Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Black Peider 20 vuotta (16.05.2019 klo 15:25:21)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
14.10.2019, klo 07:38:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
477293 viestiä 10485 aihetta kirjoittanut 7431 jäsentä. Uusin jäsen: lahtini99
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Bugi-ilmoitukset & kehitysehdotukset tänne!  (Luettu 211134 kertaa)
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #720 : 27.02.2019, klo 21:58:44 »

Olisihan se hienoa saada Joomla, korvautuisi tuo vanha julkaisujärjestelmä ja uusiutuisi foorumi.

Ei niitä vanhoja kustomointeja voi siirtää, kaikki päivitettävyyttä ja siirrettävyyttä estävät osat pois vain. Saisihan nämä vanhat jättää lukutilassa pyörimään, aloittaisi uuden alusta tyhjältä pöydältä.

Tuo on kyllä vain sellainen rakkaudesta tekemiseen -projekti, josta ei kiitosta kerää, että kuka sellainen jolla on kykyä siihen tarttuu, se on eri juttu.
tallennettu
J Lehto
Ulvova molopää
Jäsen
Poissa

« Vastaus #721 : 01.03.2019, klo 22:52:46 »

Reboot olisi teknisesti aika helppo homma. Mutta psykologinen
aspekti on otettava huomioon. Jaksaako jengi (kaikki 20) seurata
uudelle alustalle?

tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #722 : 01.03.2019, klo 23:37:55 »

Sisällöntuotannossa moni olisi valmis myymään toisen munuaisen, jos pääsisi Absolut Enginestä eroon.

Joku tavan käyttäjä voisi jopa käyttää mobiiliversiota.

SSH ja muut jutut menevät jo näiden rinnalla hienosäädön puolelle.

Viimeinen mitä minä tässä huolehtisin olisi se, että viitsiikö joku luoda tunnukset uudelle alustalle.

Ja kyllä se reboot on herkuleellinen urakka, kun siihen pitäisi joku oikeasti löytää.
tallennettu
Tero Mäntylä
Peliohjelmoija?
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #723 : 02.03.2019, klo 11:15:53 »

Kvaakin merkittävin arvo on kuitenkin historiassa ja ei kannan kopiointi tuoreeseen SMF:ään ole teknisesti sen monimutkaisempaa.
tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #724 : 02.03.2019, klo 15:39:31 »

Kvaakin merkittävin arvo on kuitenkin historiassa ja ei kannan kopiointi tuoreeseen SMF:ään ole teknisesti sen monimutkaisempaa.

Koska itse olen kirjoittellut juttuja, korostan myös tuota julkaisujärjestelmää. Siellä ei ole polkua uuteen, MUTTA vanhan voisi jättää lukutilaan pyörimään.

Sisällöntuottajat voisivat viitseliäisyyden tasostaan riippuen viedä jutut uuteen julkaisujärjestelmään (ja lopuksi korvata vanha juttu linkillä uuteen).

Kun olisi modernimpi alusta, niin voisi keksiä kaikkea uutta kivaa, kuten luopua vanhasta linjauksesta, jonka mukaan ei arvostella muita kuin suomeksi käännettyjä juttuja.

Tarkoitan siis sitä, että jutun voisi tägittää kielen perusteella julkaisujärjestelmässä (suomi, englanti, ranska, ruotsi) ja metatieto taas avaa kaikenlaisia kivoja polkuja kehitykseen sen mukaan, kuka niitä jaksaa puuhastella.
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #725 : 02.03.2019, klo 16:34:04 »

Ei minun mielestäni ole missään linjattu että arvostellaan vain suomeksi käännettyjä juttuja. Olen arvioinut muutaman suomalaisen englanninkielisen, yhden yhteispohjoismaisen ja Sebastian Nybergin ruotsinkielisen.

Olen kokeeksi pyytänyt myös Amerikasta arvostelukappaleen, mutta ei siitä kuulunut mitään.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2019, klo 16:35:53 kirjoittanut Jukka Laine » tallennettu

Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #726 : 02.03.2019, klo 18:06:33 »

Ei minun mielestäni ole missään linjattu että arvostellaan vain suomeksi käännettyjä juttuja.

On sitä puhuttu, että ei tuoda arvosteluihin muita kuin suomeksi ja Suomessa saatavilla olevia. Ellei sitä sitten ole varsinaisesti linjattu, niin ainakin vahva mielikuva asiasta on jäänyt.

Itse olen arvostellut kolmen ryppäinä ja julkaissut ne sitten kolumnien puolella ym.
tallennettu
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #727 : 12.07.2019, klo 14:14:14 »

Pieni ohjelmointiharjoitus. Tehtävänä siirtää kaikki Kvaakin sisällöntuotannon artikkelit kuvineen WordPressin uusimpaan versioon, seuraavin vaatimuksin:

- Artikkelit näkyvät alkuperäiselle kirjoittajalle linkitettynä, joka voi myös muokata vanhoja niin halutessaan.
- Artikkelit näkyvät alkuperäisellä julkaisuhetkellä luotuina.
- Artikkelit näkyvät alkuperäiseen kategoriaan linkitettynä.
- Artikkeleissa näkyy aiempi lukemiskertojen määrä, joka jatkaa siitä automaattista päivittymistä uudella alustalla.
- Vanhat linkit ympäri nettiä (index.php?articleID=xxx, naytajuttu.php?articleID=xxx jne.) toimivat edelleen ja ohjautuvat uuteen hakukoneoptimoidumpaan osoitteeseen (esim. /index.php/2625/2019/06/27/ikoninen-barbaari-ja-amatsoni-kohtaavat/).

Ja oliko vielä muuta?

- Kantaan ei ole suotu pääsyä joten sisältö pitäisi lukea HTML-sivuilta ja parsia siitä.

Selvä!

*myöhemmin*

Tehty. Liitekuvissa lopputulos.

Koska itse olen kirjoittellut juttuja, korostan myös tuota julkaisujärjestelmää. Siellä ei ole polkua uuteen

Heh.

Ja kyllä se reboot on herkuleellinen urakka

No kolme iltaa meni.

* 1.jpg (305.63 kilotavua, 1263x3148 - tarkasteltu 53 kertaa.)

* 2.jpg (264.7 kilotavua, 1262x1868 - tarkasteltu 43 kertaa.)

* 3.jpg (41.08 kilotavua, 245x698 - tarkasteltu 45 kertaa.)

* 4.jpg (195.82 kilotavua, 1263x1594 - tarkasteltu 53 kertaa.)
tallennettu

Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #728 : 12.07.2019, klo 18:09:12 »

Kyllä tämä kelpaisi, hyvinkin!
tallennettu
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #729 : 12.07.2019, klo 19:43:00 »

Ja oliko vielä muuta?

- Kantaan ei ole suotu pääsyä joten sisältö pitäisi lukea HTML-sivuilta ja parsia siitä.

Selvä!

*myöhemmin*

LOL

Juu kelpaa tännekkin etusivun osalta, taustaa olisi mukava säätää tummemmaksi.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #730 : 12.07.2019, klo 21:48:36 »

Tehtävänä siirtää kaikki Kvaakin sisällöntuotannon artikkelit kuvineen WordPressin uusimpaan versioon, seuraavin vaatimuksin:

Hieno homma! Sait myytyä tämän minulle.
tallennettu
Antti Peltola
Ylläpitäjä
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #731 : 12.07.2019, klo 23:38:17 »

Kyllä tämä kelpaisi, hyvinkin!

Ylläpidolla on yhteystietoni, jos joku haluaa että tehdään jotain. Aiempiin viime vuoden viesteihin keskustelualueen päivityksen lisätutkimuksista ei vastattu mitään, joten mennään nyt näin päin. Liitekuvassa vielä tuon keskustelualueenkin edelleen viilattu versio, jossa Kvaakin ulkoasuelementit ja käännökset paikallaan.

* 1.jpg (93.73 kilotavua, 1262x490 - tarkasteltu 207 kertaa.)
tallennettu

Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #732 : 13.07.2019, klo 05:33:34 »

Ylläpidolla on yhteystietoni, jos joku haluaa että tehdään jotain.

Tero Mäntylä ja KalleH taitavat olla ne, joiden kautta asia voisi käytännössä edetä. Kumpikaan ei näytä kirjautuneen usempaan kuukauteen, joten kannattanee tiputtaa yksityisviestiä ennen kuin asia hautautuu.
tallennettu
VesaK
Avustava toimittaja
*
Poissa

Kuka mitä häh?

« Vastaus #733 : 13.07.2019, klo 11:49:36 »

Kalle Hakkola ei ole enää Sarjakuvaseuran hommissa. Rami Rautkorven kautta asia voisi ehkä hoitua.
tallennettu

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama
Tero Mäntylä
Peliohjelmoija?
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #734 : 23.07.2019, klo 17:42:47 »

Kuten VesaK sanoi, kannattaa kysyä Rami Rautkorvelta. Jos muistan oikein, niin Kvaakin ylläpito siirtyi jossain vaiheessa Sarjakuvaseuralle, joten minulla ei ole ollut sen jälkeen pääsyä palvelimelle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: