Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Ämpärinjonottajien sukua (11.12.2017 klo 09:51:02)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.12.2017, klo 14:18:12

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460939 viestiä 10214 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Witchblade & Darkness
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Witchblade & Darkness  (Luettu 13420 kertaa)
J.Salo
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

..ja valmis!

« Vastaus #15 : 09.03.2004, klo 13:30:43 »

Mä ostin aikoinaan Witchbladen kolme tai neljä ekaa numeroa. Ei oikein edennyt, ja ne kaikki "Tässä numerossa mukana myös Tomb Raider!!!" jutut ärsyttivät hirveästi. Varsinkin kun ne jutut olivat selkeästi tuoreempia kun päätarina. Saattoivatpa jopa spoilata itse pääjuttua...
Niiden jatkisten julkaisemine oli iha järjetöntä, en tajua kuka niistä Tomb Raidereista oikei tykkäs.
 Spawnissa ärsytti, kun kuvittelin lehden olevan samanlaine ku Sandman ja Starman -- eg. juoni valmiiksi suunniteltu, ja The End tulee aikanaan -- ja että se loppu tulee numerossa 55. Joten yritin ostaa jokaisen numeron ennen sitä, ja petyin hirveästi kun numero 56:n seikkailut alkoivat. Silloin pudotin lehden, varsinkin kun juoni oli mitä oli.
Darknessia en edes vilkaissut, vaikka ilmeisesti olisi pitänyt, kun sitä kuulemma kehuttiinki jossai. Mutta ku l-pisteellä näin, ni ajattelin että "samaa lantaa se on ku Spawn ja WB". Että silleen.
tallennettu
Petteri Oja
Juudas itselleen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #16 : 09.03.2004, klo 18:55:23 »

Darknessia en edes vilkaissut, vaikka ilmeisesti olisi pitänyt, kun sitä kuulemma kehuttiinki jossai. Mutta ku l-pisteellä näin, ni ajattelin että "samaa lantaa se on ku Spawn ja WB".

Samaa lantaa, ehkei paikka paikoin ihan niin löysää ja pahanhajuista, mutta yhtä ruskeaa.

Mutta Midnight Nation OLI hyvä sarja, vaan sehän loppuikin jo toissa numeroon. Tomb Raiderin omat jutut olivat aluksi kivaa, hyvinpiirrettyä viihdettä, mutta piirtäjän vaihduttua taso laski.

Ei jää ikävä tätä lehteä yhtään sen enempää kuin Spawniakaan. Terve menoa.
tallennettu

Rami Rautkorpi
Siirtäjä ja vääntäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #17 : 09.03.2004, klo 20:33:29 »

Garth Ennisin Darkness (Darkness 1-2/2000) oli hyvä. Toisin kuin muut Top Cow'n käsikirjoittajat, Ennis ei turhaan teeskennellyt tekevänsä vakavastiotettavaa sarjakuvaa.
tallennettu

"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (http://snurl.com/28l2ydb)
Palonen
Jäsen
Poissa

Uskonto on vaara

« Vastaus #18 : 10.03.2004, klo 08:25:07 »

Garth Ennis nyt on aina hyvä.

Mut kyllä mä olen pikkusen rikki, ku Witchblade&Darkness lopetetaan. Mä välillä ihan tykkäsin sen jutuista, kaikessa hölmöydessään ne oli ihan hupasaa pöljäilyä näteillä kuvilla ja isoilla tisseillä.

Tarjoavat sitten Megaa tilalle tilaajille. Mitäs ne sitten tarjoaa kun mulle se tulee? Star-Postereita? Ville Vitun Valon kuva seinälle?
tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #19 : 22.03.2004, klo 18:20:21 »

Tänään ilmestyi sitten toinen numero. Tällä kertaa mukana ei ollut Darknessia, vaan alkoi Rising Stars -minisarja Bright. Joka on kolmiosainen ja saadaan jokaisessa numerossa julkaistuna sopivasti loppuun. Tämä siis tavallisen RS-jakson lisäksi.
tallennettu

ana
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #20 : 24.03.2004, klo 14:21:41 »

Tetääkö kukaan miksi lehti lopetetaan? Ekö ollut oikein menekkiä, vai...? Kyllä hieman ärsyttää että se lopetetaan, koska olihan siinä niitä muita sarjoja jotka olivat välillä oikeasti hyviäkin. Vrmaan eniten jään kaipaamaan Tomb Raider-sarjoja, olinhan minä joskus palosammuttimen kokoisena suuri Lara-fani Smiley
En tosin myönnä olevani enää fani Wink
Tiedä vaikka tekisivät Tomb Raiderille oman sarjakuvalehden...tuskin, tiedä sitten.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2004, klo 14:22:12 kirjoittanut ana » tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #21 : 24.03.2004, klo 15:22:59 »

Tetääkö kukaan miksi lehti lopetetaan? Ekö ollut oikein menekkiä, vai...?

Aina hyvä veikkaus on se, että yhteistyömaiden yhteenlaskettu myynti on liian huonoa -> muut lopettavat -> myös Suomessa lopetetaan.

Myöskin Darkness-lehti lopetettiin numeroon 40, joka julkaistaan ilmeisesti seuraavassa Suomen numerossa. Siitä aloitettiin kyllä Vol. 2, jota ei tosin ole ilmestynyt kuin vasta 8 numeroa, tuoreimmat ihan viime aikoina. Kirjoittajana Paul Jenkins ja piirtäjänä Dale Keown. Tätä olisi kyllä mukava nähdä edes jonkin verran, että miten nimimiehet saavat mahdollisesti parannettua tarinaa.

Witchbladesta materiaalia kyllä riittäisi, nyt ollaan numerossa 48 ja uusin olemassaoleva on 74.

Lainaus
Vrmaan eniten jään kaipaamaan Tomb Raider-sarjoja

Näitähän ei ole nähty numeron 2/2003 jälkeen. Materiaalia kyllä olisi.
tallennettu

ana
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #22 : 26.03.2004, klo 16:09:21 »

Lainaus
Vrmaan eniten jään kaipaamaan Tomb Raider-sarjoja

Näitähän ei ole nähty numeron 2/2003 jälkeen. Materiaalia kyllä olisi.

niin, olen kyllä katsellut netistä ja aina ollut vihaisella tuulella sen jälkeen Wink pitänee tilata ameerikoista sitten niitä Tomppa lehtiä jos hirveästi jää kaivelemaan.
tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #23 : 17.06.2004, klo 18:24:54 »

Tänään ilmestyi sitten viimeinen numero 4/2004. Yhteensä julkaistiin 19 Witchblade-lehteä, 9 Darkness-lehteä ja 24 Witchblade & Darkness -lehteä. Eli suunnilleen 4600 sivua.

Näissä ehdittiin julkaista kaikki Witchblade-lehtien tarinat alkuperäislehdistä 1-52 (paitsi 47), Darknessit 1-40 (eli kaikki), 12-osainen Midnight Nation -sarja, Rising Starsin 16 ensimmäistä osaa (8 jäi siis julkaisematta), kolmiosainen Rising Stars: Bright -minisarja, kymmenestä Tales of the Witchblade -lehdestä viisi ensimmäistä, Tomb Raiderit 0 sekä 1-12, kahdeksasta Tales of the Darknessista kuusi, neliosainen No Honor -minisarja sekä kuusiosainen Kin. Lisäksi välillä julkaistiin myös yksittäisiä tarinoita, kuten Witchblade: Obakemono ja tässä uusimmassa ja viimeisessä The Darkness: Wanted Dead.

Lehden lopussa Ruokosenmäki toteaa, että lisää saattaa tulla joskus. Samaa sanottiin myös Spawnin loppuessa.

Tulevista sarjakuvista vihjataan, että Megassa nähdään Gary Frankin piirroksia ensi vuonna ja Michael Turneria nähdään mahdollisesti DC-spesiaaleissa niinikään ensi vuonna. Mitä tarinoita nämä voisivat olla?
tallennettu

Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #24 : 17.06.2004, klo 18:41:32 »

Eikös Turner oo kuvittanut Superman&Batmania? Ainakin Identity Crisisin kansissa se on.
Kiva, että Ruokosenmäki uskaltaa jo nyt vihjata, että ensi vuonna todellakin tulee DC-spesiaalia.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Anonyymi Jaarittelija
Jäsen
Poissa

"I hate Mondays!"

« Vastaus #25 : 17.06.2004, klo 21:13:13 »

Tulevista sarjakuvista vihjataan, että Megassa nähdään Gary Frankin piirroksia ensi vuonna...

Marvelin varttuneemmalle lukijakunnalle suuntaama, sensuroimatonta seksiä sekä väkivaltaa sisältävä Supreme Power -sarjakuva?!? Ei kai nyt sentään... Gary Frank taisi tosin aikaisemmin toimia muun muassa Avengers-lehden lyhytaikaisena apukuvittajana...

Michael Turneria nähdään mahdollisesti DC-spesiaaleissa niinikään ensi vuonna...

Mahdollisesti? Mahdollisesti?!? Siis nimenomaan mahdollisesti? DC-spesiaalien kohtalosta ensi vuonna ei ilmeisesti olla tehty mitään lopullisia päätöksiä...

Mutta mitä herra Turneriin tulee... Todennäköisesti DC Comicsin Superman & Batman -lehdessä tälläkin hetkellä pyörivä, huikean suosion saavuttanut Supergirl-kokonaisuus, mutta toisaalta... Samainen lahjakkuus hankki kokemusta myös käsikirjoittajana talvella kaikissa amerikkalaisissa Teräsmies-nimikkeissä julkaistun Godfall-saagan yhteydessä... Ja Turnerin tuhertamat kannet ovat myös kiihdyttäneet useiden DC-lehtien myyntiä viime aikoina, muun muassa Flash, Identity Crisis ja Teen Titans...

tallennettu

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)
Rac
Jäsen
Poissa

« Vastaus #26 : 18.06.2004, klo 16:07:27 »

Enpä ole ostanut kuin nro:n 2/99. En siis jää kaipaamaan. Midnight Nation ja Rising Stars kyllä kiinnostaisi. Pitänee joskus ostaa niitä sisältävät numerot divarista. Rising Starshan voi vaikka jatkua Mustiksessa.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2004, klo 16:09:20 kirjoittanut Rac » tallennettu

"Excuse me. Have you ever danced with the devil by the pale moonlight?" -Batman
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #27 : 18.06.2004, klo 17:01:45 »

Midnight Nation ja Rising Stars kyllä kiinnostaisi. Pitänee joskus ostaa niitä sisältävät numerot divarista.

MN: WB&D 2,4,6,8/2002 ja 1-8/2003.
RS: Darkness 1-4/2001, WB&D 3,5,7,9/2002, 3-8/2003 ja 1-2/2004.
RS: Bright: WB&D 2-4/2004.

Tiedustelin RS:n tilannetta ja spesiaaleissa julkaiseminen on mahdollista - ehkä, joskus, kenties. Ensin kuitenkin sarjan on oltava kokonaan valmiina julkaistavaksi.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2015, klo 16:56:15 kirjoittanut Antti Peltola » tallennettu

Anonyymi Jaarittelija
Jäsen
Poissa

"I hate Mondays!"

« Vastaus #28 : 18.06.2004, klo 21:59:59 »

Tiedustelin RS:n tilannetta ja spesiaaleissa julkaiseminen on mahdollista - ehkä, joskus, kenties.

Hah! Pelkkää toiveajattelua! Wink

tallennettu

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)
Jouni Ahola
Jäsen
Poissa

« Vastaus #29 : 23.06.2004, klo 01:16:39 »

Minua itse asiassa vähän harmittaa kyseisen läpyskän lopettaminen, sillä sen numero 8/2003 sattui olemaan ensimmäinen kunnon sarjakuva jonka olen ostanut. Senkin ostin vain huvikseni koska halusin nähdä minkälaista jälkeä supersankarisarjakuvissa nykyään näkee. Tykkäsin piirrosjäljestä ja värityksestä niin paljon että päätin pyrkiä itse samaan.

Jos olisin ottanut vaikkapa Mustanaamion, en tuskin olisi nyt piirtänyt mitä olen sen jälkeen piirtänyt ja tuskin piirtäisin mitä tulen tästä lähin piirtämään.

Tarinat olivat kyllä aikamoista kökköä, sen myönnän, mutta en minä niitä tarinoiden takia ole koskaan ostanutkaan. (Lukuunottamatta Midnight Nationia.)

Saisivat silti aloittaa jonkun toisen sarjan tilalle, Suomessa julkaistaan liian vähän supersankarisarjakuvaa. (Tai sitten minulla ei ole minkäänlaisia suhteita..)
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: