Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Jopen juhlanäyttely (04.07.2017 klo 21:42:34)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.12.2017, klo 22:16:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460954 viestiä 10216 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Witchblade & Darkness
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Witchblade & Darkness  (Luettu 13424 kertaa)
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« : 08.03.2004, klo 12:38:14 »

Witchblade & Darkness loppuu numeroon 4/2004 (lähde, sivulla olevassa numerossa ilmeisesti kirjoitusvirhe).

Eipä siinä muuten mitään, mutta Rising Starsia ehditään nykytahdilla julkaisemaan vain numeroon 18 saakka. Ja ilmeisesti sarja on 24 numeroa käsittävä. Netistä löytyi huonosti tietoa tähän mennessä ulos tulleista numeroista. 21 oli uusin, minkä löysin. Sarjan viimeiset osat 17-24 kokoavaa kolmatta TPB:ia ei näinollen ole myöskään vielä ilmestynyt. Osaako joku kertoa lisää Rising Starsin viimeisimpien numerojen kohtalosta?
« Viimeksi muokattu: 27.11.2017, klo 20:37:47 kirjoittanut Antti Peltola » tallennettu

fitchet
Vieras
« Vastaus #1 : 08.03.2004, klo 12:54:36 »

Btw tuosta Witchbladesta: Joskus ostin jonku osan keskeltä sarjaa, vaikutti ihan mielenkiintoiselta, mutta juoneen en oikein päässyt sisään.. Ovatko siis nuo lukemisen arvoisia?
tallennettu
Rami Rautkorpi
Siirtäjä ja vääntäjä
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #2 : 08.03.2004, klo 13:04:24 »

Tämä johtuu siitä, että en ole jaksanut arvioida viimeisintä numeroa, eikö vain?

Rising Stars on ollut pitkän aikaa jumissa, koska Straczynskillä on ollut kiistaa Top Cow'n kanssa RS:n leffaoikeuksista. Viimesyksyisen uutisryhmäviestin perusteella viimeiset käsikset lienevät jo valmiit, ja lehdet sitten ilmestynevät joskus tänä vuonna.

Fitchet: Kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää Witchbladesta, selviää kolumnistani Sara Pezzinin salattu elämä. No okei, lehdessä on viime vuosina julkaistu myös muita sarjakuvia kuin itse Witchbladea. Niistä saat vähän osviittaa lukemalla Witchblade-arvioitani Kvaakin arvosteluarkistosta.
tallennettu

"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (http://snurl.com/28l2ydb)
Anonyymi Jaarittelija
Jäsen
Poissa

"I hate Mondays!"

« Vastaus #3 : 08.03.2004, klo 18:50:14 »

Kun Witchblade & Darkness katoaa lehtipisteistä... Maailma ei menetä mitään...

tallennettu

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)
Masa
Uusi jäsen
*
Poissa

Hmmm...

« Vastaus #4 : 08.03.2004, klo 19:05:05 »

Lainaus

Olen aivan samaa mieltä. Itse lopetin lehden seuraamisen jo pari vuotta sitten, kun taso alkoi uhkaavasti laskea, joten eipä tämä uutinen paljoakaan ainakaan itseäni hetkauta.
tallennettu
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #5 : 08.03.2004, klo 20:39:46 »

Maailmaan kuuluvat myös kustantajat, piirtäjät yms. Jotka menettävät osan tuloistaan Wink
Itse en yhtään ostanut, mutta kerran oli lähellä ostaminen Ramin arvostlun seurauksena, aika usein ostan kvaakin arvostelemia sarjakuvia vaikkei muuten tulisi mieleenkään. Näin se kvaak vaikuttaa ihmisten mieliin.)
tallennettu
Jarmo
tyhmä nilkki
Avustava toimittaja
*
Poissa

Varokaa metaforista deformaatiota.

« Vastaus #6 : 08.03.2004, klo 21:55:16 »

jo pari vuotta sitten, kun taso alkoi uhkaavasti laskea

Siis se tasoko vielä laski alun jälkeen!?!  Shocked
tallennettu
Foxtrot
Kansan edustaja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #7 : 08.03.2004, klo 22:26:34 »

Kumpaakaan en ole lukenut, kumpaakaan ei tule ikävä. Arvelen etten ole pahemmin menettänyt mitään.

Tuleekohan näitten tilalle jotain uutta? Mitäs väki toivoisi kauppojen lehtihyllyihin ilmaantuvaan tyhjään lokeroon?
tallennettu

Eläin on aina oikeassa.
Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #8 : 08.03.2004, klo 23:10:28 »

Mitäs väki toivoisi kauppojen lehtihyllyihin ilmaantuvaan tyhjään lokeroon?

Masters of the Universea.
tallennettu

Rami Rautkorpi
Siirtäjä ja vääntäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #9 : 08.03.2004, klo 23:16:54 »

No niin, nyt kaikki Masters of the Universe -fanit pitämään ääntä! Me haluamme Mastersin! Me haluamme Mastersin!
tallennettu

"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (http://snurl.com/28l2ydb)
Foxtrot
Kansan edustaja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #10 : 09.03.2004, klo 01:38:18 »

Jes!
tallennettu

Eläin on aina oikeassa.
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #11 : 09.03.2004, klo 07:23:40 »

jo pari vuotta sitten, kun taso alkoi uhkaavasti laskea

Siis se tasoko vielä laski alun jälkeen!?!  Shocked

Eeeeiii pidä paikkaansa. Hyvät lisäsarjat päinvastoin paransivat tasoa.
tallennettu

Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #12 : 09.03.2004, klo 09:33:57 »

Tämä oli oikeasti helpottava uutinen, koska nyt minun ei tarvitse enää harkita, ostanko sen ja tutustun siihen. En tosin usko, että moista olisi ikinä tapahtunut, mutta ei sitä voi tietää...
Kioskilla kyllä toisinaan selailin ja kattelin...Mustanaamio on parempi.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #13 : 09.03.2004, klo 11:06:37 »

Witchblade olikin ihan pyllystä. Spawn rulez! Spawn takasi! Ugh ugh...

...oikeesti!

Katsotaanhan niin nyt se vasta todellinen mangavillitys kustantajien piirissä alkaa, kun tämä american pintakiilto menee pois muodista. Vuoden päästä on pelkkää manga-pintakiiltoa lehtikioskeissa.

Kun eivät ymmärrä diversiteetin hyötyjä ekosysteemille!
tallennettu

Axuz
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #14 : 09.03.2004, klo 12:20:31 »

Kun eivät ymmärrä diversiteetin hyötyjä ekosysteemille!

Biologina on sanottava, että tykkäsin erityisen paljon tästä vertauksesta! Pätee kyllä melkein kaikkeen maailmassa. Diversiteetti on aina rikkaus...  Wink

Olen kyllä kuitenkin samaa mieltä monien täällä jo kirjoittaneiden kanssa siitä, ettei maailma paljoakaan menetä, mutta Leon pointti oli kyllä harvinaisen kypsä ajatellen sen esittäjän ikää. Olen muutoinkin vähän seuraillut tuon Leon toimintaa täällä Kvaakissa ja mun on kyllä sanottava, että harvoin... ani harvoin törmää tässä maailmassa enää... etenkään enää, niin älykkäisiin ja valveutuneisiin murrosikäisiin kuin mitä Leo on. Leosta voi nähdä potentiaalia lähes mihin hyvänsä tulevaisuudessa...  Cheesy

Toinen yhtä turha julkaisu nykyään sisältönsä suhteen on Heavy Metal, jonka kuitenkin, yllätys yllätys, usein ostan lähinnä sen satunnaisten ja erittäin mielenkiintoisten kuvataiteellisten toteutusratkaisujen takia. Olen tämän nimenomaisen lehden kohdalla siis täysin kiinnostunut vain sen sisältämästä kuvituksesta ja löytänyt monta hienoa taiteilijaa tarkempaan tarkasteluun HM:n kautta. Joten minulle HM ei ole aivan turha lehti. En kuitenkaan varsinaisesti seuraa sitä, enkä todellakaan osta joka numeroa, vaan ainoastaan ne, joiden kuvataiteellisesta sisällöstä osa herättää mun kiinnostuksen lähempään tarkasteluun. Minulle ne ovat siis vain lähinnä kuvakirjan tyyppisiä vihkoja. Sen sijaan Witchblade -tyyppiset lehdet eivät ole minua koskaan sytyttäneet edes kuvataiteellisen sisältönsä puolesta...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: