Kirjoittaja Aihe: Hannele Richert  (Luettu 5781 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hans

  • Jäsen
  • Viestejä: 82
  • Nothing to declare.
Hannele Richert
« : 18.09.2007 klo 15:11:11 »
Jos joku haluaa tästä [Erimies] keskustella.
Avaan sanomalla, että ensi kerralla panostan taas kuviinkin, kun on toivottavasti enemmän aikaa käytettävissä. Nyt oli tärkeämpää päästä kertomaan tarina.

Muokkasin otsikkoa yleisemmäksi. JL

mari

  • Jäsen
  • Viestejä: 513
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #1 : 18.09.2007 klo 16:44:08 »
Kyllähän mä sulle tän jo sanoin, mutta sanotaan täälläkin:

Aivan kertakaikkiaan kaunis tarina. Meinasin purskahtaa itkuun kun sen luin. Onneksi en purskahtanut, tai Tuukka olisi voinnut valittaa vielä enemmän meidän myyntitaktiikoista narttupöydässä ;)

Tuuk42

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 221
  • "En pidä minään"
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #2 : 18.09.2007 klo 23:01:36 »
En minä valittanut. Ihastelin kuinka te jaksatte vielä pitää klassista kuvaa introverteista pienlehteilijöistä yllä  :)

Vaikka oikeastihan te olette niin suuria staroja että tiedätte voivanne istuksia rauhassa pöydän takana ja mussuttaa nektariinia, kyllä ne asiakkaat ostaa jos on ostaakseen  8]

Tosin koska ette kertonut minulle tämmöisestä, en sitä meitin pöydästä ostanut.
 :(
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #3 : 20.09.2007 klo 23:53:43 »
Kuten jo jossain toisessa ketjussa mainitsin, minusta Hannele Richert on tämän hetken paras pienlehteilijä. Sudenkuoppien käsikirja, Sielun koostumukset ja tämä - loistokamaa kaikki. Erimies on sikälikin tärkeä julkaisu, että se näyttää tekijän taidot myös muussa kuin (oletetusti) omaelämäkerrallisten juttujen parissa. Tarina toimii hienosti alusta loppuun asti ja onnistuu koskettamaan jopa kyynistä raavasta (?) miestä kuten minä.

Tämä on paljon parempi julkaisu kuin suurin osa isojen kustantajien komeista värikantisista alppareista. Semmoisia tarinoita tulee loppujen lopuksi todella harvoin vastaan, jotka jättävät olon että "luenpa heti uudestaan".

roju

  • sarjispelle
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 738
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #4 : 21.09.2007 klo 13:56:59 »

Tosin koska ette kertonut minulle tämmöisestä, en sitä meitin pöydästä ostanut.
 :(

en minäkään. tosin mulla ei ollut rahaa... laita hansu mulle yks sivuun, kyllä mä taas ens kuussa saan palkkaa
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

keijoahlqvist

  • Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 553
  • -
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #5 : 13.12.2007 klo 21:48:03 »

minusta Hannele Richert on tämän hetken paras pienlehteilijä. Sudenkuoppien käsikirja, Sielun koostumukset ja tämä - loistokamaa kaikki. Erimies on sikälikin tärkeä julkaisu, että se näyttää tekijän taidot myös muussa kuin (oletetusti) omaelämäkerrallisten juttujen parissa. Tarina toimii hienosti alusta loppuun asti ja onnistuu koskettamaan jopa kyynistä raavasta (?) miestä kuten minä.

Joo ihme täti.

Hans

  • Jäsen
  • Viestejä: 82
  • Nothing to declare.
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #6 : 23.11.2010 klo 17:21:48 »
Kiitos, arvostelussa on kauheen kiltisti ja kauniisti sanottu piirroksista. Ne on ihan valtavan puutteellisia, ne lähinnä symboloi niitä kuvia jotka olisin halunnut tehdä. Mut ehkä ne on olemassa jossain ideamaailmassa näiden räpellysten takana.

Ossi Hiekkala

  • Archipictor
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 735
  • archipictor.com
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #7 : 23.11.2010 klo 17:29:46 »
Erittäin suomalainen vastaus positiiviseen kritiikkiin...

mlietzen

  • Jäsen
  • Viestejä: 527
Vs: Hannele Richert
« Vastaus #8 : 08.08.2011 klo 15:49:21 »
Tulossa syyskuussa:



Hannele Richert: ENIMMÄKSEEN HYVÄ NÄKYVYYS
124 sivua | B5, mustavalkoinen
Asema, syyskuu 2011

Aikuisuus on edessä, mutta Marja vain haluaa astronautiksi. Kun todellisuus näyttää arkiset, latteat ja kaavamaiset kasvonsa, Marja haraa vastaan. Järkivalintojen, juhlimisen ja vakavan seurustelun sijaan hän haluaa killua yksin avaruudessa. Tyytymättömyydestä tulee elämää ylläpitävä voima. ENIMMÄKSEEN HYVÄ NÄKYVYYS on kova mutta lämmin kuvaus nuoruuden vaihtumisesta aikuisuudeksi.