Kirjoittaja Aihe: Hulk  (Luettu 59350 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Hulk
« : 09.09.2007 klo 11:05:12 »
WWH on aika loppusuoralla jenkkilässä,olen itse väähän pettynyt koko juttuun.
Koska samaa 'Hulk tulee Hulk sitä tätä jne' on nähty jo vanhoissa Hulk lehtisissä.
Kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette olleet koko jutusta? mielestäni New avengeri numerot ovat olleet reilusti parempia kuin tämä hehkutettu WWH,muttamutta
jos luet suomalaisten HUIMAA tahtia Marveleita niin voi melkeenpä skipata koko WWHoon koska tuskinpa hirveitä muutoksia tulee mihinkään.(Tarkoitan samalla tavalla kuin Civil Warrissa)
Kello- viiden- tee.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 083
Vs: Hulk
« Vastaus #1 : 09.09.2007 klo 12:35:21 »
Juonellisesti mitään olennaista siinä tuskin tapahtuu, mutta pääsarjan parin numeron perusteella se on juuri sellainen tarina, mikä Hulkille olisi pitänyt kirjoittaa aikoja sitten: vedetään lättyyn keskeisiä Marvel-hahmoja John Romita JR:n massiivisen kuvituksen säestämänä. Pääsarjaan liittyvät oheistarinat olen jättänyt täysin väliin, mitä nyt Hulkin omaa lehteä olen seurannut, mutta sekin vain siitä syystä, että olen seurannut sitä Planet Hulkin alusta asti. Toivottavasti WWH ei lopussakaan muutu juonivetoiseksi, vaan samaa turpakäräjöintiä jatketaan loppuun asti.

Tätä edeltänyt Planet Hulk oli myös sinänsä OK, mutta planeetalla olisi voitu seikkailla pidempäänkin. Nyt moni oleellinen kohta mentiin juoksuvaihteella ja oikeutuksen hakeminen koko WWH:lle oli hivenen kömpelöä.

Grek Pak on kirjoittajana uusi tuttavuus, joka jättää hyvän vaikutelman ja jopa sarjakuvan tämän hetken kenties huonoin, korkean profiilin Marvel-hahmoja kirjoittava Daniel Way onnistui kokkaamaan kelvollisen alustuksen Planet Hulkille.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Hulk
« Vastaus #2 : 09.09.2007 klo 13:56:26 »
On ollut pitkään tavotteena lukea Planet Hulk mutten ole koskaan saannut itseäni niskasta kiinni tarpekeesi koska planetti on aikas pitkä kun juonta luodaan jo noin 4numeroa ennenkuin Hulk huijataan menemään siihenihme sukkulaan millä Hulkki sitten katoaa cveen ajaksi.Civil warrista olisi voinnut tulla hieman erillainen jos Hulkki olis  ollut maisemissa,varmaankin WWhoon tapainen mutta olisipa Cweessä ollut enemmän nyrkkitoimintaa.
Kello- viiden- tee.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 083
Vs: Hulk
« Vastaus #3 : 09.09.2007 klo 14:24:26 »
Civil warrista olisi voinnut tulla hieman erillainen jos Hulkki olis  ollut maisemissa

Eiköhän Hulk poistettu Civil War -kokonaisuudesta, että saadaan seuraava vastaava crossover, eli WWH, markkinoille siten, ettei uuteen CV-kuvioon tarvitse pahemmin kajota.

Civil Warissa hahmoja oli enemmän kuin oli tarpeen, eivätkä hahmot saaneet tarpeeksi tilaa. Siksi oli vain hyvä, että Hulkia säästettiin toisella planeetalla tovin aikaa.

Lönkka

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 186
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Hulk
« Vastaus #4 : 09.09.2007 klo 15:04:50 »
Kolmosnumero tuli justiinsa eli ei se nyt mielestäni niin kovin loppusuoralla ole.

Mutta Surfin Joe kiteytti sangen hyvin sarjan ja sen tason.

J-Viilee

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
  • Painajaismaista!
Vs: Hulk
« Vastaus #5 : 11.09.2007 klo 19:50:33 »
X-miesten osuus WWHulkissa oli Suomeksi julkaisemisen arvoinen, muuten on ollut vaisua menoa.
Sopisi helposti yhteen Ryhmä-X lehteen.
Palstalle sitten muut juonikuviot.
Tilulilulii.

trendkiller

  • Jäsen
  • Viestejä: 385
  • Kvaak!
Vs: Hulk
« Vastaus #6 : 11.09.2007 klo 21:43:39 »
Kolmen numeron World War Hulk: X-Men on kuitenkin vain sivulehti ja olisi outoa jos se tulisi suomeksi muttei päätarinaa. Eikä se taida vaikuttaa Äksien omiin juonikuvioihin millään lailla.

Yep. Ja onhan tuolla julkasematonta kunnon matskua jäljelläki. Uncannya ja Ashtonisia. Lisäksi Endangered Species ja sitä seuraava Messiah Complex.
Welcome back, Frank.

J-Viilee

  • Jäsen
  • Viestejä: 875
  • Painajaismaista!
Vs: Hulk
« Vastaus #7 : 12.09.2007 klo 08:21:55 »
Missähän lehdessä tuo päätarina sitten julkaistaisiin? X-men toimisi juuri sen takia että on irralllinen kokonaisuus ja sopii pieneen tilaan.
Eikä tosiaankaan ole mikään este julkaisulle jos ei vaikuta suuremmalti juonikuvioihin, tärkeämpää on että ihmiset viihtyy lehden ääressä. MInä ainakin olen aina tykännyt tarinoista jossa sankarit ottaa osumaa kunnolla.
Tilulilulii.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Hulk
« Vastaus #8 : 21.09.2007 klo 17:36:15 »
Tuli luettua X-men wwh 3 ja wwh4  numerot,kumpaankin olin pettynyt Xmenin wwhoo numerot oli ihan paskaa kuvituksesta juoneen täysin turhia.Wwh4 oli pettymys odotin jotain ihmeellistä supertappelua kuin Dr.Srange skitsahti kunnolla mutta lopputulos olikin ihan kökkö.Viimeistä wwh numero en edes odota aika ennalta arvattava kun Sentry tulee mukaan pippaloihin.
Kello- viiden- tee.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Hulk
« Vastaus #9 : 23.01.2008 klo 15:05:18 »
Aamupäivällä vuoden ensimmäinen Spider-Man tipahti luukusta. Egmont on panostanut lehteen jälleen ja nyt se onkin painettu laadukkaalle paperille, jossa kuvituskin pääsee loistamaan. Hieman pettynyt olen, ettei Captain America #25:sta nähdä Suomessa, mutta ei voi mitään (täytyy sitten ostaa TPB:nä).

Palstalla vihjataan siihen, että WWH olisi tulossa Suomeksi.
WWH holy shit!
Kello- viiden- tee.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Hulk
« Vastaus #10 : 23.01.2008 klo 19:55:45 »
WWH holy shit!

Vaihtoehtoja on 2: Kovakantinen ala Nelkkujen loppu jne tai sitten spessu ala dc-spessu. Jos ylipäätään tulee.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Iso Hulk

  • Vieras
Vs: Hulk
« Vastaus #11 : 23.01.2008 klo 19:59:04 »
Jos WWH tulee, niin sen täytyy tulla IN Loppu kaltaisena.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Hulk
« Vastaus #12 : 23.01.2008 klo 22:44:28 »
Piti tarkistaa Googlella mikä on WWH. Ilmeisesti joko Women in World History tai World War Hulk...

Jaakko Pehkonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 357
  • Kvaak *hik*
Vs: Hulk
« Vastaus #13 : 24.01.2008 klo 09:57:40 »
Mahdollisuudet on olemassa leffan myötä. Onhan puhetta ollut että luxusalbumi-sarja saattaa jatkua.
Jahka saan ne pikku skorpionit käsiini, niin koivumäen herra pääsee tanssimaan saksanpolkkaa heidän pieksämäellään!

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Hulk
« Vastaus #14 : 02.06.2008 klo 20:58:33 »
Hulkilla oma blogi:
http://incrediblehulk.blogspot.com/

Pienet ihmiset, lukemaan Hulkin blogia. Tai Hulk lyö.

Hyvin oli värit valinnut (kas kun ei oikein tumman vihreetä ollut valinnut) ja eipä ole vähään aikaan päivitetty.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.