Kirjoittaja Aihe: Sandman  (Luettu 81807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Sandman
« Vastaus #135 : 31.10.2013 klo 12:02:59 »
Sandman: Overturen koko ensimmäinen numero ilmestyi kyllä eilen.

Ai nettiinkö? Laillisesti ja ilmaiseksi?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Sandman
« Vastaus #136 : 31.10.2013 klo 12:54:18 »
Ai nettiinkö? Laillisesti ja ilmaiseksi?

ei nettiin vaan ihan semmoinen fyysinen esine omasi julkaisupäivän 30.10.2013 ja jollei tukku pahasti ns.ryssi on ihan laillisesti rahalla saatavissa.
Olettaisin että DCn digitaaliversio on samaan aikaan sekin saatavilla iPadeille ja mobiilisovelluksille kuten nuo muutkin julkaisupäivänä.

Itse kun hankkii lehtinä eikä näytöllä hipelöitävinä versioina en vanno mitään, voin tsekata tutuilta joilla on digiversiot(lailliset, maksulliset).
Vaikka enpä itse tuota hommaa J.H.Williams IIIsta huolimatta.

Lönkka

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 186
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Sandman
« Vastaus #137 : 31.10.2013 klo 21:33:17 »
Lukisin tuon eilen ja vaikka tykkään kovasti sekä Gaimanista että Williamsista oli kyllä nyt lopputulos pienempi kuin osiensa summa, mutta ehkäpä tarina vielä kirii jatkossa.

Ensi kuussa tulee sitten laajennettu versio tästä ykkösnumerosta eli kyllä ihan kunnolla ajattelivat rahastaa Unimasan paluulla...

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Sandman
« Vastaus #138 : 23.12.2014 klo 14:06:29 »
Tammikuussa saadaan siis Sandmania suomeksi RW Kustannukselta. Jospa menisi ja kaikki 10 kokoomaa saataisiin suomeksi - siinäpä kirjallisuuden kulttuuriteko.

SANDMAN DELUXE KIRJA YKSI - YÖSÄVELMIÄ JA ALKUSOITTOJA
 
Kovakantinen:  252 värisivua
Tuotteen mitat: 180x276
ISBN: 9788868738006
Hinta: 34,95 euroa

Neil Gaimanin alitajunnasta ampaissut Sandman on yksi sarjakuvan tuoreimmista suurista menestystarinoista. Suomessakin aikanaan tuoreeltaan debytoineen sankarin seikkailut julkaistaan nyt sekä väreiltään että suomennoksiltaan täysin uusitussa muodossa. YÖSÄVELMIÄ JA ALKUSOITTOJA –kirjan myötä aukeavan sarjan kautta tutuksi tulevat niin myyttien läpitunkema Unten valtakunta kuin Kuoleman, Kohtalon, Kaihon ja muiden Sandmanin jumaliakin väkevämpien sisarustenkin unohtumattomat seikkailut.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sandman
« Vastaus #139 : 23.12.2014 klo 14:09:49 »
Tammikuussa saadaan siis Sandmania suomeksi RW Kustannukselta. Jospa menisi ja kaikki 10 kokoomaa saataisiin suomeksi - siinäpä kirjallisuuden kulttuuriteko.

SANDMAN DELUXE KIRJA YKSI - YÖSÄVELMIÄ JA ALKUSOITTOJA
 
Kovakantinen:  252 värisivua
Tuotteen mitat: 180x276
ISBN: 9788868738006
Hinta: 34,95 euroa

Neil Gaimanin alitajunnasta ampaissut Sandman on yksi sarjakuvan tuoreimmista suurista menestystarinoista. Suomessakin aikanaan tuoreeltaan debytoineen sankarin seikkailut julkaistaan nyt sekä väreiltään että suomennoksiltaan täysin uusitussa muodossa. YÖSÄVELMIÄ JA ALKUSOITTOJA –kirjan myötä aukeavan sarjan kautta tutuksi tulevat niin myyttien läpitunkema Unten valtakunta kuin Kuoleman, Kohtalon, Kaihon ja muiden Sandmanin jumaliakin väkevämpien sisarustenkin unohtumattomat seikkailut.

Onko näitä tullut aiemmin suomeksi ja kuinka monta?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Sandman
« Vastaus #140 : 23.12.2014 klo 15:20:12 »
 Kalmassa julkasitiin alkuun jatkosarjoina päälle  nidettä silloin 1990luvulla Nukketalo osat 1 ja 2, Unien maa ja Usvien aika 1 ja Egmont pisti ulos Ikuiset yöt liki kymmenen vuotta sitten.

Voi mennä väärinkin kun en  vieläkään ole Sandman/Gaiman- fani.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 151
Vs: Sandman
« Vastaus #141 : 23.12.2014 klo 15:34:12 »
Joo eli käytännössä kolme ja puoli albumia kymmenestä on julkaistu suomeksi jossain muodossa.

Ikuisten öiden jälkeen tuli vielä Unten metsästäjät, molemmat siis varsinaisen sarjan jälkeen tehtyä matskua.

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 853
Vs: Sandman
« Vastaus #142 : 23.12.2014 klo 15:43:12 »
Deathin oma kirja tuli myös. Täältä näkee Sandmanin suomalaiset julkaisut.

Alkuperäinen sarja on monella fanilla kyllä jo enkuksi.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sandman
« Vastaus #143 : 23.12.2014 klo 15:57:18 »
Joo eli käytännössä kolme ja puoli albumia kymmenestä on julkaistu suomeksi jossain muodossa.

Ikuisten öiden jälkeen tuli vielä Unten metsästäjät, molemmat siis varsinaisen sarjan jälkeen tehtyä matskua.

Eli vääntäkää rautalangasta, onko siis nämä nyt tulevat jo julkaistu vai ei?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Sandman
« Vastaus #144 : 23.12.2014 klo 16:14:01 »
Alkupuoli on julkaistu aikoja sitten joskus...94? 95?  Ja sitten pääsarjalle tehtyä jatkoa jokunen vuosi sitten.

Eli on, mutta vain ihan alku




Jussi Tyni

  • Jäsen
  • Viestejä: 187
Vs: Sandman
« Vastaus #145 : 23.12.2014 klo 17:51:05 »
Tää nyt tammikuussa julkaistava kokoelma nro 1 on aikanaan julkaistu Kalmassa jatkosarjana.

amasofi

  • Jäsen
  • Viestejä: 164
Vs: Sandman
« Vastaus #146 : 24.12.2014 klo 12:33:30 »
Vaikka mulla on koko Sandman Vertigon enkkuversiona, Kalman numerot sekä suomeksi Unien metsästäjä sekä Ikuiset yöt ja Usvien aika 1 ... niin ostan kyllä tämän RW-kustannuksen teoksen siinä mielessä, että kaikki osat saataisiin suomeksikin. Eli kannatusmielessä liikkellä ja toki paikoitellen enkku Sandmanien tekstien kaikkia hienouksia on vaikea hahmottaa vaikka enkku kääntyykin ihan avustavasti.

Jos RW-kustannus pääsee kunnolla pystyyn Suomessa, niin sieltä voipi tulla muutakin Vertigon herkkua suomeksi ulos.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sandman
« Vastaus #147 : 05.02.2015 klo 12:14:45 »
Sandman 1 - Yösävelmiä ja alkusoittoja -opuksen painos on matkalla kohti Suomea. Kaupoissa 10.2., ehkä jopa ennen, ja jossain muualla ehkä päivämäärän jälkeen.

Lähtökohtaisesti melko pienestä ensimmäisestä painosmäärästä on jo etukäteen myyty noin neljännes (kirjastoille jne.), joten kannattaa olla vikkelästi kirjaa ostamassa, mikäli kiinnostaa.

Seuraava julkaistava teos on Teräsmies 1 - Huomispäivän hinta.

Sandman 1 on kaupoissa. Ainakin SS Libriconista saa jo tänään.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Korsto-Mikko

  • Jäsen
  • Viestejä: 114
  • Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?
Vs: Sandman
« Vastaus #148 : 05.02.2015 klo 19:02:52 »
Mikäs on Libriconin hinta tälle? :)
Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Sandman
« Vastaus #149 : 05.02.2015 klo 19:06:58 »
Mikäs on Libriconin hinta tälle? :)

30€. Hyvä asiakas saattaa saada vielä lähes prosentin alennuksen tuosta ;) kirjan takakannessa on muuten hinta, 34,95€, tämä yllätti Eetunkin
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015 klo 19:09:24 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"