Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 106268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sila

  • Vieras
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #165 : 09.07.2010 klo 14:44:16 »
No,Aku Ankan lukeminen pitää nuorena :D

« Viimeksi muokattu: 22.07.2010 klo 19:27:20 kirjoittanut sila »

Nina Jurvanen

  • Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • Viestejä: 271
  • I will find out who killed my bro.
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #166 : 09.07.2010 klo 15:02:58 »
Pari vuotta sitten olin aikuiskoulutuksessa ja kun sanoin kurssikaverille lapsista puhuttaessa, että vanhin on 10 niin tämä sanoi, että minkä ikäinen oikein olet. Minä luulin, että olet 18..totesin vaan, että joo, synnytin 8 –vuotiaana..ei sekään ole kivaa.

Nyt menee OT:ksi (ellei tätä sitten ymppäisi W.I.T.C.H.-lehden kohderyhmään, siitä poikkeavan lukijakunnan ns. henkiseen ikään ja sen vaikutuksesta fyysisen iän väärinarviointiin), mutta minusta tuo olisi kyllä mukavaa, jos joku tai monikin luulisi minua 18-vuotiaaksi. Yleensä minua (olen 35) luullaan vain 5-7 vuotta ikääni nuoremmaksi, jos ollenkaan. Se on niin väärin - sibeliusryppykin vaan syvenee vuosi vuodelta ja se minulla oli jo 21-vuotiaana >:(
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

haplo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 531
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #167 : 10.07.2010 klo 00:06:22 »
Hommaan ebaysta Final Fantasyn Squallin asun (ilman miekkaa) ja päästän persuksille asti olevat punertavat hiukset auki.Pitää nääs eläytyä festarin tunnelmaan.

Tuolle täytyy antaa off topicin uhallakin kaikki kannatuksensa! Miekka olis toki mukava lisä, mutta ilmankin varmasti näkemisen arvoinen.

Täytyy nyt sitten tämänkin vuoksi mahdollisesti toivoa että Helsingin reissu onnistuisi itselläkin.  :)

Nanna

  • satunnainen silminnäkijä
  • Jäsen
  • Viestejä: 280
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #168 : 10.07.2010 klo 19:25:21 »
Kyllähän noita kaikenlaisia asuja tehdään aikuisillekin.

Kotikutoisessa cosplayssa on kuitenkin vähän eri meininki kuin siinä, että Armanin kaltainen lafka rahastaa oheistuotteilla. Olisihan se tosin aika hauskaa, jos joku ns. "oikea" muotitalo alkaisi esim. tehdä karvahaalareita furryille. :D

Nina Jurvanen

  • Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • Viestejä: 271
  • I will find out who killed my bro.
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #169 : 20.07.2010 klo 16:40:00 »
Kotikutoisessa cosplayssa on kuitenkin vähän eri meininki kuin siinä, että Armanin kaltainen lafka rahastaa oheistuotteilla. Olisihan se tosin aika hauskaa, jos joku ns. "oikea" muotitalo alkaisi esim. tehdä karvahaalareita furryille. :D

Hahaha, olisipahan huippumuotivaattureille aivan uutta turkismuotia - soopelifurryasu vs. siniketusta vastaava haalari... Jooh. Ei tarvitsisi Pohjanmaan minkintarhaajienkaan murehtia elinkeinoaan, jos tai kun Italia innostuu cosplaysta. En silti eettisistä syistä kannata ajatusta.
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

kuriton

  • Mad and Grazy
  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 6
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #170 : 20.07.2010 klo 18:23:44 »
sarja on,no....luen sitä yleensä  silloin kun kaverini ei muusta puhukkaan ja haöuan saada sen olemaan hiljaaa.Mutta sarja on todella hyvä,jos sitä jaksaisi seurata enemmän.  :)mutta se telkkarista tuleva....on nätisti sanottuna huono.(minun oma omituinen mielipiteeni)
mikseivät ihmiset käsitä,että hulluilla on  aina hauskempaa?

VNaomi

  • Jäsen
  • Viestejä: 279
  • Aarresaari
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #171 : 15.12.2010 klo 11:53:21 »
Onko tänä vuonna myynnissä W.I.T.C.H.-jouluekstraa? Jos on, onko siinä sarjakuvaa vai onko se vain täynnä muotivinkkejä yms? Olen Saksassa, joten en pääse itse tarkistamaan tilannetta. Mikäli myynnissä on kelvollinen ekstra, lähetän jonkun ostamaan sen puolestani.

kultakisu

  • elämännautiskelija
  • Jäsen
  • Viestejä: 380
  • ei ramase ennää...
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #172 : 03.01.2011 klo 23:09:39 »
Olen lukenut witch-lehteä alusta alkaen, ja pitemmät tarinat olivat mielestäni parasta herkkua.Iältäni olen jo eläkeläinen, kuten ystävänikin ,jonka kanssa jaamme lehden lukemisen autuuden.Myöskin me seniori-ikäiset luemme witch-lehteä, ja suosikkihahmoni on, arvatkaa,arvatkaa, mummi. :o

Ehkä korvaan nyt sitä puutetta mitä me 50-luvun lapset joouduimme kokemaan sarjakuvarintamalla, ei ollut silloin saatavana nuorille suunnattuja ihanuuksia mitä nykyän.Kioskin ikkunan takana kävimme haikeina kurkkimassa, josko jotain mukavaa olisi tullut .


Olen tutustunut vasta viime vuosina manga-sarjakuviin, joista pidän kovasti,Emma -sarjoja luen tällä hetkellä.


Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 798
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #173 : 03.01.2011 klo 23:21:27 »
Olen lukenut witch-lehteä alusta alkaen, ja pitemmät tarinat olivat mielestäni parasta herkkua.Iältäni olen jo eläkeläinen, kuten ystävänikin ,jonka kanssa jaamme lehden lukemisen autuuden.Myöskin me seniori-ikäiset luemme witch-lehteä, ja suosikkihahmoni on, arvatkaa,arvatkaa, mummi. :o

Ehkä korvaan nyt sitä puutetta mitä me 50-luvun lapset joouduimme kokemaan sarjakuvarintamalla, ei ollut silloin saatavana nuorille suunnattuja ihanuuksia mitä nykyän.Kioskin ikkunan takana kävimme haikeina kurkkimassa, josko jotain mukavaa olisi tullut .


Olen tutustunut vasta viime vuosina manga-sarjakuviin, joista pidän kovasti,Emma -sarjoja luen tällä hetkellä.



kerrassaan ilahduttava viesti niin monin eri tavoin.
Witch on oivallinen lehti omassa arvossaan ja jää turhan usein suotta muiden julkaisujen varjoon.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #174 : 01.10.2011 klo 21:27:45 »
Meilläkin tyttö lopetti sarjan siihen aikoihin, kun lehdet muuttuivat one shoteiksi. Tosin taisi jo osin kasvaa uloskin tästä sarjakuvasta.

Tasaisen laadukasta tyttösarjakuvaa.

VNaomi

  • Jäsen
  • Viestejä: 279
  • Aarresaari
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #175 : 03.10.2011 klo 19:58:38 »
Ohhoh, onpas harmi. Itse olen lukenut lehteä alusta asti ja vaikka varsinkin viimeisen vuoden tarinat ovat olleet täyttä roskaa, tuntuu jotenkin haikealta, että tämä osa elämääni loppuu nyt sitten tähän. Pitääpä säilyttää vanhat numerot kunnossa niin niistä on iloa vielä pitkäksi aikaa.

Itselläni on lehden kestotilaus. Saa nähdä, mitä hömppää joudun ottamaan tilalle sillä olen maksanut lehden kesäkuuhun asti. Kun Star Wars -lehti Suomessa lopetettiin, oli pakko ottaa Suosikki, hyi olkoon.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2011 klo 20:02:30 kirjoittanut VNaomi »

kultakisu

  • elämännautiskelija
  • Jäsen
  • Viestejä: 380
  • ei ramase ennää...
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #176 : 03.10.2011 klo 20:02:59 »
No jopas on harmin paikka se lopetus,toisaalta tämänhetkinen taso ei olekaan kummonen. :-\
Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #177 : 03.10.2011 klo 22:08:48 »
No, tässä olisi hyvä tilaisuus tuoda suomeen uusi vastaavaa tasoa oleva sarja euroopasta. Ja olen käsittänyt, että Italiassa on paljon tämän tyyppistä japanilaishenkistä sarjakuvaa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #178 : 04.10.2011 klo 10:19:17 »
Ehkä tämä kielii siitä että talousosastolla tehdään nyt kovasti laskelmia ja  voi olla ettei ole ainoa lehti joka saa kirveestä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

echramath

  • Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 396
Vs: W.I.T.C.H.
« Vastaus #179 : 05.10.2011 klo 06:21:48 »
Ehkä tämä kielii siitä että talousosastolla tehdään nyt kovasti laskelmia ja  voi olla ettei ole ainoa lehti joka saa kirveestä.

Luulisi nyt, että kvartäälikapitalismin aikaan sellaisia laskelmia tehdään koko ajan.
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.