Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 243465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cirin

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #465 : 19.02.2008 klo 19:39:06 »
Olen aikuisuuden kynnyksellä elämää ihmettelevä tyyppi Oulusta.  Lyhyt sarjakuvahistoriani ja muita huomioita:
  • Ekat sarkakuvamuistoni liittyvät mummolan vintin Non Stoppeihn. Peukaloisen retket, Aku Ankka, Lucky Luke, Asterix, Ahmed Ahne, Mad, Pahkasika, Hevoshullu, Villivarsa ja Marvellit (Hulk, X-man jne) kuuluivat myös lukemistoon noin 8-15-vuotiaana
  • 90-luvun alussa sain joulupukilta ekan albuminini, Chninkel ja suuri voima, joka on edelleenkin yksi lempparisarjakuvistani
  • Kiitän suomalaista kirjastolaitosta monipuolisesta sarjakuvavalikoimasta!
  • Kirjahyllyssäni on pääosin naisten tekemää sarjakuvaa

Veequa

  • Mikä se on..? Onko se..?
  • Jäsen
  • Viestejä: 13
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #466 : 28.02.2008 klo 11:43:36 »
Huh, täällähän on paljon hymiöitä. Toisaalta mun ainoa rakkauteni "C:" jää näiden takia pimentoon...
Minut aivopestiin mukaan toisen foorumin miitissä. Onnittelut. Joten toivottavasti ehkäpä joskus tulevaisuudessa saan jotain selvää tämän foorumin estetiikasta ja asettelusta.
Oli muuten aika vaikea löytää tämäkin topikki täältä. Nimittäin eihän sitä ensimmäistä viestiä ihan minne tahansa heitetä.

Olen tyttö Keskeltä Suomen (krhm) alaosaa. Täällä on sellainen rakennus kuin kaupungintalo, olen kuullut. Näkemisestä niinkään... Noh, paikkaa kuulemma sanotaan Jyväskyläksi. Muistelisin joskus jonkun sanoneen, ettei Jyväskyläläisillä vielä ihan ole sitä auraa ympärillään, mitä suurkaupunkien asukeilla on. Saas nähdä mitä se tyyppi sitten sanoo kun/jos kuntaliitos tapahtuu ja Jyväskylästä tuleekin vähän isompi paikka. Oikea metropolis.  8]

Strategiset mittani taidan tällä kertaa jättää väliin, mutta kai sitä jotain pitää ulkonäöstäkin kertoa. Tämä siis haluaa olla punkkari, mutta vaikuttaa vähän hillitymmältä ja ehkäpä enemmän wannabe-ernulta kuin punkkarilta. Ehkäpä sitten kun heitän tukan takkaan, ehkäpä sitten. Silmissäni on muuten keltaista.
Pituuteni on sitä keskimittaa. Ihan tylsä tyyppi puhutella, siis.  :-\ Teidän pitäisi katsoa minua ylöspäin.

Piirtäminen, siis. Minulla on deviantART account piirustuksilleni (muuten sama nikki kuin täällä) sekä valokuvilleni (Veeqrall), mutta kai niitä kuvia ehkäpä joskus tulevaisuudessa toivottavasti ilmaantuu tämänkin paikan galleriaan. Sitten kun älyän miten se toimii.
En ole ensimmäisen kerran onnistuja. Saatan piirtää muutaman luonnoksen ennen kuin edes uskallan laskea kynää Sille Isommalle paperille. A2 on muuten aivan ihana paperikoko. Harmi vain, ettei sillä saa kovin skannattuja kuvia.
Parhaat välineet tähän mennessä ovat olleet lyijykynät 9h-9b, erilaiset tussit, joista varsinkin sivellinmalliset ovat vieneet syrämmein. Väreistä pastillit ovat nannaa, toisaalta jos omistaisin ihan kunnolliset vesivärit enkä vain noita puuvesivärejä... *mutin*
Olen piirtänyt koko elämäni, voisin sanoa. Joskus vähän vähemmän kuin joskus toiste.

Tyyppi muuten kuuntelee loistavaa musiikkia.

Öööhm. Kerta paikka on sarjakuva-alaan suuntautuva, niin pitäisi sellaisesta kertoa jotain. Myönnän, että olen tutustunut enemmän mangaan ja animeen lähiaikoina kuin niihin tavallisiin örrimöykkyihin. Sieltä päin suosikit löytyvät tummasävyisistaä, goottityylisistä ja fantasiahenkisistä teoksista. Myös se kiero ja ihana poikarakkaus iskee, jos päähahmot ovat tarpeeksi söpöjä. En vihaa Narutoa ja itseasiassa pidän One Piecestä, Bleachia en ole lukenutkaan samoin kuin Death Notea. Ja kyllä, ne ovat katselu/lukulistallani.
Niistä örrimöykyistä sitten. Keskisuomalaisessa ei nyt niin muita hyviä strippejä ole kuin Väinämöinen, Karvinen ja Aku Ankka, Lassi ja Leevi sekä joskus myös Helge B. Virtanen. Eli siis kaikki muut kuin Velho. Sen vitsit vain kerta kaikkiaan menevät ohi.
Ah vain, jos Kiroileva Siili ilmestyisi siinäkin paperikasassa. Äiti heittäisi takaperinvolttia siihen mennessä, ja minä menisin iloisesti perässä.
Hm. Pitääpä katsastaa uudelleen kirjaston tarjonta muustakin hyllystä kuin aasialaisesta. Etsiä vihdoin se Sin City ja se joku toinen ihme. Yep, kirjastoreissu. Voitte myös suositella minulle jotakin, kunhan ne sarjat jotain hieman erilaisempaa kuin tavallinen Aterix, Tintti tai Hämähäkkimies.

Hum. Tyyppi on muuten perso mustikoille, ja on onnellinen selvittyään esittelystään näinkin vähillä hymiöillä.
C:
Mustikat ovat yhä sinisiä.

AnnikaA

  • av-viestinnän opiskelija
  • Jäsen
  • Viestejä: 11
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #467 : 28.02.2008 klo 20:28:52 »
Elikkä löysin tänne esittelyyn   8]

Olen 24 wee ja asun täällä Turun lähi ympäristön aarniometsissä (en kehtaa tunnustaa että missä tarkalleen) Nimi on tuossa nimimerkissä. Ja olen aikaisemmin vain vähän vakoillut tätä palstaa. Harrastelen piirtämistä ja sarjakuvienkin piirtelyä ja valokuvausta. Ja se mitä olen muulla ajalla en uskalla tunnustaa mutta työtön pummi joka nyt taas etsii sitä koulupaikkaa syksyksi.
 :D

zippie

  • totinen tuhristelija
  • Jäsen
  • Viestejä: 54
  • aah! päätä polttaa!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #468 : 01.03.2008 klo 18:15:24 »
Nimi:Tuomas
Ikä:12
Valitettavasti ikämittari näyttää vasta 12. Piirtämisen olen aloittanut jo 1 vuotiaana ja
kunnon työskentely vasta 3 vuotiaana. www.silversoldier.suntuubi.com , siinä sivuni.
zippie

matti

  • Lukiolainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 107
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #469 : 01.03.2008 klo 20:17:49 »
Koska pistät galleriaasi kuvia?  :)
Hyvää sarjakuvaa etsimässä...

zippie

  • totinen tuhristelija
  • Jäsen
  • Viestejä: 54
  • aah! päätä polttaa!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #470 : 02.03.2008 klo 10:10:02 »
En oo vielä ehtiny ja mulle ei oo vielä syntyny mitään järkevää paperille. Mutta yritän laittaa sinne pian joitain kuvia. ;)
zippie

Fever

  • Konitohtori
  • Jäsen
  • Viestejä: 124
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #471 : 17.03.2008 klo 12:54:18 »
Kun reilu puolitoista vuotta tulee foorumilla täyteen ja vasta nyt tajuaa, ettei ole tähänkään threadiin vielä vastannut, piti hetki miettiä, kannattaako enää itsestään mitään kertoakaan... mutta joka tapauksessa;

Olen 25-vuotias turkulainen sarjakuvaharrastaja, wannabe-muusikko ja insinööri, joka oppi lukemaan Aku Ankan ja isän sarjakuvakokoelman (mikä nykyään löytyy omasta hyllystä) voimin.

