Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: MAAPALLO TARVITSEE SHOKKIA! (13.05.2018 klo 11:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.08.2018, klo 16:36:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
466116 viestiä 10346 aihetta kirjoittanut 7303 jäsentä. Uusin jäsen: omenarosvo
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 42 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 181378 kertaa)
MK
Vieras
« Vastaus #480 : 08.04.2008, klo 13:36:44 »

Olen MK.

http://marjokatariina.blogspot.com

Piirrän flow-meiningillä teknisesti taitamattomasti mutta taiteellisesti joitakin puhuttelevasti ja teen omakustannelehtiä niin tiheään, että joskus joku uhkaa vetää kuonoon ihan vaan tämän luonnollisen 50-luvun kotihengetär -asenteeni vuoksi. Eihän tässä kauaa mene! Mukavaa puuhailua ja askartelua! Punaista - voi miten nättiä!

Veikkolasta, tradenomi, Turussa, 25-30.

Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?
tallennettu
Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Sukupuoli: mies

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #481 : 08.04.2008, klo 15:55:59 »

...
Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?
Onko sinne ikäraja 18 vai 21 vai mikä?
tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #482 : 08.04.2008, klo 18:25:50 »

Fiksuja?
tallennettu
MK
Vieras
« Vastaus #483 : 09.04.2008, klo 09:33:39 »

olisko 20. mutta kyllä siellä 18-vuotiaskin varmaan saa istua.

fiksuja kuten terrierit vai?
tallennettu
Routa
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #484 : 18.04.2008, klo 17:31:11 »

Esittelenpä nyt itseni samantien, kun kerta tänään sain aikaiseksi kirjautua tänne. Eli olen 23 vee sarjakuvien sekakäyttäjä. Eniten iskee Conan Barbaari-sarjikset, mutta kaikenlaista muutakin tulee siis luettua. Olen hieman myös piirtänytkin sarjiksia, mutta niitä on todellakin vain hieman. Että näin!
tallennettu
Ami
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #485 : 02.05.2008, klo 16:28:39 »

Olen 70-luvun lopulla syntynyt sarjakuvaharrastaja ja -pätkätyöläinen. Aloin harrastaa sarjakuvia vakavammin vasta aikuisena.
Suosikkejani ovat nykyään Enki Bilalin, Bryan Talbotin ja Scott McCloudin työt. Hahmoista löydän itseni (tilanteesta riippuen) Karvisesta, Modesty Blaisesta, ElfQuestin Rayekista ja Sandmanin Desiresta.
tallennettu

Eksa
Vieras
« Vastaus #486 : 03.05.2008, klo 17:15:43 »

Oho! Shocked

Tällänen täälä enkä oo kirjoittanut tänne!
No olen Esko alias ''Eksa'' Heikkilä ja asun Oulussa.Olen 17 vuotias ja asun perheen
(veljen, siskon, äitin ja koiran) kanssa kerrostalossa.
Käyn viimeistä vuotta Myllytullin taideluokalla 9 a:lla.En ole jäänyt luokalle vaan
vaihdettua koulu toisella luokalla jouduin käymään toisen luokan kaksi kertaa.
Mitä sarjakuvaan tulee, luen sitä ja piirän niitä. Piirtäminen alkoi kun olin 9
vuotias ja äippä (kiitos hänelle!) passitti minut sarjakuvalinjalle Oulun Taidekouluun.
9-vuotiaasta lähtien olen käynyt sarjakuvalinjaa ja sielä on mukava porukka+mukava ope, Mika Kolehmainen. Muut harrastukset ovat rumpujen soitto, musiikin kuuntelu, roolipelit, koiran kanssa lenkkeily, kuntosalilla käynti (mikä on kyllä lipsunut  Lips Sealed)
ja kavereitten kanssa oleminen!
tallennettu
mika.
Happy horse mother fucker.
Uusi jäsen
*
Poissa

fonkey monkey.

« Vastaus #487 : 08.07.2008, klo 22:04:06 »

Shocked Terve oon mukava tyyppi. Osaan piirtää!

Mä melkein ihastuin suhun tän kuvauksen perusteella.
tallennettu

El Reijo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #488 : 04.08.2008, klo 20:36:57 »

Moro kaikille!

Rekisteröidyin tänne aikoja sitten joten ehkä pari sanaa tähänkin ketjuun olis paikallaan...eli
Vuosmallin -64 Reiska Maskusta ja leipätyönä ohjelmistosuunnittelua. Pääasiassa sekalaista sarjakuvakeräilyä harrastetaan aina tilanteen mukaan.
Ykköskohde Tex Willerit joista sarja täynnä ja tietysti lapsuuden kestosuosikit Ruudut, NonStopit, Zoomit, Asterixit, Tintit, Lucky Luket,  jne...myös liuskalehtiä keräilty melko kattavasti.
Lännensarjat osastolla vierailen useimmin...

tallennettu
Jovalt
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #489 : 08.08.2008, klo 14:01:08 »

Vm. -87 Tex Willer-fani, joka seurannut palstaa kauan, mutta rekkasi vasta eilen. Piirrustusharrastuksenkin löysin vasta muutama viikko sitten ja yksi aikaansaannos on avatarina. Lähitulevaisuudessa tarkoitus ladata pari muutakin piirrustusta galleriaan.
tallennettu

Liberum arbitrium
Sinilakki
Vanha Homekorva
Uusi jäsen
*
Poissa

I found it, I keep it.

« Vastaus #490 : 09.08.2008, klo 13:06:44 »

Nimi: Viimeksi kun tarkistin se oli muistaakseni Jere M.
Asuinpaikka: Etelä-Suomi, alunperin olen kotoisin "pikkukaupungista" nimeltä Kotka.

Mitäpä muuta sitten? Meikäläisen suurin sarjakuva "into" oli siinä samoilla hujakoilla jossa sarjakuviin tutustuin. Varhaislapsuudessa. Iän lisäännyttyä kiinnostukset siirtyivät muihin kohteisiin, kunnes törmäsin siivoillessani porukoillani laatikoita, vanhoihin sarjakuviini! Eniten kiinnostukseni keskittyy Aku Ankkan tekijöihin Carl Barksiin ja Don Rosaan, muuten nuo Vicarit ja muut eivät minua juurikaan kiinnosta. Opiskelujeni myötä kiinnostuin myös aina niin iki ihanasta Tove & Lars Janssonin alkuperäisestä Muumi -sarjakuvasta. Noita kirjojahan olin jo lueskellut ja kirjastossa törmäsin vinoon pinoon alkuperäisiä Muumi -sarjakuvia.

Pitäähän sitä myöntää, hyllystä kyllä löytyy kaikenlaista sarjakuvaa. Jopa vanha kunnon Fogelin Pekka Puupää! Omistan myös muutamia Tom & Jerry -lehtiä 70-luvulta (Espanjaksi ja Englanniksi), sekä vinon pinon uusia ja vanhoja Aku Ankka -lehtiä. Tietysti myös kaikki Suomessa julkaistut Rosa -kirjat, muutamia Barksin tarinoita täynnä olevia opuksia. Carl Barksin -koottuja en rahapulan takia tilannut/voinut tilata (Se on se opiskelija "budjetti"), joka näin jälkikäteen ajattelen harmittaa, ja niin pirusti. No, ei auta muu kuin alkaa ostelemaan teiltä hyvät sarjakuva harrastat sarjan osia.  Wink

Piirtää en osaa, en ole koskaan osannut, en varmaan tulekkaan osaamaan. Niin ja minun olisi tarkoitus valmistua kokiksi, jos kaikki menee hyvin.
tallennettu

Hold on tight.
Peikko
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #491 : 26.08.2008, klo 15:21:27 »

Moikka! Olen tälläinen tarkkailija enimmäkseni joka pitää elokuvista, musiikista ja sarjakuvista. Mieli sarjakuvia ovat Batman, Hulk, Constantine, Sin city, V niinkuin verikosto. Asustelen turussa ja olen 21 vuotta.
tallennettu
Hui_hai
kirjastotätisetä
Jäsen
Poissa

« Vastaus #492 : 15.09.2008, klo 22:53:18 »

Kirjastotätisetä.
Vähän alle kaksi metriä pitkä ja paljon yli sata kiloa painava, siis ylileveä kuljetus.
On virallisesti keski-äkäinen vanha pieru eli lähestyy neljääkymppiä.
Heiluu Hollolan kirjaston lastenosaston vastaavana eli pääsee turmelemaan keskisuuren kunnan nuorisoa.
Ostaa paljon sarjakuvia, koska vastaa  kirjastonsa sekä lasten, että aikuisten osastojen sarjakuvahankinnoista.
Vinkkaa sarjakuvia.
Pitää sarjakuvakoulutuksia muille kirjastolaisille.
Oppi lukemaan Aku Ankasta ja Ruutu-lehdestä.
Piinaa ystäviään pitkillä puolikuivilla kirjoituksilla ja huonoilla vitseillä.
Hui_hai@ircnet
tallennettu

"Vapaa-aika ilman kirjoja on yhtä kuin kuolema ja elävän ihmisen
hauta." [Lucius Annaeus Seneca]
Fauntleroy
Väliinputoaja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #493 : 03.10.2008, klo 21:43:50 »

Enpäs olekaan esitellyt itseäni vaikka olen pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti tällä foorumilla.

Tällainen 14-vuotias peruskoululainen etelä-pohojanmaalta. Harrastuksia sarjakuvat kaikessa muodossa sekä jääkiekko ja jalkapallo. Tavoitteena olisi kahdessa jälkimmäisessä päästä mahdollisimman pitkälle, eli jopa ammatilaiseksi. Toisaalta sarjakuvien kanssa työskenteleminen olisi aika unelmahommaa.

Sarjakuvista suosikki on mikäs muukaan kuin Aku Ankka. Kotiin tulee AA, AA Ekstra ja Roope. Muita suosikkeja ovat lähinnä kotimaiset kuten B. Virtanen ja Fingerpori (jälkimmäisestä sain tänäänkin oikein hyvät naurut).

Parhaita tekijöitä Rosa, Barks ja muutama muukin.

Ja mitäs muuta... Eipä tule nyt mitään järkevää sanottavaa.
tallennettu

KVAAK!
Finn-Strip
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #494 : 06.10.2008, klo 11:05:16 »

Kah, tuli kirjoitettua pariin ketjuun jo jotain asiasta ja asian vierestä ja nyt tuli löydettyä tämä ketju.

Juu, elikkäs kohta kolmekymppinen heppu e-pohjanmaalta täällä kirjoittelee. Sarjakuvainnostus alkoi aikoinaan (ei aku ankasta) isukin ostamista korkkareista, musta naamioista ja hämiksistä ja marvel-judansseista. Sittemmin vasta tuli kehiin aku ankka, lucky luke, asterix ja obelix sekä tintit.

Vasta pari kolme vuotta sitten innostuin pitkän kuivan kauden jälkeen sarjakuvista kun uskalsin ruveta piirtämään uudelleen ja siinä sivussa tekemään pöytälaatikkoon strippejä tai luonnoksia tulevasta jne. nykyään olen suht kaikkiruokainen. Kotimaisten suhteen kulutan Paloniemeä ja Tirriä aina kun mahdollista ja ulkomaisten suhteen hämikset ja x-menit sekä kaikki spesiaalit mitä nyt kotomaassa julkaistaan tulee hankittua. Ulkomaan elävien suhteen nettisarjakuvat ovat oma vaihtoehtoni kun ei varallisuus riitä tilaamiseen netin kautta. Tietty myös Suomalaisen kirjakaupan kautta saa hankittua ulkomaalaista laatua.

Eniveis, itsekin piirtelen ja kehitän eteenpäin omaa nettisarjakuvaa, jonka alkuperäisenä tarkoituksena olisi kertoa Suomesta ja suomalaisista hauskalla tavalla muulle maailmalle, mutta koska myös minä (allekirjoittanut) on pääosassa stripeissä niin on se myös omalta osaltaan blogi/journal -strippi.

Sarjakuvaan pääsee (jos freehostia toimii klikatessa Wink) osoitteesta http://finnstrip.freehostia.com
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 42 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: