Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Black Peider 20 vuotta (16.05.2019 klo 15:25:21)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
13.12.2019, klo 02:45:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478629 viestiä 10405 aihetta kirjoittanut 3832 jäsentä. Uusin jäsen: JakkeJäyhä
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Akateemisessa kirjakaupassa sarjakuvapuolella tapahtuu!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Akateemisessa kirjakaupassa sarjakuvapuolella tapahtuu!  (Luettu 8720 kertaa)
Em
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #30 : 25.10.2012, klo 22:23:18 »

Tästä oon kyllä samaa mieltä, itsekin olen taiteillut niitä ranskalaisia hyllystä ulos. Sopisikohan toivoa, että kun tuo osasto tuosta valmistuu, niin saisivat nekin enemmän tilaa tai uudenlaisen hyllyn. Lienee toiveajattelua Cheesy
tallennettu
OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #31 : 25.10.2012, klo 22:52:03 »

Luulen että on toive ajattelua. Olen käynyt taistelua asian puolesta meidän kaikkien puolesta jo pitkään. Olen tavannut vastaavia henkilöitä 2 kpl Akateemisessa ja keskustellut noista hyllyistä. Sanottiin, että ongelma on tiedossa......mutta ne ovat Design hyllyjä. Vartavasten aikoinaan kauan sitten tilattuja.
Mainittiin että asiaa viedään eteenpäin. Viimeksi tänään otin asian puheeksi jälleen kun näin nätin söpön tytön järjestelevän uutta sarjakuva osastoa. Sanoi että mainitsee asiasta tällä viikolla. Ehkä sittenkin on toivoa kun jaksaa ponnistella hyvien asioiden puolesta. Tai sitten ei. Ei riitä, että yksi mies käy armotonta taistelua. Taisteluun hyvän asian puolesta  tarvitaan muitakin.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #32 : 16.01.2013, klo 11:51:55 »

Akateeminen tiedottaa:

Lainaus
Tällä viikolla rakennetaan unelmien kirjakauppaa! Tule kehittämään Akateemista ja kuuntelemaan mielenkiintoisia keskusteluja Helsingin keskustan Kirjataloon, jossa on ohjelmaa päivittäin 15.–19.1.2013. Haluamme kuulla millainen on sinun unelmiesi kirjakauppa! Osallistu kyselyyn Akateemisen myymälöissä tai verkossa ja voita 100 € lahjakortti. Kysely on voimassa 15.2.2013 asti. http://tinyurl.com/kirjakauppakysely

Timo
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #33 : 01.11.2019, klo 19:21:23 »

Tänään kävin sitten Keskustan Akateemisessa kirjakaupassa. Olivat sitten muuttaneet sarjakuva-osaston paikkaa sinne vasempaan nurkkaan. Samalla hyllytilaa oli supistettu ja vaikka kuinka myyjä väitti, että sarjakuvia on sama määrä, niin en kyllä usko. Kyllä on sarjakuvien määräkin vähän supistunut.

Kirjakaupat ajaa siis alas sarjakuvapuolta...onhan sama ilmiö tullut tutuksi jo Suomalaisen kirjakaupan puolella. Ainoa valopilkku on Kolmen sepän Rosebud, jonka sarjakuvaosasto on iso, eikä ole ainakaan pienentynyt.

Tuli Akateemisessa vähän mäkätettyä myyjille...toivottavasti eivät ottaneet nokkiinsa...eihän ne niiden syy ole vaan isojen pomojen. Vähän kyllä masensi päivää tommoinen juttu.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: