Kirjoittaja Aihe: Kvaak-kirpputori  (Luettu 3359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti Vainio

  • Karpaattien nero
  • Jäsen
  • Viestejä: 4 164
Kvaak-kirpputori
« : 15.04.2007 klo 00:21:07 »
Olisiko minkäänlainen idea järjestää vaikka Helsingin sarjakuvafestivaaleille Kvaakkaajien kirpputori rajoitetuksi ajaksi?
Minulla esimerkiksi on tavaraa joka ei varsinaisesti ole huonoa mutta ei huvita säilytellä sitä, joku toinen taas saattaisi olla hyvinkin ilahtunut löytäessään sen sopuhintaan. Kun omalla kohdalla ainakaan tämä ei ole varsinainen voittoontähtäävä bisnesprojekti niin   se ei yllä  edes hyvän aikomuksen tasolle jos pitää maksaa samoja hintoja pöydistä kuin ammatikseen sarjakuvia myyvät
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 454
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #1 : 15.04.2007 klo 00:24:57 »
Siis tarkoitatko sarjakuvia vai jotain muuta?

keijoahlqvist

  • Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 553
  • -
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #2 : 15.04.2007 klo 00:58:26 »
Voisi vaatia aika lailla tilaa.




Olisiko kellään joutilasta Kalasnikovia? :-*

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #3 : 16.04.2007 klo 13:54:36 »
Voisi vaatia aika lailla tilaa.
Olisiko kellään joutilasta Kalasnikovia? :-*

Jaa silläkö meinasit tehdä tilaa?
Ei kait tommonen yhteispöytä mahdotonta ole järjestää, pienlehtitaivaan puolelle vaan, oli sitten kvaakin nimissä tai muuten.   
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #4 : 16.04.2007 klo 15:09:24 »
Niin, jos sarjakuvien parista Antti puhui, niin toki pystyyn moinen. Meikäläinen tulee asiakkaaksi.

Mutta, tarkoititko, että Kvaak saa rahat myynnistä, vai myyjä itse. Jälkimmäisessä tapauksessa on aika säätöä ja joku vastuullinen pitäisi olla.

Helpointa on, että ihmiset lahjoittavat Kvaakille lehtensä (niin- kaikki) ja ne myydään Kvaakin kehityksen hyväksi ;)
Wade Koivurinne

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #5 : 16.04.2007 klo 22:48:18 »
Helpointa on, että ihmiset lahjoittavat Kvaakille lehtensä (niin- kaikki) ja ne myydään Kvaakin kehityksen hyväksi ;)

Mahti-idea.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #6 : 17.04.2007 klo 18:01:18 »
Mahti-idea.
Enhän sitä muuten olisi suustani päästänyt (no okei, näppieni antanut kirjoittaa).

Eli tuo oli puolueellinen näkökulma aivopestyn ylläpitolaisen puolesta. Pah-oittelut
Wade Koivurinne

Antti Vainio

  • Karpaattien nero
  • Jäsen
  • Viestejä: 4 164
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #7 : 19.04.2007 klo 18:16:07 »

Mutta, tarkoititko, että Kvaak saa rahat myynnistä, vai myyjä itse. Jälkimmäisessä tapauksessa on aika säätöä ja joku vastuullinen pitäisi olla.

Helpointa on, että ihmiset lahjoittavat Kvaakille lehtensä (niin- kaikki) ja ne myydään Kvaakin kehityksen hyväksi ;)

Vitut  minä mikään äiti Teresa ole, ajattelin pitää fyrkat itse (tai oikeastaan käyttää omakustanteisiin jos jotain saa myytyä).

Kvaakia ajattelin lähinnä sellaisena säätöä vähentävänä tekijänä, ne jotka haluavat myydä jotain voisivat ilmoittaa siitä täällä etukäteen ja vaikka kertoa mitä on tarjolla. En mä ajatellut tuosta mitään extravaganzaa, jos tilaa on niin miksei tuollainenkin pikkujuttu sinne kävisi. Tämä ei ole mikään elämän ja kuoleman kysymys, kunhan heitin idean ilmaan
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Wade

  • Jäsen
  • Viestejä: 3 163
Re: Kvaak-kirpputori
« Vastaus #8 : 19.04.2007 klo 18:18:18 »
Tämä ei ole mikään elämän ja kuoleman kysymys
...Mutta hyvä ehdotus
Wade Koivurinne