Kirjoittaja Aihe: Morgan Kane  (Luettu 140539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #45 : 10.02.2012 klo 22:24:52 »
Ensinnäkään tuo tiiseri ei vakuuttanut millään tavalla, toiseksi lännenelokuvia ei ole viime vuosina juurikaan tehty ja jos on tehty, niin vain harva on päässyt edes DVD-levitykseen Suomessa. Toivon olevani väärässä.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Herman.

  • Jäsen
  • Viestejä: 360
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #46 : 10.02.2012 klo 22:38:38 »
 Tässä olisi tällainen toinenkin linkki. http://vimeo.com/wrfilms/mkebookteaser
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 klo 23:46:46 kirjoittanut Herman. »

Garwin

  • Jäsen
  • Viestejä: 368
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #47 : 10.02.2012 klo 23:39:56 »
Kyllä Janne noita länkkäreitä on muitakin tulossa. Olisikohan lännenelokuva taas nousussa. Kiinnostavimpina v. 2012 lopussa esim. Tarantinon "Django Unchained", mukana Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio, ym. , Disneyn suuren budjetin filmi "The Lone Ranger", jossa Johnny Depp näyttelee Tontoa, sekä minusta henkilökohtaisesti ehkä mielenkiintoisin "The Further Adventures of Doc Holliday", sillä olen aina ollut jostain syystä kiinnostunut tuosta revolverimiehestä ja hänen suhteestaan legendaariseen Wyatt Earpiin. :)

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #48 : 11.02.2012 klo 12:11:21 »
Olisikohan lännenelokuva taas nousussa.

Toivotaan. Etenkin Tarantinon leffaa minäkin odotan innolla.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Dwight

  • Jäsen
  • Viestejä: 143
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #49 : 11.03.2012 klo 19:49:07 »
Tässä olisi tällainen toinenkin linkki. http://vimeo.com/wrfilms/mkebookteaser

Aseen kahva on väärin .
Nahkatuppi sormien ympäri on väärin .

Kanen aseessa on musta kahva ( valkoinen kahva oli ainoastaan silloin , kun hän tapasi Coyoten. "Kiilloitettua luuta , sileä kuin naisen rinta ... bueno . Mutta liukas." )

Kun Kanea ammuttiin vatsaan , kun ensin oli laukaistu käden läpi , luoti kimposi aseen kahvasta ja kane täytti uran hartsilla ...joka pehmeni lämmössä ja haittasin vetoa . Kane ratkaisi ongelman hieromalla hienoa hiekkaa pehmenneeseen pintaan .

Nahkatuppi ei ole kaksiosainen , vaan yhtenäinen "tuubi" sormien ympäri.

Dwight
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012 klo 19:50:40 kirjoittanut Dwight »

Garwin

  • Jäsen
  • Viestejä: 368
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #50 : 14.06.2012 klo 10:45:41 »
Jaahas, Ryan Wiikin facebook-sivulla on valokuvia, 16 kpl, testikuvauksista, joten projekti tuntuu etenevän. Testikuvauksissa MK:a näyttelee taas Ryan Wiik itse. El Coyoten hahmo on myös tunnistettavissa. Koska näyttelijöitä ei ole vielä julkistettu, nämä eivät varmaankaan esitä hahmoja itse elokuvassa (?).
http://www.facebook.com/RyanWiik

Myös eBooksien kansissa, jotka ovat sinänsä aika onnistuneita, Morgan Kanena on Ryan Wiik.  Hmm... ehkä Wiik aikoo sittenkin itse näytellä Kanea.
http://morgankane.wrfilms.com/www/mk/ebooks/us/

Herman.

  • Jäsen
  • Viestejä: 360
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #51 : 15.06.2012 klo 14:03:30 »
Ihan siistejä koekuvia sekä ebooks kansikuvia. Kirjoja julkaistu jo yhteensä 12 kappaletta. Saas nähdä milloin leffa valmistuu.

PaavoP

  • Jäsen
  • Viestejä: 25
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #52 : 25.06.2012 klo 10:30:19 »
Itse löysin kaapista isäni vanhoja ''Morgan Kane'' kirjoja ( numerot 65-66 ) , onkohan näillä mitään arvoa, tai miltä vuosiluvulta edes ovat? ^-^
Willeristi toisessa sukupolvessa

mkivimaki

  • Willeristi
  • Jäsen
  • Viestejä: 629
  • Hari hari, Aryman!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #53 : 25.06.2012 klo 12:08:12 »
Itse löysin kaapista isäni vanhoja ''Morgan Kane'' kirjoja ( numerot 65-66 ) , onkohan näillä mitään arvoa, tai miltä vuosiluvulta edes ovat? ^-^
Eipä noilla sen ihmeempää arvoa ole. 1-5e vähän riippuen kunnosta ja siitä onko ykköspainoksia vai ei.
Harva kai silti on valmis maksamaan vitosta...

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 041
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #54 : 25.06.2012 klo 12:30:35 »
Itse löysin kaapista isäni vanhoja ''Morgan Kane'' kirjoja ( numerot 65-66 ) , onkohan näillä mitään arvoa, tai miltä vuosiluvulta edes ovat? ^-^


Kaneja keräillään ja niillä on oma muutaman euron arvonsa. Huuto.netissä on mennyt näillä hinnoilla...

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #55 : 26.06.2012 klo 02:05:34 »
Kyllä noista numeroista, jos ovat ensipainosta ja hyvässä kunnossa, voi saada yli kympinkin.
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #56 : 26.06.2012 klo 04:02:48 »
Sheriffisarjan N 33 hirsipuu ja tähti niit olis mul 2 priimaa tai parempia en ole ikinä nähnyt onko tuo ilmestynyt kanesarjassa 1-80 ? Tästä ollut joskus puhetta mut unohtunut jo mulla,ilmestynyt joskus 60 luvun lopulla.

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #57 : 26.06.2012 klo 16:52:03 »
On se ilmestynyt perussarjassakin mutta eri nimellä, numeroa en muista. Tosin tuo hirsipuu ja tähti on ns. pidennetty versio.
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #58 : 26.06.2012 klo 16:58:44 »
On se ilmestynyt perussarjassakin mutta eri nimellä, numeroa en muista. Tosin tuo hirsipuu ja tähti on ns. pidennetty versio.

Ok!KIITOS tiedosta tuosta on aina ajoittain väitelty ja olen aina ollut väärässä. :-[

Q=<>

Garwin

  • Jäsen
  • Viestejä: 368
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #59 : 28.06.2012 klo 01:38:15 »
Kerronpa teille tarinan. Sain joskus pikkupoikana käsiini Sheriffi kirjat-sarjan pokkarin nimeltä "Kunnian tie" (1965). Se kertoo ikääntyneen, keuhkotulehdusta sairastavan revolverisankarin Clay Allisonin elämästä: hänen muistoistaan, peloistaan, painajaisistaan ja yrityksestä unohtaa entinen elämä ja piiloon kääritty revolverivyö kaksine aseineen.
Jostain kumman syystä tuo pokkari kiehtoi minua silloin valtavasti ja pidin sen tiukasti tallessa, vaikka hävitin kaikki muut vastaavat läpyskät lähes heti luettuani.
Sitten joskus 70-luvun loppupuolella luin ensimmäisen Morgan Kanen ja koin jotain samanlaista. Kului taas useita vuosia ja luin aina välillä "Kunnian tien" uudelleen. Jossain vaiheessa, ehkä 90-luvulla, sain tietää, että Louis Masterson olikin oikeasti norjalainen Kjell Hallbing ja seuraavan kerran pokkarin esiin kaivettuani minulle selvisi miksi olin säästänyt tuon teipeillä paikatun, risaisen ja kellastuneen pikku kirjan: Kannessa oli kirjoittajana K.Hallbing.
Olin siis tunnistanut laatukirjan jo pikkupoikana satojen vastaavien siihen aikaan ilmestyneiden pokkarien ja lehtien joukosta. "Kunnian tie" ("Aerens Vej") tulee vieläkin luettua, varovasti, aina uudestaan.