hetken hiljaiselon jälkeen voisin minäkin kommentoida muiden töitä.
Lättä: Futissarja oli ihan hauska, muttei parhaimipia juttujas. Sulla on hyvä, sellanen lennokas tyyli, mutta jos jaksaisit kunnolla viimeistellä ni saisit ihmeitä aikaan
matkamies: Mä en tykkää sun käsialasta, mutta piirrustusjäljestä kylläkin. Jutut nyt ei oikein naurattanut tai muutakaan reaktiota aikaansaanut.
hillo: tyylis on mainio, aiheeseen sopii just tollanen tajunnanvirtatyyppinen viiva. ja sit tuol on sellasia kuningasjuttuja seassa kuten kissa kaapin päällä ja vika pikkuäijä nimmaris vieressä
KimmoK: tässä tykkään selkeydestä ja värityksestä, vaikka vikan ruudun värityksestä en ihan varma olekaan. Juttu vähän pliisu mun mielestä.
Mari: mä tykkään näistä Marijutuista, nyt oli musta varsinkin vika ruutu sellanen highlight. toi teksti kuvan päällä on toisaalta ihan hyvä idis, mutta munkin mielestä vaikeuttaa lukemista ja jotenkin ärsyttää.
Maziwapp: noi naamat on aika karuja varjoineen tai mitä ikinä noi mustat skraidut onkaan. jutustakaan en oo ihan varma vaikka loppu on ihan hauska.
Toomio: musta noi bätmäniks pukeutuvat lepakot oli hassuja. sitä paitsi sulla oli pari tosi hienoa ruutua joukossa. naurattaa kun se kattoo peiliin naamari päässä. vikan ruudun värityksen oisit voinu jättää pois tai hoitaa eri tavalla.
Tom: sulla on ihana ja varma tyyli ja tykkään siitä. ja juttu on hyvä, en mä osaa oikein sanoa mitään.
Jukka: blogis on hieno, nää jutut vaan jättää jotenkin kylmäks. tyylis on tosin ihan pro.
näin tällä kertaa, toivottavasti kukaan ei ota nokkiinsa.
kiitos muuten kaikille palautteesta
Tom: niin, miks ilman housuja, en oo enää ihan varma. oisko ollu ku se oli sillon niin sinut itsetuntonsa kanssa tjs.