Kirjoittaja Aihe: Deadpool  (Luettu 14408 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Protek

  • Jäsen
  • Viestejä: 41
Vs: Deadpool
« Vastaus #15 : 28.09.2007 klo 16:16:04 »
Olisi mukava saada käsiini jostakin Cable/Deadpoolin numero 23 tai 24, jossa tämä maanis-maaninen palkkatappaja saa vastaansa itsensä Hämiksen. Siinä on toivon mukaan kaikkien turpakäräjien äiti.
Tero

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #16 : 28.09.2007 klo 18:33:13 »
Saatoin toki hieman liioitella?
Tykkää myös yleisesti naisten alushousuista. Koska ne on miehekkäät.

Selvää kauraa lataamolle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

MercWithMouth

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 2
Vs: Deadpool
« Vastaus #17 : 27.11.2008 klo 13:01:04 »
mistä saisi noita deadpool sarjiksia ? löytyiskö divarista ? vaikkakin ainut divari mihin itse pääsen on myyrmannin divari.. olen pienoinen deadpool fani, mutta yhtäkään sarjista ei mulla ole hänestä. netissä olen joitakin pätkiä lukenut.

MercWithMouth

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 2
Vs: Deadpool
« Vastaus #18 : 30.11.2008 klo 17:52:16 »
kiitos Brandon Lee:lle vastauksesta. :) sillä ei ole niin väliä onko lehti suomeksi vai enkuksi.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Deadpool
« Vastaus #19 : 30.11.2008 klo 23:36:38 »
jotenkin tuohon Brandon leen postaamaan kuvaan sopii vastapainoksi numeron #5 alku.....


© marvel

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #20 : 01.12.2008 klo 20:09:44 »
jotenkin tuohon Brandon leen postaamaan kuvaan sopii vastapainoksi numeron #5 alku.....

Eikös Deadpoolin koko vartalo pitänyt olla lähes kuin karrelle palanut Ase-X (jokunen I vielä perään kaiketi)-projektin takia? Niin muistaakseni täällä nähdyssä ensiesiintymisessä (silloin ei puhuttu Ase-Xjne-projektista) sanottiin.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Deadpool
« Vastaus #21 : 02.12.2008 klo 08:06:32 »
itse asiassa kaikki nuo möhkäleet eivät ole lihaksia kuvassa. Piirtäjä Carlo Barberin tuossa kuvassa palamien vesikellomaisuus/kystamaisuus vaan käy huonommin ilmi kuin itse muussa sarjakuvassa.
Oikea polvi, käsi ja ei se ei ole sixpack mahassa saati kainalossa kylkiluiden yllä.

Tyyliseikka, osin verrattavissa Humberto Ramoksen piirtämien raajojen anatomiaan.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #22 : 02.12.2008 klo 20:11:15 »
Tyyliseikka, osin verrattavissa Humberto Ramoksen piirtämien raajojen anatomiaan.

On sitä pahempaakin Marvelilta ulostullut, tuossa sentään ovat suhtkoht. normaalin ihmisen anatomisia.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

q-mies

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 803
  • The cut runs deep
Vs: Deadpool
« Vastaus #23 : 17.12.2008 klo 01:13:13 »
mistä saisi noita deadpool sarjiksia ? löytyiskö divarista ? vaikkakin ainut divari mihin itse pääsen on myyrmannin divari.. olen pienoinen deadpool fani, mutta yhtäkään sarjista ei mulla ole hänestä. netissä olen joitakin pätkiä lukenut.

jos löytyy luottokortti (oma tai vanhempien) niin suosittelen skippaamaan kotimaisen tarjonnan ja siirtymään nettiin..
Milehighcomics.com
Mycomicshop.com
eBay.co.uk
eBay.com
etc.
t.Q

Vincent

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 186
Vs: Deadpool
« Vastaus #24 : 01.02.2011 klo 14:35:36 »
mistä saisi noita deadpool sarjiksia ? löytyiskö divarista ? vaikkakin ainut divari mihin itse pääsen on myyrmannin divari.. olen pienoinen deadpool fani, mutta yhtäkään sarjista ei mulla ole hänestä. netissä olen joitakin pätkiä lukenut.

Akateemiselta- ja Suomalaiselta kirjakaupaulta voi tilata, netistä tai kassalta niitä sarjiksia joita sattuu tarjonnasta löytymään (joka on tarkistettavissa netissä).

Tuli tässä hetki sitten luettua Deadpool Corps: volume 1 ja suosittelen lämpimästi,
Älyvapaata ja hulvatonta menoa kannesta kanteen. Tykästyin jokaiseen Deadpool Corpsin jäseneen ja on annettava kirjoittajille siitä pojo, että jokaisella oli selvästi erottuva persoona vaikka Deadpooleja olivatkin.
Oli myös jollain tapaa hellyttävää, kuinka DC (ei sarjiskustantamo) muodosti "perheen." Oli Deadpool=isä, Lady Deadpool=äiti, Kidpool=lapsi, Dogpool=lemmikki ja Headpool=mmm...setä? Tästähän Deadpoolit itsekkin vitsailivat.
DC:ä pilkastiin aika mukavasti esim. Kidpoolin naamion mustatosat muistuttivat Robin maskia, Deadpool Corps sormuksineen oli selvästi Green Lantern Corps ja Dogpool Krypton (DC:ä paremmin perillä olevat keksivät varmasti enemmänkin).

Anonyymi Jaarittelija

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 230
  • "I hate Mondays!"
Vs: Deadpool
« Vastaus #25 : 01.08.2014 klo 10:28:58 »
Jälleen olisi tarjolla uutinen elävästä elämästä!

Marvelin sekopäisin supersankari Deadpool pidätettiin Australiassa

Hassuja nuo australialaiset! ;D

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Deadpool
« Vastaus #26 : 01.08.2014 klo 14:57:02 »
Minusta idiootti ei niinkään kuvaa hahmoa. Hahmolla on vain ihan oma, omassa ympäristössään toimiva logiikka joka toimii toki myös tosimaailmassakin, mutta ikävä kyllä kummassakin tuolla logiikalla ei selviä ilman seuraamuksia. Deadpool tekee mitä haluaa, ja kestää seuraukset. Toivottavasti tuo ns. oikean maailman Deadpool kestää myös.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Deadpool
« Vastaus #27 : 03.08.2014 klo 02:08:34 »
Joo. Samalla tavalla kun taloyhtiössämme eräs eukko yrittää sytyttää tulipaloja.

Pyromaanit ovat katoava ilmiö siinä missä itsensäpaljastajat.  :-\
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #28 : 03.08.2014 klo 19:57:16 »
Pyromaanit ovat katoava ilmiö siinä missä itsensäpaljastajat.  :-\

Ensimmäisiä on uutisten mukaan uudellamaalla riittänyt ja tänään oli sitten jälkimmäinen.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Deadpool
« Vastaus #29 : 25.01.2016 klo 10:45:35 »
Onkos kukaan lukenut vielä Deadpoolin salattuja sotia?

https://www.adlibris.com/fi/kirja/deadpools-secret-secret-wars-9780785198673

Hinta ei ole kauhean paha, jos puoltavan kommentin saan niin lähtee tilaukseen.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"