. Jätkä on ihan liekeissä, kun on saanut kreisibailattua ulos hemmetin nolon kuumotuksen.

Tämän humoristisen tortun on suomeksi julkaissut apinoiden Tarzan, Kreegah Bundolo. Heitä yläfemma tai vedän sua maggaraan."
http://www.tahtivaeltaja.com – Ilman on paha elää!

JP

• Jäsen
« Vastaus #14 : 01.04.2011 klo 09:20:50 »
Lainaus
Just värkätään. Joonas tekee uusia, blogissa julkaisemattomia strippejä kirjaa varten juuri parhaillaan ja itse toimitan blogimateriaalista muuta kirjan materiaalia. Kevään mittaan ilmestyy toinen Fok_It.

Loistouutinen. :) Ja tänään näytti olevan Fok_It Nyt-liitteessäkin. Ihan tosi.