Suurimmat suosikit ovat Aku Ankan ja Belgia-Ranska-linjan (Lucky Luke, Asterix, Tintti, Piko ja Fantasio, Alix ja muut) lisäksi Crumbin, Eisnerin, Gaimanin ja Millerin tuotokset, Madsenin Valhalla sekä Tex Willer ja Mustanaamio :)
Tiivistettynä olen hyvin kaikkiruokainen sarjisten suhteen.

Piirtämistä en koskaan ole oikein harrastanut ja jätänkin sen suosiolla muille. Minulle riittää kun saa katsella ja nauttia muiden töistä.
Kuulitte juuri näköharhan

MK

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #472 : 08.04.2008 klo 13:36:44 »
Olen MK.

http://marjokatariina.blogspot.com

Piirrän flow-meiningillä teknisesti taitamattomasti mutta taiteellisesti joitakin puhuttelevasti ja teen omakustannelehtiä niin tiheään, että joskus joku uhkaa vetää kuonoon ihan vaan tämän luonnollisen 50-luvun kotihengetär -asenteeni vuoksi. Eihän tässä kauaa mene! Mukavaa puuhailua ja askartelua! Punaista - voi miten nättiä!

Veikkolasta, tradenomi, Turussa, 25-30.

Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?

Lättä

  • Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 007
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #473 : 08.04.2008 klo 15:55:59 »
...
Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?
Onko sinne ikäraja 18 vai 21 vai mikä?

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #474 : 08.04.2008 klo 18:25:50 »
Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?

Fiksuja?

MK

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #475 : 09.04.2008 klo 09:33:39 »
olisko 20. mutta kyllä siellä 18-vuotiaskin varmaan saa istua.

fiksuja kuten terrierit vai?

Routa

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 7
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #476 : 18.04.2008 klo 17:31:11 »
Esittelenpä nyt itseni samantien, kun kerta tänään sain aikaiseksi kirjautua tänne. Eli olen 23 vee sarjakuvien sekakäyttäjä. Eniten iskee Conan Barbaari-sarjikset, mutta kaikenlaista muutakin tulee siis luettua. Olen hieman myös piirtänytkin sarjiksia, mutta niitä on todellakin vain hieman. Että näin!

Ami

  • Jäsen
  • Viestejä: 264
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #477 : 02.05.2008 klo 16:28:39 »
Olen 70-luvun lopulla syntynyt sarjakuvaharrastaja ja -pätkätyöläinen. Aloin harrastaa sarjakuvia vakavammin vasta aikuisena.
Suosikkejani ovat nykyään Enki Bilalin, Bryan Talbotin ja Scott McCloudin työt. Hahmoista löydän itseni (tilanteesta riippuen) Karvisesta, Modesty Blaisesta, ElfQuestin Rayekista ja Sandmanin Desiresta.

Eksa

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #478 : 03.05.2008 klo 17:15:43 »
Oho! :o

Tällänen täälä enkä oo kirjoittanut tänne!
No olen Esko alias ''Eksa'' Heikkilä ja asun Oulussa.Olen 17 vuotias ja asun perheen
(veljen, siskon, äitin ja koiran) kanssa kerrostalossa.
Käyn viimeistä vuotta Myllytullin taideluokalla 9 a:lla.En ole jäänyt luokalle vaan
vaihdettua koulu toisella luokalla jouduin käymään toisen luokan kaksi kertaa.
Mitä sarjakuvaan tulee, luen sitä ja piirän niitä. Piirtäminen alkoi kun olin 9
vuotias ja äippä (kiitos hänelle!) passitti minut sarjakuvalinjalle Oulun Taidekouluun.
9-vuotiaasta lähtien olen käynyt sarjakuvalinjaa ja sielä on mukava porukka+mukava ope, Mika Kolehmainen. Muut harrastukset ovat rumpujen soitto, musiikin kuuntelu, roolipelit, koiran kanssa lenkkeily, kuntosalilla käynti (mikä on kyllä lipsunut  :-X)
ja kavereitten kanssa oleminen!

mika.

  • Happy horse mother fucker.
  • Jäsen
  • Viestejä: 22
  • fonkey monkey.
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #479 : 08.07.2008 klo 22:04:06 »
:o Terve oon mukava tyyppi. Osaan piirtää!

Mä melkein ihastuin suhun tän kuvauksen perusteella.