Kirjoittaja Aihe: Morgan Kane  (Luettu 140536 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

mkivimaki

  • Willeristi
  • Jäsen
  • Viestejä: 629
  • Hari hari, Aryman!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #30 : 10.10.2011 klo 14:42:22 »
Voisiko joku ystävällinen sielu laittaa tänne kuvan etukannesta ja selästä kirjasta Santa Fen verinen tie.. Jotenkin tuntuu, että on hankala katsoa kirppareilta tuhansien ja taas tuhansien kirjojen joukosta jotain sellaista, mitä ei ole edes nähnyt ennen. Tietäisi edes hiukan ulkonäköä :D

w3coyote

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #31 : 12.10.2011 klo 17:37:18 »
Tiedän tunteen...
Toivottavasti tästä on apua. Huonolla kännykkäkameralla napattu. Kirjan koko on 12,5 cm x 20 cm, reilun sentin paksuinen. Ja kyseessä siis pehmeäkantinen opus.

seppo-setä

  • Jäsen
  • Viestejä: 304
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #32 : 12.10.2011 klo 17:50:30 »
Se Santa Fen verinen tie, jonka minä olen nähnyt ja aikoinaan lukenutkin oli kovakantinen. Yrittelin huudella taannoin Huuto netistä, mutta hinta nousi  lähelle satasta, jota en olisi k.o kirjasta suostunut maksamaan...

tertsi

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #33 : 12.10.2011 klo 17:59:20 »
Mun Verinen tie on pehmeäkantinen. Näköjään tuota on sitten molempina versioina.
No, toinen tykkää äidistä ja toinen pehmeäkantisesta...

mkivimaki

  • Willeristi
  • Jäsen
  • Viestejä: 629
  • Hari hari, Aryman!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #34 : 13.10.2011 klo 14:09:23 »
No tuo pehmeäkantinen on ainakin sellainen, ettei vahingossa jää huomaamatta, kun nuo muutkin pehmeäkantiset tulee aina kompattua.
Olen tähän mennessä etsinyt vain kovakantista, kun en tiennyt pehmeäkantista olevankaan...

Garwin

  • Jäsen
  • Viestejä: 368
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #35 : 13.10.2011 klo 16:55:31 »
Minullakin on pehmeäkantinen, enkä ole toisesta tiennytkään. Onko siinä kovakantisessa siis samanlaiset kannet? Olen aina luullut, että nämä Otavan Kolmen tähden sarjan kirjat ovat kaikki pehmeäkantisia, sillä minulla on kaksi sen sarjan vanhaa pehmeäkantista Modesty Blaise-kirjaa.

Sam Willer

  • Jäsen
  • Viestejä: 30
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #36 : 16.10.2011 klo 23:06:21 »
Minäkään en ole koskaan kuullut kovakantisesta versiosta.
Ehkä kyseessä on joku kirjaston sitoma kappale?

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #37 : 19.10.2011 klo 23:00:55 »
En tiennyt minäkään mittään kovakantisesta, mutta jos on eri ISBN-numerot, niin totta sen täytyy olla.
"Tex-tieteen yli-morisco"

w3coyote

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #38 : 19.10.2011 klo 23:33:21 »
En tiennyt minäkään mittään kovakantisesta, mutta jos on eri ISBN-numerot, niin totta sen täytyy olla.

Eiku... Minä vähän sekoilin niiden ISBN-numeroiden kanssa. Katsoin vähän huolimattomasti fennican tietokantaa, ei siellä löydy kuin yksi ISBN. Mielestäni muokkasin sitä viestiäni, mutta tein ilmeisesti jotain hassua, koska viestiä ei näy enää ollenkaan tässä ketjussa.

Dwight

  • Jäsen
  • Viestejä: 143
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #39 : 19.12.2011 klo 18:15:27 »
Hassua, luulin jo osaavani erottaa mies- ja naiskirjailijat toisistaan tekstin perusteella. Mutta wikipedia tietää että Louis Mastersonin takana olevan oikea nimikin kuuluu miehelle. No, ainakos sitä vain väärässä ollaan.

Lueskelin tässä uudestaan Kaneja, ja pisti silmään hahmon ulkonäön ja olemuksen kuvailu. On kirjailija varmaan pitänyt Clintin kuvaa edessään tai ainakin mielessä välkkynyt kun on kirjoituskonetta näpsytellyt.

Clintin elokuva "Hirttäkää heidät" ...
Siinä Clint veti kunnon Morgan Kane -otteella ; arpi kurkussa , ei asekädessä ...

Mitä tulee tuohon asekäden vaurioittamiseen ... harrastin aikanani pistooliammuntaa rutkasti ja ymmärrän hyvin sen kammon mitä Kane/Brando/kukaan vakavasti asiaan suhtautuva tuntee toimintakätensä vammautumiseen .

Mukaillen ...mitä tuntevat Kvaakin sarjakuvapiirtäjät ajatellessaan kynäkätensä rusahtavan haulikonperän alla ?

"Sivuhuomiona mainittakoon, että elokuva-asialla alkaa olla kiire, sillä kasvava sukupolvi ei varmasti tiedä, kuka on Morgan Kane"

Osittain oikein , kyllä kane on tietoisuudessa - ei unholassa.
Divareita kierrellessäni on tullut bongattua erittäin useasti parikymppisiä henkilöitä , kumpaakin sukupuolta , tutkaamassa Morgan Kane - valikoimaa läpi ... ja pieteetillä .

Itse elokuvasta ... sen juoni perustuu Morgan Kane - sarja numeroihin 38 ja 39 .
Eli tarina alkaa juuri mistä pitääkin ... nuori asesankari tapaa lainsuojattoman "El Coyote'n" , joka kouluttaa hänet huippuunsa aseenkäsittelyssä .
 

Dwight
« Viimeksi muokattu: 19.12.2011 klo 18:43:10 kirjoittanut Dwight »

Garwin

  • Jäsen
  • Viestejä: 368
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #40 : 02.02.2012 klo 01:40:16 »
Tuotantoyhtiö WR Films:in perustaja, norjalainen Ryan Wiik ilmoitti viimeisessä haastattelussaan, että 30 mil. dollarin Morgan Kane elokuvan käsikirjoitus on valmis ja ohjaaja valmiina aloittamaan kuvaukset syksyllä. Pääosan esittäjää hän ei suostunut sanomaan. Yhtiö on hankkinut oikeudet myös kirjojen julkaisuun sähköisinä e-kirjoina USA:ssa. Yhtiön Morgan Kane mainoskuvassa ja lyhyessä teaserissä Kanea esittää Wiik itse.

http://morgankane.wrfilms.com/

Teaser Youtubissa: http://www.youtube.com/watch?v=zslOulC5x8w
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 klo 14:30:57 kirjoittanut Garwin »

mkivimaki

  • Willeristi
  • Jäsen
  • Viestejä: 629
  • Hari hari, Aryman!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #41 : 10.02.2012 klo 07:58:06 »
Kiitos teaser-linkistä. En malta odottaa tuon tuloa!
Toivottavasti tulisi myös pienempiin teattereihin.

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #42 : 10.02.2012 klo 15:35:50 »
Ihmettelen jos tulee ylipäätänsä Suomeen edes DVD:nä.
"Tex-tieteen yli-morisco"

mkivimaki

  • Willeristi
  • Jäsen
  • Viestejä: 629
  • Hari hari, Aryman!
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #43 : 10.02.2012 klo 20:30:04 »
Ihmettelen jos tulee ylipäätänsä Suomeen edes DVD:nä.

Älä nyt tollai pelottele :D

Herman.

  • Jäsen
  • Viestejä: 360
Vs: Morgan Kane
« Vastaus #44 : 10.02.2012 klo 21:35:19 »
Itsekään tuskin maltan odottaa elokuvan ilmestymistä. Norjassa kuiten ilmestyy varmasti. Onhan hahmo sentään sieltä lähtöisin, niin miksei muka ilmestyisi myös Suomessa?
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 klo 22:22:21 kirjoittanut Herman. »