Kirjoittaja Aihe: Thor  (Luettu 134449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Thor
« Vastaus #510 : 09.09.2020 klo 19:17:14 »
Vuonna 1981 oli suunnitteilla Thor-elokuva. Stan Lee kertoi Comics Featurelle (# 11) että Orson Welles on siinä Odin.

Ei kertonut kolumnissaan tuon ajan lejdissä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #511 : 18.04.2022 klo 18:29:39 »

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Vastaus #512 : 18.04.2022 klo 18:40:50 »
Thor Love and Thunder traileri
Teaseri, jos tarkkoja ollaan.

Hyvältä näyttää, tosin Gorr näyttää uskomattoman typerältä, nettiin on jo vuotanut kuvia tulevista toimintafiguureista. Odotan silti leffalta muuten pelkkää hyvää.

EDIT:

« Viimeksi muokattu: 18.04.2022 klo 23:05:46 kirjoittanut Riffe »

X-men

• Jäsen
« Vastaus #513 : 18.04.2022 klo 19:34:13 »
Näytti ihan hienolta ja uusi Thor ei ilmeisesti ole Jane Foster kun oli "hiukan" rotevampi kuin Jane Foster.

Hyvältä näyttää, tosin Godd näyttää uskomattoman typerältä, nettiin on jo vuotanut kuvia tulevista toimintafiguureista. Odotan silti leffalta muuten pelkkää hyvää.

Curtville: Oiskohan Gorr eikä Godd.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #514 : 18.04.2022 klo 22:50:42 »
Teaseri, jos tarkkoja ollaan.

Ollaan täsmällisiä sitten, teaseri eli härnäke.

Näytti ihan hienolta ja uusi Thor ei ilmeisesti ole Jane Foster kun oli "hiukan" rotevampi kuin Jane Foster.

Curtville: Oiskohan Gorr eikä Godd.
Tähän asti vasta ohjaaja, näyttelijä, tuotantoyhtiö ja Marvel ovat kertoneet kyseessä olevan Jane Foster esittäjänään Natalie Portman, mutta vissiin ovat väärässä.
On, miksi haluat kertoa sen minulle? Muutkin kuin sinä joskus kirjoittavat asioita pieleen. Minä pidän jumalten teurastajasta lähtökohtaisesti mutten ole nimeään maininnut.

Johan tässä ehti melkein hetken olla hyvän tuulisen laadukkaan viihteen lupauksen ilahduttama melkein tovin.

mcdonut43

• Jäsen
« Vastaus #515 : 20.04.2022 klo 14:51:48 »
On Natalie Portman. Jossain oli kuvia miltä se näyttää nykyään. Nostanu paljon punttia. Oon tosin aina ihmetellyt sitä, että tehdään iso numero kuinka paljon joku näyttelijä on treenannut. Kuitenkin sitä miten lihaksikas joku on voidaan "korjata" elokuvassa mutta huonoa näyttelemistä, huonoa ohjausta, huonoa käsikirjoitusta jne. niin niille ei paljoa voida tehdä.

Mua ihmetytti tässä trailerissa se että olin luullut että elokuva olisi pitkälti Natalie Portmanin leffa mutta näyttää, että Lady Thor on vain sivuosassa. Toinen jännä juttu trailerissa oli se kun Thor näyttäisi istuttavan Stormbreakerin jonka varsihan on Grootin käsi.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #516 : 24.05.2022 klo 05:42:00 »
Thor Love and Thunder
Linkissä ei teaseri

X-men

• Jäsen
« Vastaus #517 : 24.05.2022 klo 19:36:44 »
Enemmän tuo vaikuttaa uuden ja vanhan Thorin team-upilta kuin uuden Thorin leffalta, ehkä sitten seuraavassa uusi Thor on sitten se yksi ja ainoa.