Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Porin sarjakuvafestivaalit perjantaina ja lauantaina (10.04.2019 klo 14:04:49)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.04.2019, klo 03:37:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
473549 viestiä 10508 aihetta kirjoittanut 7387 jäsentä. Uusin jäsen: toivoa
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Ihmesarja 1967-70, 3.5kk:dessa 0->53
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ihmesarja 1967-70, 3.5kk:dessa 0->53  (Luettu 11383 kertaa)
TOSA
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #30 : 13.07.2017, klo 11:56:04 »

Nostan kyllä hattua sinulle Pete. Teit 3,5kk:den aikana sen mihin minä en ole pystynyt 25 vuoden Marvel keräilyn aikana. Minulla on 6kpl Ihmesarjaa hyllyssä ja niistäkin edellisen ostin yli kymmenen vuotta sitten. Haaveena on aina ollut että tämä sarja on se jonka ostan täyteen viimeisenä. Niin paljon on vielä muita ostettavia että pakko näitä on kai alkaa silloin tällöin ostamaan..
Törmäsin tähän viestiketjuun pitkästä aikaa ja pakkohan tilannetta on päivittää. Peten tarina sai aikoinaan innostuksen syttymään ja viiden vuoden aikana Ihmesarja kokoelmani on kasvanut ihan kivasti. Löytyy hyllystä nyt 45kpl sisältäen numeron 45. Puuttuvat kahdeksan numeroa jos osuu kohdalle seuraavien viiden vuoden aikana niin sitten saisin kokoelman täyteen 35 vuodessa eli hieman hitaammin kuin Peten 3,5kk Smiley Osa on kyllä kunnoltaan ihan lukulehtiä että niitä voisi sitten päivittää jossain vaiheessa parempiin ja niin tämän sarjan keräilystä saisi elinikäisen harrastuksen.
tallennettu
mikkou
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #31 : 02.04.2019, klo 21:00:46 »

Pakkohan tähän on vastata, koska tämä foorumi ja tämä ketju mulle tänään näytettiin kun taas vierailin Antikvariaatti Coppolassa Valkeakoskella.

Oma ihmesarjan kerääminen on nyt kestänyt tasan 2 päivää, jona aikana on mukaan kyseisestä divarista mahtuneet numerot 1,10, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 28, 34, 47 & 53 eli yhteensä 12 numeroa. Myynnissä olisi ollut vielä muutamia muita numeroita, mutta ne päätin vielä jättää hyllyyn.

Pakko heti alkuun kehua Coppolan asiantuntemusta näissä keräilyasioissa. Judge Dredd sarjisten haku liikkeestä on muuttunut mielenkiintoiseksi matkaksi nuoruuteen, joka jatkuu ja jatkuu..... Btw, vaikka itse olin aktiivinen keräilijä 80/90 luvun taitteessa, en muista silti törmänneeni Ihmesarjaan missään vaiheessa. Tai sitten mielenkiintoni veivät divarien kätköistä (kädet täristen) löydetyt X:t ja Hulkit  Smiley
tallennettu
TOSA
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #32 : 03.04.2019, klo 10:55:14 »

Puuttuvat kahdeksan numeroa jos osuu kohdalle seuraavien viiden vuoden aikana niin sitten saisin kokoelman täyteen 35 vuodessa

Sen verran pitää päivittää että edellisen viestini jälkeen olen saanut kaksi numeroa hommattua lisää eli nyt puuttuu enää 6kpl ja puuttuvista kolme on ollut huutonetissä jo pidempään myynnissä. Täytyisi kai noihin uhrata rahaa jossain vaiheessa.

Mikkou sama huomio että 80/90 luvun taitteesa ei divareissa kovin usein tullut Ihmesarjaa vastaan
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: