Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Tim ja Tom ovat täällä taas (28.07.2018 klo 12:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.08.2018, klo 12:20:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
466010 viestiä 10342 aihetta kirjoittanut 7300 jäsentä. Uusin jäsen: -KUOLEMA-
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 180902 kertaa)
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #555 : 29.07.2011, klo 22:32:06 »

tervetuloa omasta puolestani
Huomenna menen antikvariatti makedoniaan tarkoituksena tehdä löytöjä.

älä unohda käydä myös Lukulaarissa, eritoten alakerrassa.
Noissa tulee käytyä Tampereella.
tallennettu
Hoppi
Vieras
« Vastaus #556 : 08.10.2011, klo 13:42:02 »

Hei olen Hoppi ( se on vain lempinimeni). Olen varmasti Kvaakin nuorin olen 10 vuotias ja asun Oulussa.
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #557 : 08.10.2011, klo 20:46:43 »

Hei olen Hoppi ( se on vain lempinimeni). Olen varmasti Kvaakin nuorin olen 10 vuotias ja asun Oulussa.

Mukava juttu että remmiin on liittynyt vähän nuorempaakin väkeä. Sarjakuvat ovat kuitenkin kaiken ikäisten harrastus. Tervetuloa!
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Saurau
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Ta-daah!

« Vastaus #558 : 10.10.2011, klo 19:54:45 »

Terve.

Olisikohan monen vuoden lymyilyn jälkeen aika esittäytyä?

Olen yhtä vanha kuin ensimmäinen Star Wars -leffa. Vapaa-ajalla piirtelen strippityyppisiä kuvajaisia blogiin ja työn puitteissa välillä muutakin kaiken muun suhaamisen ohessa. Piirrosjälki ei ole aina tyylitellyintä kuten eivät ideatkaan.

Sarjiksia en päivälehtiä ja tiettyjä sarjisblogeja lukuunottamatta näin aikuisiällä oikeastaan lue, mutta lapsena olin tietenkin Akusta aktivoitunut, Hergéstä huumaantunut, Lucky Lukeen loveentunut sekä Teräsmiehestä taintunut. Vähän teinarimpana marinoiduin Mad-huumorilla (mutta ei kerrota kenellekään, että Myrkkykin kävi käsissä). Kaikkea muuta toki luen ja katson ja klikkaan ja pohdin ja kulutan ja ja ja.

Intertekstuaalisuus on hyväkivabra. Kvaak också.
tallennettu
Drawer99
Vieras
« Vastaus #559 : 14.11.2011, klo 21:14:26 »

Taas yks nuorempi heppu...

Eli oon siis Pauli, 12 vuotta...
Piirtelen aika paljon päivittäin, mitä ikinä sattuu

En oo vielä ajatellu hirveesti siitä, että mihin asti aion sarjakuvia piirtää, sehän ois kiva johonkin lehteen piirtää, mutta sen on varmaan vielä aika kaukanen haave..
Aloin panostaa piirtämiseen melkein heti kouluun ku pääsin, ja siitä asti on ollu kuvaamataidon numero se kymppi  Grin
Rakastan sarjakuvia muutenkin, ja lempisarjakuvat on varmaan aikalailla samat kun monella muullakin: Aku Ankka, Tex Willer, Korkeajännitys etc...
Joskus ekallaluokalla mun haave oli päästä ulkomaille piirtämään aku ankkaa joka mun vahvuus oliki tässä muutamia vuosia sitten... Mutta sen puolen taidot on tainnu vähän päästä ruostumaan...
Yks sarjiksiin liittyvä huippumuisto oli viimevuoden syksyltä (muistaakseni) kun Don Rosa oli suomessa vierailemassa ja kävin kattomassa sitten Akateemisessa kirjakaupassa sitä jehua...  Wink Tässäpä tämä... <edit> Lisätäämpä tuohon lempisarjakuviin se Lucky Luke...
« Viimeksi muokattu: 14.11.2011, klo 21:16:12 kirjoittanut Pauli Alamäki » tallennettu
Drawer99
Vieras
« Vastaus #560 : 15.11.2011, klo 22:08:52 »

Taas yks nuorempi heppu...

Eli oon siis Pauli, 12 vuotta...
Piirtelen aika paljon päivittäin, mitä ikinä sattuu

En oo vielä ajatellu hirveesti siitä, että mihin asti aion sarjakuvia piirtää, sehän ois kiva johonkin lehteen piirtää, mutta sen on varmaan vielä aika kaukanen haave..
Aloin panostaa piirtämiseen melkein heti kouluun ku pääsin, ja siitä asti on ollu kuvaamataidon numero se kymppi  Grin
Rakastan sarjakuvia muutenkin, ja lempisarjakuvat on varmaan aikalailla samat kun monella muullakin: Aku Ankka, Tex Willer, Korkeajännitys etc...
Joskus ekallaluokalla mun haave oli päästä ulkomaille piirtämään aku ankkaa joka mun vahvuus oliki tässä muutamia vuosia sitten... Mutta sen puolen taidot on tainnu vähän päästä ruostumaan...
Yks sarjiksiin liittyvä huippumuisto oli viimevuoden syksyltä (muistaakseni) kun Don Rosa oli suomessa vierailemassa ja kävin kattomassa sitten Akateemisessa kirjakaupassa sitä jehua...  Wink Tässäpä tämä... <edit> Lisätäämpä tuohon lempisarjakuviin se Lucky Luke...

Käykää vilkasemassa mun blogia!
On vähäsen kyllä vaiheessa se homma mutta eteenpäin sano mummo lumessa!
tallennettu
Drawer99
Vieras
« Vastaus #561 : 16.11.2011, klo 22:12:03 »

Terevetuloa kvaakkiin! Cheesy

Sulla on samanlainen historia ala-asteelta kun mulla, paitsi toi Don Rosa!
Epistä! Mäkin haluun Tampereelle. Sieltä syntyy aina parhaat sarjakuvat.
Kannattaa piirtää huolella näyte kuvia ja lähettää eri lehtiin lähelle tai
kauas. Itse alotin 10-vuotiaana piirtämään Kalajoki-lehteen, (joka oli pieni
paikallislehti).

Onnea sarjakuvauralla!

--judea

<EDIT> Lisää blogiin kuvia, olis mukava nähdä. Grin
Juu. Lisään heti ku kerkeen, joten kannattaa käydä katsastamassa välillä... Smiley
tallennettu
Drawer99
Vieras
« Vastaus #562 : 19.11.2011, klo 00:17:58 »

Terevetuloa kvaakkiin! Cheesy

Sulla on samanlainen historia ala-asteelta kun mulla, paitsi toi Don Rosa!
Epistä! Mäkin haluun Tampereelle. Sieltä syntyy aina parhaat sarjakuvat.
Kannattaa piirtää huolella näyte kuvia ja lähettää eri lehtiin lähelle tai
kauas. Itse alotin 10-vuotiaana piirtämään Kalajoki-lehteen, (joka oli pieni
paikallislehti).

Onnea sarjakuvauralla!

--judea

<EDIT> Lisää blogiin kuvia, olis mukava nähdä. Grin
Nyt on pari kuvaa Blogissa! Smiley
tallennettu
Takashi
Uusi jäsen
*
Poissa

Just amateur~

« Vastaus #563 : 06.02.2012, klo 23:45:04 »

Hola!

Olen Heli Palmunen, tutummin netissä Takashi tai Volvom.
Olen vuosimallia 1989 ja opiskelen graafisella alalla.
Olen intohimoinen nettisarjakuva piirtäjä ja rakastan käyttää erityisesti paljon värejä töissäni ja scifi&cyber ovat minulle erityisen läheisiä.

Oon Etelä-Pohojammaalta kotoosin, syntyny ja kasvanu.

Pidän sarjakuvista. Oikeastaan rakastan sarjakuvia ja tässä vaiheessa sillä ei ole väliä, onko se japanilaista, italialaista, amerikkalaista, kunhan se on mielenkiintoinen, hyvä aihe ja tarina. Toki erityisesti eksyn valitsemaan helposti värisarjakuvat, edellämainitut samoin kuin mustavalkoisen abstraktin sarjakuvan.

Haaveilen paljon ja minulla on kolme kissaa.

Aamentattis!

http://www.jetronic-online.org
http://volvom.deviantart.com
http://volvom.tumblr.com
http://takashi.sarjakuvablogit.com
tallennettu

Spiccan
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #564 : 15.02.2012, klo 22:36:16 »

Hei,

Olen Laura Pihl, parikymppinen kuvataideopiskelija Turun seudulta. Netissä minut tunnetaan parhaiten nimimerkeistä SV ja Spiccan.

Perinteisen kuvataiteen ja digimaailman ohella pidän erityisesti sarjakuvista, ja tarkoituksena olisikin oppia tekemään ammattitasoisia juttuja tiedon ja kokemuksen kautta. Minun on vaikea määritellä intressejäni taiteen ja kaupallisuuden väliltä. Nautin suunnattomasti kaikista sarjakuvista, missä on kiinnostavasti tai minua henkilökohtaisesti koskettavasti toteutettu tarina. Olen hyvin avoin oman "tyylini" suhteen, ja otan vaikutteita vähän kaikkialta. Teen myös paljon itsenäistä tutkimus- ja harjoitustyötä, ja otan enemmän kuin mielelläni vastaan kaikensävyistä palautetta.

Erityisesti saan tehdä hommia ujouden ja turhan itsesyyllistämisen kitkemiseksi, mutta tie näyttää valoisalta eikä intohimoa puutu.

http://www.spiccan.net/
http://spiccan.deviantart.com/
tallennettu
Hoppi
Vieras
« Vastaus #565 : 08.03.2012, klo 13:59:19 »

Ja lisään vielä, että olen syntynyt suomessa, mutta isäni ja äitini eivät ole suomalaisia. laugh
« Viimeksi muokattu: 29.03.2012, klo 21:20:13 kirjoittanut Hoppi » tallennettu
Inu
Videopeliaddikti
Uusi jäsen
*
Poissa

Pffft

« Vastaus #566 : 09.03.2012, klo 10:42:44 »

Olen 25v. naisihminen ja opiskelen graafista suunnittelua. Alunperin olen kotoisin Pohojammaalta, mutta tällä hetkellä asustelen Kuopiossa. Takaisin pohjoisempaan - todennäköisesti vielä kauemmas kuin alunperin - on kuitenkin suunnitelmissa palata jahka saan opinnot päätökseen. ... ja kuhan tästä vaan jouan. : D

Olen piirrellyt siitä lähtien kun kynä alkoi pysyä kädessä. Ekojen sarjisten piirtämisen aloitin jossain 6-vuotiaana silloisen kaverin kanssa yhteisenä projektina. Otimme sarjikseen päähenkilöiksi lempivideopelihahmojamme ja laitoimme ne pelastamaan maailmaa. Silloin se oli "tosi siistiä", mutta nyt kun sitä lukee, niin kunnon nolouden multihuipentuma se oikeasti on. :'D En varmaan oo millekään nauranut niin pahasti kuin sille, paitsi ehkä Baki the Grapplerille. Piirtelen lähinnä omaksi ja muiden huviksi. Saanko joskus jotain julkaistuksi muualla kuin netissä, aika näyttää. En jaksa miettiä niin pitkälle. En oikeastaan jaksa miettiä edes kuukauden päähän mitä teen. Olen vähän semmoinen hetkessä eläjä, jonka lempiajanjakso on parhaillaan kuluva minuutti.

Suurimmat kiinnostuksen kohteeni: piirtäminen, eläimet, pelit, sarjikset, leffat, kirjat, musiikki yms. Erityisen paljon pidän koiraeläimistä ja omakin hauva löytyy. Aijon hommata vielä toisenkin jahka elämäntilanne sen sallii. =P Eniten pidän tasoloikista, survival horrorista ja RPG-peleistä. Oon toivottoman koukussa esim. Pokémoniin, WoWiin ja Amnesia: the Dark Descentiin. Leffojen puolelta scifi, fantasia, kauhu ja komedia kolahtavat parhaiten. Muita sarjiksia en tällä hetkellä juuri lue kuin mangaa, mutta olen avoin uusille tuttavuuksille. Musiikin suhteen olen melko kaikkiruokainen, mutta suosikkejani ovat metalli ja industrial sekä elektroninen musiikki.

Lisäksi keräilen pehmoleluja, kaikkea koiriin ja susiin liittyviä juttuja sekä huonekasveja. Oottelen innolla kesää että mitähän nämä mun kasvatit siihen sanovat, kun ovat jo nyt alle kuukaudessa työntäneet paljon uusia lehtiä. Mikäli tää jatkuu niin mulla on kesän jälkeen kunnon viidakko täällä. : DD

Lopuks vielä pari linkkiä: kotisivuni ja sarjisblogini. :>
tallennettu

"The easiest and most certain way to become miserable is trying to please everyone,
because everyone will never be happy no matter what you do."
Riffe
Man of Tomorrow
Jäsen
Poissa

« Vastaus #567 : 15.04.2012, klo 22:21:03 »

Kirjoitetaan sananen nyt itsestä.

Ikää löytyy 26 vuotta, ja sarjakuvia löytyy sen verran että iso Ikean hylly pursuaa niistä. Innostus sarjakuviin lähti yllättäen 2006 armeijassa, kun menin ostamaan tuoreimman numeron Spider-Mania sotkusta. Hämmentävää miten en pienenä nassikkana innostunut supersankareista, mutta täysi-ikäisenä senkin edestä. Ja vielä armeijassa. Siellä leivotaan pojista miehiä niin!

Rauman divaritarjonta oli jo tuohon aikaan kuolemaan päin, niin pahimpaan nälkään tuli ostettua uusimmat Hämärit kuukausittain. Tampereelle muutettuani olin kuin Taivaassa, kiitos Lukulaarin ja muiden aarreaittojen.

Ikävä kyllä suosikkikohteeni, eli paksut Marvelin numerot (Mega, Sarjakuvalehti jne.) taitavat olla aika pitkälti kaikki omistuksessa, niin iski hillitön keräilyhimo videopeleihin. Tässä tulikin ostettua about 30 peliä eri alustoille, hupsistakeikkaa.

Normaali kaveri, joskin hillitön nörtti, ja sitä ei kuulemma ulospäin näy. Ei mulla muuta.
tallennettu
Novoman
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #568 : 03.05.2012, klo 16:25:47 »

Tavallinen tallaaja, lukee sarjakuvia, ei todellakaan osaa piirtää, mutta aikoo kertoa 101 erilaisesta lukukokemuksestaan täällä.

Perinteisen sarjakuvan ystävä, joka ei ymmärrä nykyajasta paljon mitään, eikä varsinkaan mangasta Smiley

Juha
tallennettu

Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #569 : 03.05.2012, klo 18:25:06 »

Tavallinen tallaaja, lukee sarjakuvia, ei todellakaan osaa piirtää, mutta aikoo kertoa 101 erilaisesta lukukokemuksestaan täällä.

Perinteisen sarjakuvan ystävä, joka ei ymmärrä nykyajasta paljon mitään, eikä varsinkaan mangasta Smiley

Juha

Linkki on rikki, tää toimii: http://101sarjakuvaa.blogspot.com. Kiva blogi!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: