Kirjoittaja Aihe: Mahdollisuuksia.  (Luettu 2533 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kalastajanvaimo

  • Pohjan Akka
  • Jäsen
  • Viestejä: 32
Mahdollisuuksia.
« : 14.05.2007 klo 23:17:09 »
Heippa taas..en olekaan ollut täällä pitkään aikaan..
Lyhyttä historiaani seuraneet tietävätkin, että photari-kurssilla olen ollut.
On se tietokonemaailma ihmeellinen..näinkö ei käsityöläisen ammattikunta "rankataan".
Tässä tunte ittensä ihan tyhmäksi.
Pelottaa..suoraan sanoen..Olen jotenkin sanaton.
Kuka tuottaa enää sitä oikea ja aitoa kädenjälkeä?
Kun tehtiin palapeliä, opettaja kehui taiteellista silmääni; muta ,tottakai, tein sen palapelin omasta taulustani, jonka olin skannannut.
Olen sanaton..tietokoneen suhteen. Voittaako se..
Toivoisin jonninlaista kommettia näiltä vanhoilta patuilta siitä, että kannattaako ostaa sittenkin se CR2 vai riittäisikö Elements 5, kun ottaa huomioon, että syksyllä lähden opiskelemaan painoviestintää kolmeksi vuodeksi ja haluan kumminkin, että kotona on mahdollisuuksia. Hitsi..pliis.
Esim. kaikki ne taulut, mitkä on tuossa osoitteessa, ovat aitoja; olisin voinut parannellekin, mutta minusta se olisi ollut huijausta..Oonko aina vain ihan pihalla??
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 klo 23:31:49 kirjoittanut kalastajanvaimo »

Hazart

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 171
  • YARRRR!
Re: Mahdollisuuksia.
« Vastaus #1 : 14.05.2007 klo 23:42:27 »
Jos Photarin saa opiskelijahintaan, niin osta se sitten, kun olet koulussa kirjoilla. Säästät satoja euroja. Esim Painter maksaa jotain 400 euroa, mutta opiskelija voi ostaa sen hintaan 99e.

 8]

keijoahlqvist

  • Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 553
  • -
Re: Mahdollisuuksia.
« Vastaus #2 : 15.05.2007 klo 00:14:37 »
CS3-versio on jo vuorossa.

Eräs taiteilija, joka maalaa kookkaita maalauksia, pyytää korostamaan nettigalleriansa värejä räikeyteen asti koska pienet kuvat eivät näytä miltään verrattuna yli kaksimetrisiin maalauksiin joista voi ihailla siveltimen paksuja päättäväisiä vetoja.

Ansiokas öljyvärimaalaus on vaikuttava luonnossa, etevän Painter-työn pitää pärjätä huomattavasti ahtaammassa ympäristössä - tosin omavaloisena.

Jälkimmäinen on haettavissa katsottavaksi kotona, edellistä pitää lähteä vilkaisemaan taidenäyttelyyn tai ateljeehen.

Akryyliväri erittää salakavalia hajuttomia myrkkyjä, pikselikuvaa voi laatia turvallisesti.

Puolensa ja puolensa.