0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Marvel's Direct Sales Manager Carol Kalish: "Let's be honest. Secret Wars was crap, right? But did it sell?"Kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa...mutta raha ratkaisee...
Olen maalla lueskellut vanhoja Hämiksiä. Löysin jo Salattujen Sotien 12 Hämis-lehteä, jossa tuo SW-tarina löytyy. Sitten ajattelin, etsiä myös Salatut Sodat II:n. Löysin vain kaksi lehteä. Hämähäkkimies lehdet 9/1989 ja 11/1989. Eikö SW II:sta ollut muissa lehdissä mitään. Selasin vähän matkaa eteenpäin noita Hämiksiä, jonnekin 1991 vuoteen asti...sitten alkoi tympiä homma. SW 3:sta ei kai tullut sarjakuvan Suomessa. Mulle täää SW I ja SW II on ainoat kai jotka olen lukenut.
SW2sta nähtiin vain pikku osia Xissä ja Hämiksessä ja Nelkuissa (Marvelissa), koko tarinaa ei ole täällä nähty (ja tuskin nähdään sillä se oli aika merkityksetön silloin ja nyt), tuon jälkeen ainoa Secret War mikä on nähty oli Furyn SW (ei mitään tekoa Beyonderin pippaloiden kanssa mutta nimetty Secret Wariksi joten .........) muut (lueteltu aiemmin ketjussa) on skipattu (ei tätä viimeisintä olisi edes voitu esittää kun ei ollut lehtiä missä esittää ja ainoa vaikutus oli että saatiin musta Hämis (ja tähän liittyvät hahmot) pääversumiin) ja tuon päätarina ei ollut mistään kotoisin ja ainoastaan muutama sivutarina oli kiinnostava.
Olisi kyllä kiva saada ihan oikea lista noista kaikista Suomessa julkaistuista lehdistä, joissa on Salatut Sodat. Nuo Hämiksen Salatut Sodat I:n löysin kyllä jo. Mutta oliko muissa lehdissä mitään mainintaa SW I:stä. Sitten SW 2 ja seuraavat osat.Jukka Laine varmaan nää olisi tiennyt....harmi kun häntä ei enää ole.Täytyy myös etsiä Jenkkien SW 2 ja sitä seuraavat sarjakuvat, koska Suomessa on niin vähän näitä julkaistu.Haluan nyt lukea nää kaikki, koska 2025 tulee tuo Disneyn versio Salatuista Sodista.
Jos kaikki SWt luet niin siinä on aikamoinen luku-urakka kun SW2 rönsyili "vähän" joka lehteen (kaiketi kokooma kokoaa noi kaikki yhteen) ja sitten viimeisin oli helekutin laaja (ja tyhmä) ja tavaraa riittää muutamaan kokoomakirjaan.
Noi Salattujen Sotien jenkkien vastaavat oli tuolla Perunamaalla tosi tarkka listaus. Olispa sama tehty myös myöhemmille SW:lle.Tuo Curtvilen eka linkki ei toiminut muuten.