~~~Osallistu Herra Koipeliini -äänestykseen 28.2. mennessä~~~
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kiitos vastauksesta. Ahaa, Ticci aloitti siis Yellow Creekin verilöylystä. Mä luulin, että Apashien maasta, se kun tuli ensin suomeksi. Miksihän halusivat täällä meillä muuttaa järjestystä?
1984 - 86 julkaistiin Suomessa lähes pelkästään vanhempia, Italiassa jo 50- ja 60- luvuilla ilmestyneitä seikkailuja.
Nostalgian vaikutus on usein huomattava. Wanhoissa tarinoissa vaivasi välillä tuntui ettei kommunikaatio oikein pelannut toimituksen, käsikirjoittajan ja rustaajan kanssa. Suht pitkäkin tarina saatettiin laittaa poikki ja pinoon muutamassa ruudussa, loppui kuin kanan lento. Taiteilijalla tuli sivulimiitti vastaan...?Nykyäänhän tuollaista ei juurikaan tapahdu vaan lopetukset ovat "Kunnollisia" ilman sen suurempää hätäilyä katkaista kertomus.
Ahaa, Ticci aloitti siis Yellow Creekin verilöylystä. Mä luulin, että Apashien maasta, se kun tuli ensin suomeksi.Nuo yllä mainitut tarinat eivät taida olla Giovanni Ticcin itsensä tussaamia?
Minun laskujeni mukaan meskalerot olisi suunnilleen kirjaston numerossa 66, eli kyllä siihen tällä vauhdilla menee vielä viisi vuotta. Vuoden 2022 lopussa.
Tex-kirjaston pitäisi olla Texien "premiumia", mutta herää kysymys, että miksi sarja on ryssitty pelkällä liimasidonnalla? Kirjastossa selannut jo useita kappaleita, joista on irtoillut sivuja sieltä ja täältä. Kyllä sarjan hinta on sillä tasolla, että fyysisen laadun pitäisi olla parempaa kuin perussarjassa. Vähintään lankasidottuja.