Ei syytä huoleen, hyvässä tallessa ovat ja taatusti pysyvätkin. Olen nähnyt paljon huonompiakin ykkösiä menevän n. 500 eurolla ![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
nimim. vuodesta 74 lähtien keräillyt 
Kannattaa hommata ns. suojapussit tommosille harvinaisuuksille. itselläni
on pussissa numerot 3,5,7,8,9,10,11,12 vuodelta 1971, ja koko vuosikerta 1972.
ei ainakaan hapot tuhoa arvokkaita lehtiä

uudemmat numerot (vuodesta 1976 eteenpäin) on ihan laatikossa ilman pussia, ja en kyllä usko että nekään menee huonoon kuntoon kun ovat viileällä, kuivalla, ja pimeällä vintillä, nuo vanhat laitoin pussiin vaan varmuuden vuoksi, esim. kosteusvaurion varalle. mistähän muuten niitä pusseja saisi lisää SUOMESTA, kun en ole saanut noita tämänhetkisiä pusseja lisää mistään, kun löysin nekin jostain messuilta, ja on niitä enää jäljellä about 200. (tuli 600 pussin packagessa)
kiva kun löytyy tommonen harvinaisuus joltain, tiedän että olet tosissasi noiden texien keräilyn kanssa. itselläni ei tommosta lehteä tule hyllyyn ihan heti, 13v olen ja vanhemmat kyttää ostoksia

mutta ehkä sitten vanhempana tuokin löytää tiensä minun hyllyyni. toki -71 lehtiä löytyy, kun ei noi niin paljoo maksanut. esimerkiksi löysin täydellisen kuntoisen lukemattoman tex willerin numeron 5/1971 kirpparilta 2 eurolla. aika hyvä diili, huh?
have a nice day!