Kirjoittaja Aihe: Deadpool  (Luettu 14407 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

deadpool

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
  • i`m homer simp...d`oh
Deadpool
« : 11.07.2007 klo 19:29:04 »
tänne deadpoolista
hyvä,parempi ja minä

ACrockett

  • Jäsen
  • Viestejä: 409
Re: deadpool
« Vastaus #1 : 11.07.2007 klo 19:37:57 »
Panosta vähän tuohon viestiin. Itse en ole kiinnostunut niin paljon Deadpoolista sillä en tiedä onko sillä kassisia vihollisia mutta DC:n Deathstroke on mielestäni huipumpi. En omista yhtään Deadpoolia mutta divarista voisi ehkä löytää. Onko Deadpool esiintynyt muissa suomenkielisissä lehdissä kuin Sarjakuvalehti 10/1996?

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: deadpool
« Vastaus #2 : 11.07.2007 klo 19:47:45 »
tänne deadpoolista

Rimaa hipoen tämä aloitus läpäisee seulan, jos ja ainoastaan joo myös tähän syntyy keskustelua.

Storm

  • Jäsen
  • Viestejä: 335
  • Elämä ei ole aina helppoa.
Re: deadpool
« Vastaus #3 : 13.07.2007 klo 19:39:34 »
Itse olen vain pari numeroa lukenut Deadpoolia suomeksi ja englanniksi, mutta hyvin se huumorin kera menee. Tosin tämän suhde Sireenin oli hieman hauska.

Hahmo on muuten jäänyt ihan pimentoon puoliksi minulla, kun en ole niin paljoa tutustunut hahmoon. Huumori on ehkä parasta koko sarjassa ja vastaava.
I live, when my heroes live...

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: deadpool
« Vastaus #4 : 10.09.2007 klo 22:23:54 »
En ole lukenut Deadpoolin omaa lehteä koskaan,ainoastaan Cable & Deadpool lehteä olen lukenut mikä ilemstyy (yllätysyllätys ja yllätys) jenkeissä edelleen numero 45 taisi olla uusin.Deadpool vaikutti yliluonnottomalta Wolverinelta läpät ei iske mitenkään
Hämppy on ainoo mikä saa heittää paskoja läppiä kesken tappelun koska se tekee niistä sarkastisia.(jos olen teidän mielestänne väärässä niin sille en voi yhtikäs mitään)
Kello- viiden- tee.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: Deadpool
« Vastaus #5 : 10.09.2007 klo 22:54:00 »
Minusta deadpool oli ainoa hyvä asia mitä New Mutantsin loppu/ X-force toi mukanaan.
Deadpoolin läppä ja oman sarjan äkkivääryys viehätti.
Osa piti yllä moottoriturpaperinettä jopa paremmin kuin Hämähäkkimiehessä keskimäärin ja tilannekomiikkakin oli ajoittain ihastutttavan morbidia.
Tasapinoilu vakavien teemojen ja verisen slapstickin välillä ampui toisinaan itseään jalkaan, mutta hämmentävän harvoin.
Toisaalta en ole lukenut kuin nafti 20-30 lehteä, joten totuus voi olla toisenlainenkin.

Suomessa julkaistut olivat vielä melko tavallista supersankarihuttua, päähenkilön syöpää ja päämäärätietoista ilkeyttä vammaisia, ainakin yhtä, kohtaan ei ollut näköpiirissä.
Lisäpisteitä Priestin kauden(muistaakseni) kuoleman jälkeisestä elosta.
Tuonpuoleinen on kälyinen trailerpark.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Deadpool
« Vastaus #6 : 11.09.2007 klo 15:40:24 »
Cable & Deadpool ilmestyy tosiaan yhä vaikka Cable kuoli.

Mutta eihän se mitään, Captan Americakin ilmestyy.

Mihis Cable delas? en oo seurannut tota deaddis & cable lehteäkun pari numero sieltä täältä.
Kello- viiden- tee.

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Deadpool
« Vastaus #7 : 11.09.2007 klo 16:43:31 »
Ja dayspring siis räjäytti saaren ja ittenmsä ihan huvin vuoksi? kait sillä oli sitten pätevä syy?
Kello- viiden- tee.

Tarkkis

  • Kirjastotätisetä
  • Jäsen
  • Viestejä: 435
Vs: Deadpool
« Vastaus #8 : 11.09.2007 klo 19:40:29 »
Deadpoolilla on makoisia rooleja myös sarjakuvien ulkopuolella. Esimerkiksi tuossa X-legendsin jatko-osassa playstation kahdella, herra tiedostaa myös olevans tietokonepelihahmo. Hahmon saa myös avattua pelattavaksi ensin tämän voitettuaan.

Hauskimmat läpät syntyykin sitten kun vedetään peliä toistamiseen läpi ja käytetään Deadpoolia Deadpoolia vastaan. Hahmot rupeavat mm. kiistelemään siitä kumpi on alkuperäinen.
When the going gets weird, the weird turn pro! H.S.T

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Deadpool
« Vastaus #9 : 15.09.2007 klo 10:01:58 »
Luen juuri sellaista minisarjaa kuin Idenity Disc,04 vuodelta eli hieman vanhahko jo.
Mutta asiaan tarina alkaa siitä kuin eräs nainen kerää 6 rikollista samaan paikaan näyttämällä jotain valokuvaa millä saa nämä rikolliset houkuteltua eräälle varastolle.
Jengi on : Juggernaut,Korppikotka,Napakymppi,Hiekkamies,Sapelihammas ja Deadpoool.
Niin itse kysymykseen miksi Deaddis luokitellaan tuollaisten psykojen kanssa samaan kategoriaan? Olen aina luullut että Deaddis on Aaveajajan tapanen Anti-Sankari.
Kello- viiden- tee.

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Vs: Deadpool
« Vastaus #10 : 22.09.2007 klo 17:42:37 »
Todettakoon vielä että syövän takia herralla on vaikeuksia erottaa fakta ja fiktio toisistaan, mikä tekee hänestä lievästi hullun. Hän on paras markkinoilla oleva palkkasotilas/murhaaja (voittaa Taskmasterin jalka ja käsi sidottuna seläntaakse) mutta ei silti saa töitä koska häntä pidetään epäluotettavana.

Mikä sinänsä on ihan aiheellista, koska kuvittelee olevansa X-nainen. Vaikka ei ole nainen. Tai mutantti.

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #11 : 23.09.2007 klo 16:06:31 »
Tuo mainio suutaan soittava palkkasoturi oli samassa Ase-X-ohjelmassa mukana kuin Wolverinekin. Hänellä oli syöpä jonka paranemisvoima korjasi. Mutta Wade Wilsonista tuli sitten noin rujon näköinen.

Tuo kuva on matkittu Hämäristä. Mail-Mani ei kertonut että DP olisi ollut myös Ase-ohjelmassa kun ko. herraa täällä nähtiin.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Tarkkis

  • Kirjastotätisetä
  • Jäsen
  • Viestejä: 435
Vs: Deadpool
« Vastaus #12 : 24.09.2007 klo 20:31:46 »
Ajattelinkin, että tossa kuvassa on jotain todella tuttua! Tuli meinaan heti mieleen tuo yhden hämis spessun kansi, kun näin kuvan.. ^^ Muisti pelaa, jihuu.

Siis mitäh, luuleeko Deadpool oikeasti olevansa nainen? O_ö

Deadpool myös tietää nykyisellään olevansa
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
When the going gets weird, the weird turn pro! H.S.T

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Vs: Deadpool
« Vastaus #13 : 25.09.2007 klo 18:26:31 »
Saatoin toki hieman liioitella?
Tykkää myös yleisesti naisten alushousuista. Koska ne on miehekkäät.


X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Deadpool
« Vastaus #14 : 25.09.2007 klo 18:27:34 »
Deadpool myös tietää nykyisellään olevansa
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Ko. herra on selvästi valmis lataamolle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.