Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Blood, Skulls and Chrome elokuvaksi (28.05.2019 klo 17:42:41)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.06.2019, klo 03:26:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
475023 viestiä 10541 aihetta kirjoittanut 7405 jäsentä. Uusin jäsen: fenlan
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kotimaiset sarjakuvat ja tekijät
| | |-+  Jouko Nuora - Mies Nanin takaa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 20 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jouko Nuora - Mies Nanin takaa  (Luettu 112850 kertaa)
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #75 : 15.01.2012, klo 17:29:58 »

juu,ei ku ne huomas 10 000 katselukerran jälkeen että siinä on nainen shotseissa ja tissiliiveissä.Olise toiseks kommentoiduin ja pian olis ollu 4'neksi katsotuin.
 Ilmeisesti joku raivopää  täällä riehuu poistamassa tissit ku ne loukkaa naisia,lapsia ja mie...öö eiku näitä koulupoikia jotka EI HALUA katsoa mitään kiihottavaa, koska se ois liian jännittävää ja vois vaikka pöksyt kastuu, muutenki ku yöllä.
tallennettu

Can't spend what you ain't got,
Can't lose something you ain't never had!
kultakisu
elämännautiskelija
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

ei ramase ennää...

« Vastaus #76 : 15.01.2012, klo 18:09:03 »

Jouko, puhut samasta asiasta kahdella eri foorumilla, valitse kummalla. Wink
tallennettu

Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #77 : 15.01.2012, klo 23:27:02 »

joo mä valitsin, sillä toisella!
Wink
i buenas noches senorita! me voy a la suenos de amor...
Kiss
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #78 : 15.02.2012, klo 08:34:02 »

juuri saamani tiedon mukaan kustannussopimus on jo postissa ja Sarjis 2011 kisan voittaja-albumi Kultainen Nuoruus 64 sivua omaa elämääni,julkaistaan syksyllä 2012!

kansikuvaa luonnoksia olen jo vääntämässä, ja muutamaa lisäsivua tussaillen mennään kesään asti ,jolloin paino koittaa.

tallennettu

Ile Ruokola
kuvittelija
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #79 : 17.02.2012, klo 09:41:25 »

En nyt toivo, että kesä menisi äkkiä ohi, mutta mielenkiintoista on syksyllä päästä Kultaista Nuoruutta muistelemaan selailemaan.
tallennettu
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #80 : 16.03.2012, klo 15:36:16 »

sain mukavia uutisia Kopiostolta ja Antipiracy.fi'ltä ; guuglasin tossa kuukausi sitten oamalla nimelläni ja löysi USEITA laittomia nettijulkaisuja jotak jalkelivat Nani Cowgirl 1 ja 2'sta englanniksi ja ranskaksi(!?!) käännettyinä(?).
 Lähettelin sitten postia heille ja tein ilmotuksen Kopiostoon ja he hoitivat (ainakin) suurimman osan näistä piraateista pois! Smiley hienoa toimintaa ja nopeasti ,tarttuivat varkauksiin.

Montakohan miljoonaa nämäkin urpot on tehny mun piirrokseillani, en ehkä haluakaan tietää.Mutta jos sinunkin piirroksiasi levitellään ilman lupaasi niin toimikaa! Naurunappulakin poisti mun Joukossa tyhmyys tivistyy vitsit,jotka olivat ilman lupaa skannannaneet Pahkasiasta! Sad
 lopulta oikeus voittaa! Smiley Roistot kuriin!

...kansikuvaa  Kultaiseen Nuoruuteen väritellen, ja loppusivuja tussaillen kesää kohti.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #81 : 27.03.2012, klo 12:15:49 »

kiitos taas Taiteen keskustoimikunnalle ja kirjastoapurahajaoston jääveille skriminaaleille, jaoitteko itsellenne vai vain parhaille kavereille apurahaa?

Ainakaa viimevuoden suurimman sarjakuvakilpailun voittajalle ei ollut aiheellista antaa mitään, niinku ei koskaan aiemminkaan, voi hyvä veli, miten rehtiä ja suoraselkäistä toimintaa! Smiley

Onneks mä elän ilman teidän apurahojakin, mutta suututtaa kun VAIN taidesarjakuva saa apurahoja!Ainiin ja tietysti köyhät pojat Mauri Kunnas ja Juba, nehän niitä pennosia just tarvii!!;)) ruhahhaa! jatkakaa samaa rataa tolvanat !

Epärehellisyys perii yhä maan.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012, klo 12:38:22 kirjoittanut Jouko Nuora » tallennettu

tertsi
Vieras
« Vastaus #82 : 27.03.2012, klo 12:35:50 »

Ainakaa viimevuoden suurimman sarjakuvakilpailun voittajalle ei ollut aiheellista antaa mitään,
Mielenkiintoista.

edit
Olisi valaisevaa nähdä noita hylättyjä apuraha-anomuksia ja verrata niitä sitten teoksiin, jotka ovat apurahaa (= meidän maksamiamme verorahoja) saaneet. Siinäpä oiva artikkeli Kvaakkiin!
Tämä asia nostattaa tunteita kovin säännöllisesti.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012, klo 13:15:34 kirjoittanut Tertsi » tallennettu
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #83 : 27.03.2012, klo 13:07:17 »

Juu ei taida sekään onnistua,mä VIHAAN lastenkirjoja ja niiden perverssejä tekijöitä,heh heh...aikuiset miähet piirtää lasten kamaa,hyi helvetti... Wink
...siis ennekuin itse alan niitä tehä, mikä EI OLE näköpiirissä lähiaikoina, päinvastoin aattelin siirtyä vielä enempi undergroundkamaan. (esim. Kundipimussa tultaneen näkemään UUTTA ennenjulkaisematonta Nania seuraavassa numerossa!, VINK VINK!;))

Kultaista Nuoruutta siis on tuettu apurahoin,muttei tod. Taiteen keskustoimikunnilta, (haettu kyllä on).

(Lisäys: Tertsi siis puhui jostain lastenkirjallisuuden apurahojen hausta mutta tais poistaa sen...?!?siksi vastaukseni on vähän absurdi,pahoittelen Wink
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012, klo 13:33:33 kirjoittanut Jouko Nuora » tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #84 : 27.03.2012, klo 13:49:34 »

Onneks mä elän ilman teidän apurahojakin, mutta suututtaa kun VAIN taidesarjakuva saa apurahoja!Ainiin ja tietysti köyhät pojat Mauri Kunnas ja Juba, nehän niitä pennosia just tarvii!!;)) ruhahhaa! jatkakaa samaa rataa tolvanat !

Kultaista Nuoruutta siis on tuettu apurahoin

angel
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #85 : 27.03.2012, klo 14:32:26 »

kiitos myös petteri ojalle, jonka kustantamolle, olisin antanut Kultaisen Nuoruuden vaikka ilmaiseksi muttei huolinut!!!! Wink Sain sitten myöhemmin sillä albumilla pari apurahaa (ja elän ilman niitä, mtta haen niitä ja olen kiitollinen kaikista saamaistani, onko herra Ojalla joku ristiriita tämän ymmärryksessä?!? Wink) sekä Sarjis 2011 kisan voiton 12 000 euroa,

...nyt mua ei enää niin kauheesti harmita ettei Zum teuffelille kelvannut!hah! se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa! juu sii! Smiley
tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #86 : 27.03.2012, klo 14:51:47 »

kiitos myös petteri ojalle, jonka kustantamolle, olisin antanut Kultaisen Nuoruuden vaikka ilmaiseksi muttei huolinut!!!! Wink

Näin on.

onko herra Ojalla joku ristiriita tämän ymmärryksessä?!?

Kirjoituksesi ovat pelkkää ristiriitaa... Mut ei se mitään, ulkona on kaunis päivä, menenpä sinne.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #87 : 27.03.2012, klo 15:38:13 »

"...pelkkää ristiriitaa..."  Smiley
kyllä.Todettakaoon että herra Oja on lukenut VAIN lyijykynäillyn luonnosversion eli n. 35 sivua. Nyt albumissa 64 sivua ja enempi vähempi sekavuutta, viinaa kyllä ja huimausaineitakin nautitaan, mutta jos ei ole niitäkään kokenut ei tiedä niistäkään mitään.Sekavissa oloissa ollaan siis, ja tositarkoituksella.Sivuja myös poistettu ja, muutettu ja uusia yli 30!

Elämä on tällaista, jos uskaltaa oppia ja jopa muuttaa mielipiteitään kun on jotain oppinut, ei se olekaan niin yksinkertaista kuin mustavalkoisissa sarjakuvissa on ENNEN ollut.Eräs toinen pienkustantaja sen sijaan totesi Kultaisesta Nuoruudesta: .."...tämä on aikamoninen soppa!Mutta silleen hyvällä tavalla ja ihan tällaista EI OLE KUKAAN Suomessa aiemmin tehnyt!"

Niin ei mua siis harmita tienata edelleen rahaa albumilla mikä ei kelvannut jollekin edes ilmaiseksi, syyksi kerrottiin "...tää o niinku sekava..."! Wink
 ...ja siis vitun hyvä albumi.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012, klo 15:58:24 kirjoittanut Jouko Nuora » tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #88 : 27.03.2012, klo 15:47:14 »

Niin ei mua siis harmita tienata edelleen rahaa albumilla mikä ei kelvannut jollekin edes ilmaiseksi, syyksi kerrottiin "...tää o niinku sekava..."! Wink

Todetaan nyt vielä että tuo ei ole minun antamaani palautetta.

Albumin puutteista ja ansioista on jokseenkin mielekkäämpää keskutella julkisesti sitten, kun se on julkaistu ja muutkin pääsevät siihen tutustumaan. Ehkä palataan asiaan silloin.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #89 : 27.03.2012, klo 15:52:30 »

aivan, älä sitten arvostele lukematonta opusta!olikose niin että sä et osannut sanoa mitään koko (puolikkaasta)albumista ?

Etkä sä sitten mennytkään ulos, vaikka lupasit!?! Wink
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 20 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: