Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1951 / 100 - Buffalo Bill (11.12.2017 klo 11:08:29)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.12.2017, klo 19:55:18

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460948 viestiä 10216 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Ohjeita toimittajille!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 7 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ohjeita toimittajille!  (Luettu 40508 kertaa)
tertsi
Vieras
« : 12.03.2007, klo 15:30:20 »

Pikku neuvo noihin arvosteluihin.
Ei kannata kauheasti käyttää minä-muotoa: Minusta tuntuu, en vaihtaisi hetkeäkään pois... jne

Lukija haluaa tietää Mämmilästä, ei Waden fiiliksistä Mämmilää lukiessa. (Kirjoittajasta saa aika itsekeskeisen kuvan, joka ei välttämättä ole mitenkään tosi)

Mutta onnea ja menestystä tuoreelle ja tuotteliaalle arvostelijalle. Hyvä, että artikkelit etusivulla vaihtuvat tasaiseen tahtiin.

Vaihdoin otsikon muodosta: "Ohjeita arvostelijoilla", viimeisen kirjaimen eeksi. -Wade

Edit2. Otsikkoa muokkailtu vielä. -Wade
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007, klo 17:28:21 kirjoittanut Wade » tallennettu
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : 12.03.2007, klo 15:42:31 »

Pikku neuvo noihin arvosteluihin.
Ei kannata kauheasti käyttää minä-muotoa: Minusta tuntuu, en vaihtaisi hetkeäkään pois... jne

Lukija haluaa tietää Mämmilästä, ei Waden fiiliksistä Mämmilää lukiessa. (Kirjoittajasta saa aika itsekeskeisen kuvan, joka ei välttämättä ole mitenkään tosi)

Mutta onnea ja menestystä tuoreelle ja tuotteliaalle arvostelijalle. Hyvä, että artikkelit etusivulla vaihtuvat tasaiseen tahtiin.
Jaa, tuntui aika luonnolliselta laittaa ne, tai enhän minä voi muidenkaan mielipiteitä siihen laittaa. Ehkä niitä oli sittenkin liikaa (siis oli, ei ehkä) mutta jollain tavalla sillä pystyi välittämään tuntemuksia ihmisen, sarjakuvanlukijan luettua sen, eikä pelkästään siis tekijöiden/painajien tms. näkökulmasta, kuten takakansitekstit ja nää on.

Ajattelin, että vaikkei se olekaan välttämättä kaikkein omastanikaan mielestä paras (siis en ole itsekeskeinen, teille tämän työstin, en itselleni) keino, silti oletin saavani siinä lukijan samalle aaltopituudelle, tai lukemaan juttua. Hankala sitä siis muiden mielipiteitä siihen on laittaa...

Tyyliin; "Tertsikin ajattelee kaiketi, että..."

No eih, kiitokset, Tertsi, kokeneen kommentista. Koitan pitää mielessä, muutakin palautetta otetaan vastaan, tottakai.
tallennettu

Wade Koivurinne
Doc Lomapäivä
Jäsen
Poissa

Geysers of Titan scifiseikkailu Aces Weeklyssä

« Vastaus #2 : 12.03.2007, klo 16:00:12 »

Jaa, tuntui aika luonnolliselta laittaa ne, tai enhän minä voi muidenkaan mielipiteitä siihen laittaa.
Pesaan Tertsiä. Jutun alussa minä-kokemus ihan toimi, mutta myöhemmin ei. Kriitikko ei koskaan pääse lukijan kanssa samalle aaltopituudelle. Kriitikon virka on rakkikoiran virka joten kannattaa olla ylpeä rakkikoira. Ota mahdollisimman jämäkkä ote ja kirjoita itsevarmoja mielipiteitä. Muuten hyvä kritiikki.
tallennettu

tertsi
Vieras
« Vastaus #3 : 12.03.2007, klo 16:06:33 »

Ei näin:
Juuri edellä mainitun syyn mukaan pidän Koiviston teoksia varsin nerokkaina

Näin:

Juuri edellä mainitun syyn mukaan Koiviston teokset ovat varsin nerokkaita.

Mielestäni.  Smiley
tallennettu
Duck Woman
Jäsen
Poissa

« Vastaus #4 : 12.03.2007, klo 16:26:52 »

Ihan hyvä arvostelu, mutta pakko huomauttaa:
Mämmilä piti kuukausiliitteen julkaisun loppumisesta tauon Mämmilän tekemiseen kokonaan,

Pitäisi varmaan lukea että Koivisto piti kuukausiliitteen julkaisun loppumisesta   jne.
tallennettu

What duck?
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #5 : 12.03.2007, klo 17:16:19 »

Ihan hyvä arvostelu, mutta pakko huomauttaa:
Mämmilä piti kuukausiliitteen julkaisun loppumisesta tauon Mämmilän tekemiseen kokonaan,

Pitäisi varmaan lukea että Koivisto piti kuukausiliitteen julkaisun loppumisesta   jne.
Ohhoh.. Täytyy korjata.

Kiitos palautteesta, kaikki!  Kiss
tallennettu

Wade Koivurinne
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #6 : 12.03.2007, klo 17:23:29 »

Lopussa on yks ylimääräinen kuvakoodi. Ei taida olla viittä kuvaa varastossa?
tallennettu

Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #7 : 12.03.2007, klo 17:37:12 »

Lopussa on yks ylimääräinen kuvakoodi. Ei taida olla viittä kuvaa varastossa?
Häh?

Siis viisi tai kuusi varastoin tuonne, mutten kaikkia käyttänyt. Sitäkö tarkoititko?
tallennettu

Wade Koivurinne
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #8 : 12.03.2007, klo 17:41:48 »

Siellä on kuvasta 5 koodi, en tiedä sitten miksi se näkyy koodina eikä kuvana. Näyttäisi olevan oikein. Näkyykö muilla viisi kuvaa? Eli viimeinen on pätkä sarjakuvasta joka ei näy mulla, paitsi ohjelman kautta. Johtunee kuvatekstistä.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2007, klo 17:45:13 kirjoittanut Surfin Joe » tallennettu

Lönkka
Jäsen
Poissa

Life goes on (except for those who die)

« Vastaus #9 : 12.03.2007, klo 18:15:29 »

Kiitos palautteesta, kaikki!  Kiss
Joo, kannattaa tosiaan katsella minkälaisia muiden arvostelijoiden tekemät arvostelut ovat olleet.

Olen ymmärtänyt että olet sangen nuori vielä joten sinulla ei liene yhtä paljon maileja mittarissa sarjakuvista ja arvostelujen kirjoittamisesta kuin muilla arvostelijoilla, mutta toistaiseksi arvostelut ovat erottuneet tasoltaan sangen selvästi enemmistöstä kvaakin arvosteluista.

No hätä, tekemällä usein oppii joten tsemppiä!
tallennettu
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #10 : 12.03.2007, klo 18:22:36 »

Olen ymmärtänyt että olet sangen nuori vielä joten sinulla ei liene yhtä paljon maileja mittarissa sarjakuvista ja arvostelujen kirjoittamisesta kuin muilla arvostelijoilla, mutta toistaiseksi arvostelut ovat erottuneet tasoltaan sangen selvästi enemmistöstä kvaakin arvosteluista.
Häh?

Missä mielessä? Selkeästi erottuu heikompana, vai? Jollain tavalla erilaisena?

Lainaus käyttäjältä: Lönkkä
No hätä, tekemällä usein oppii joten tsemppiä!

Joo, näin minäkin olen ymmärtänyt. Kiits.
tallennettu

Wade Koivurinne
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #11 : 12.03.2007, klo 18:29:22 »

Kuinka niin kuvateksistä? Liian pitkä?

En tiedä, mulla oli joskus jotain missä oli samoin eikä kuva näkynyt kuvatekstin kanssa. En muista tarkemmin.
tallennettu

Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #12 : 12.03.2007, klo 18:30:19 »

En tiedä, mulla oli joskus jotain missä oli samoin eikä kuva näkynyt kuvatekstin kanssa. En muista tarkemmin.
Joo, se tossa on huono homma.

Paljon on tuossa moottorissa kehitettävää mielestäni, sanon sen tässä ihan julkisestikin...
tallennettu

Wade Koivurinne
Lönkka
Jäsen
Poissa

Life goes on (except for those who die)

« Vastaus #13 : 12.03.2007, klo 18:30:44 »

Häh?

Missä mielessä? Selkeästi erottuu heikompana, vai? Jollain tavalla erilaisena?
Kevyempiä ja vähemmän asiapitoisia ovat olleet. Ainakin ne pari mitä olen toistaiseksi huomannut. Mutta muilla onkin ollut parempia arvosteluja kuin esim mihin mikään Suomalainen päivälehti pystyy.

Tertsi jne tuossa aiemmin hyvin pukivat sanoiksi muutamia ongelmia joihin en itse ollut varsinaisesti kiinnittänyt huomiota mutta jotka varmasti ovat olleet osa niistä syistä miksi ovat erottuneet.
tallennettu
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #14 : 12.03.2007, klo 18:31:45 »

Tertsi jne tuossa aiemmin hyvin pukivat sanoiksi muutamia ongelmia joihin en itse ollut varsinaisesti kiinnittänyt huomiota mutta jotka varmasti ovat olleet osa niistä syistä miksi ovat erottuneet.
Tämähän ei nyt tähän kuulu, mutta mihin Sinä olet kiinnittänyt huomiota?

Lainaus
...snip...Mutta muilla onkin ollut parempia arvosteluja kuin esim mihin mikään Suomalainen päivälehti pystyy.
Tässä olen täysin samaa mieltä, siksi hiukan jännitti liittyä näiden arvostelijoiden piiriin. Ilmeisesti en silloin ajatellut tarpeeksi, koska olen nyt tässä.

No, koittakaa hetken vielä kestää, koitan parantaa roimasti (joopa joo...)  Wink
« Viimeksi muokattu: 12.03.2007, klo 18:37:34 kirjoittanut Wade » tallennettu

Wade Koivurinne
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 7 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: