Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Vesimies on eri mies (16.07.2019 klo 18:25:07)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
19.07.2019, klo 18:26:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
475540 viestiä 10555 aihetta kirjoittanut 7412 jäsentä. Uusin jäsen: KalleK
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Netti- ja mobiilisarjakuvat
| | |-+  Pakkopuute: Vihaamasi sarjakuva? (leikattu)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pakkopuute: Vihaamasi sarjakuva? (leikattu)  (Luettu 11804 kertaa)
jinroh
Rocket Scientist
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Myöhäistä! Isin Shinjit ovat jo täällä!

« Vastaus #45 : 25.10.2007, klo 21:50:15 »

Tuo pointti meni ainakin allekirjoittaneelta TÄYSIN ohi...

Niin meni minultakin ja näyttäisi menneen monelta muultakin. Tuota vaikuttaisi luetun yleisesti henkisen väkivallan kuvauksena, jollaisena minäkin sitä pidin. Eroa on ollut enemmän kuvauksen aiheuttamissa tunnetiloissa kuin tapahtuman tulkitsemisessa.
tallennettu

@--`-,-- Zettai unmei mokushiroku
nimismies
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #46 : 25.10.2007, klo 22:00:15 »

Kovin on tuon sarjakuvan mieshenkilö orgasmihakuinen tyyppi. Eikö se tajua, että orgasmin saa kyllä ihan ilman seksiäkin? Sillä on pahasti mennyt nussimiset ja rakastelut sekaisin, mielestäni. Mut-mut, täytyy kyllä sanoa tuon lopun perusteella, että on siinä kaksi hyvin samanlaista ihmistä löytäneet toisensa. Onneksi olkoon.
tallennettu

On olemassa paikkoja, tilanteita ja elämänalueita, joissa edellytetään kohtuullista ihmisten tunteiden ja vakaumusten kunnioittamista. -HE 6/1997
Hullu ruusu
Uusi jäsen
*
Poissa

MIAUU!!!! :D

« Vastaus #47 : 28.10.2007, klo 11:19:16 »

Kiitti vaan, vaikka saatkin tuon onnittelun kuulostamaan enemmän pahalta kuin hyvältä. Sitä paitsi eikös kaikki jätkät oo orgasmihakuisii muutenkin? Ainakin mun kokemuksesta on niin. Juha on ihana! Teidän mielipiteet ei sitä muuta...  angel

No, voi. Ei kai sen pointin tartte tuosta niin läpinäkyvästi tullakaan esille. Mä yritän enempi kertoa tapahtumista kuin ympätä joitain ihme elämänohjeita näihin mun sarjiksiin. En oo mikään raamattutyyppimäinen osoittelija.
tallennettu
keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
*
Poissa

-

« Vastaus #48 : 28.10.2007, klo 14:53:04 »

Mä yritän enempi kertoa tapahtumista kuin ympätä joitain ihme elämänohjeita näihin mun sarjiksiin.

Yksiselitteinen pyyntöni on että jatkat juuri tuolla tavalla.
tallennettu

jinroh
Rocket Scientist
Jäsen
Poissa

Myöhäistä! Isin Shinjit ovat jo täällä!

« Vastaus #49 : 29.10.2007, klo 14:58:35 »

Olen täysin samaa mieltä Keijon kanssa. Me muut saamme sitten ihmetellä ja nolata itsemme tappelemalla mahdollisista merkityksistä.
tallennettu

@--`-,-- Zettai unmei mokushiroku
Hullu ruusu
Uusi jäsen
*
Poissa

MIAUU!!!! :D

« Vastaus #50 : 30.10.2007, klo 18:18:13 »

Jatkan jatkan  Grin
tallennettu
Irene
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #51 : 10.12.2007, klo 22:15:07 »

Aivan hillitöntä syväanalyysia naisen seksuaalisuudesta ja parisuhteen vaativista kiemuroista on tämä uusin Nettinarttujuttukin:

http://www.narttu.net/index.php?option=com_content&task=view&id=96&Itemid=88888901

(klikatkaa siis alareunasta sivulle 6 ja jatkakaa siitä eteenpäin)
tallennettu

Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com
keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
*
Poissa

-

« Vastaus #52 : 10.12.2007, klo 22:23:43 »

(klikatkaa siis alareunasta sivulle 6 ja jatkakaa siitä eteenpäin)

Ei ehi lukea, sivu välähtää Firefoxilla puoleksi sekunniksi. IE:llä ei aukea ollenkaan.

Lisäys:
Operalla näkyi.
Jassoo jaha. Ei hassumpi.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2007, klo 22:29:35 kirjoittanut keijoahlqvist » tallennettu

Irene
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #53 : 10.12.2007, klo 22:25:29 »

Ei ehi lukea, sivu välähtää Firefoxilla puoleksi sekunniksi. IE:llä ei aukea ollenkaan.

No jopas... pääsetkö tuolta etusivulta eteenpäin? http://www.narttu.net/
(Itse kyllä olin niin pälli, että kiersin sivuilla ympyrää pitkät ajat ennen kuin älysin alareunan sivunumeroinnit, joilla pääsi lukemaankin jotain.)
tallennettu

Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com
Hans
Jäsen
Poissa

Nothing to declare.

« Vastaus #54 : 11.12.2007, klo 12:56:20 »

Ai ei toimi, apua... yritetään tehdä asialle pian jotain.
tallennettu
MK
Vieras
« Vastaus #55 : 11.12.2007, klo 14:04:21 »

tämä oli myös minusta häiritsevä (joku kirjoitti, että tämä hämää vain miehiä), joskin ikävä kyllä tavallaan totuudenmukainen sarjis. nainen haluaa olla niskan päällä ja kuristaa miestä kurkusta henkisesti. Kun miehellä palaa pinna, niin hän on ihan maassa ja alistuu vielä enemmän hyvityksenä hirvittävästä käytöksestään, näin nainen on saanut miehen taas enemmän valtaansa. Mielestäni tällaista tapahtuu ihan sikana, muttei näin radikaaleissa mittasuhteissa.

Mäkättäisin siitä, että sukkahousut oli ikään kuin ängetty mukaan teeman vuoksi.

On kivaa, että täällä voi keskustella myös mies-&naisteemasta tai muusta sarjisten innoittamasta aiheesta. Missä ja kenen kanssa muuten jakaisin mielipiteitä nettinartun sarjisten nostamista moraalipohdinnoista? Curtvile kun näpäytti, että tämä on sarjisfoorumi. livin' loose!
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #56 : 11.12.2007, klo 14:26:11 »

No jopas... pääsetkö tuolta etusivulta eteenpäin? http://www.narttu.net/
(Itse kyllä olin niin pälli, että kiersin sivuilla ympyrää pitkät ajat ennen kuin älysin alareunan sivunumeroinnit, joilla pääsi lukemaankin jotain.)

Kyllä mulla toimii. Tuollaisia naiset puhuvat työpaikallakin, ennenkuin huomaavat että minä olen paikalla. Olin naisvaltaisessa työpaikassa seitsemän vuotta putkeen.
tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #57 : 19.03.2010, klo 16:22:21 »

Hannu taitaa olla ovelampi kuin luulinkaan.  Grin Jos tää on Hannu. Vois muuten olla!

Timo

Mitäs minä sanoin?
http://narttu.net/index.php?option=com_content&task=view&id=382&Itemid=9

« Viimeksi muokattu: 19.03.2010, klo 16:31:02 kirjoittanut Joe » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: