0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
No perskules. Pitää sitten odottaa joulu-alea.
Eli 'Timi' on siis sitä mieltä että Kapteeni Britti on luettava ja hyvä lisäys korkeatasoisten sarjakuvien joukkoon?
En hra mielosen kantaa ihan noin lukisi.Minusta se peesailee omaa tulkintaani:kapteeni Britannia on kahden pätevän tekijän suoritus, mutta ei mikään pakollisen välttämätön hankinta.
Olen niin pahasti pettynyt Mooreen.Davisista ei ole pahaa kokemusta,käyn tänään RMK:oon Kirjastossa katsomassa jo tuo löytyisi.
Ei ollut Brittiä Kirjastossa,Helvetistä osia löyty pari.Oisko ollut osat 2,4 ka 5.
Tämä menee hiukan ohi aiheen, mutta suosittelisin lukemaan Mooren Helvetistä. Sen ulkoasu vaikuttaa raskaalta, mutta kun sitä käy lukemaan, niin se imaisee mukaansa. (Harmi vain, että tämäkin näytti olevan lainassa.)
Tietysti yksi vaihtoehto on lukea Mooren suomentamattomia supersankaritarinoita. Tom Strong (muutama tarina tuli suomeksi mustanaamion kakkossarjana jossain välissä) ja Top Ten ovat ainakin olleet toimivia.
Toinen vaihtoehto on unohtaa Moore ja lukea kaikkea mahdollista mitä käsiinsä saa. Silloin niitä mukavia yllätyksiä vasta sattuukin.
Jiksiltä jäi huomioimatta Kapteeni Britannian uusin inkarnaatio sarjakuvissa:Captain Britain and MI 13.
Olen lähinnä selaillut tuon uuden lehden numeroja, mutta ei se erityisemmin ole herättänyt mielenkiintoani.
...mikä osaltaan selittänee lehden lakkauttamisen kannattamattomana(mitä siitä että lukijakunta kuin kriitikotkin pitivät tätä yhtenä Marvelin parhaista viime aikojen sarjoista)