Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 243482 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bern_

  • Jäsen
  • Viestejä: 16
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #435 : 30.07.2007 klo 02:22:14 »
On, poikaani mallina käyttäen piirretty vaikkei siitä häntä tunnistakaan niin skanneria testatakseni tein siitä avataren kuitenkin.

Jho

  • Jäsen
  • Viestejä: 644
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #436 : 31.07.2007 klo 06:52:16 »
On, poikaani mallina käyttäen piirretty vaikkei siitä häntä tunnistakaan niin skanneria testatakseni tein siitä avataren kuitenkin.


Varsin nätti väännös. Laita ihmeessä lisää kuvia näytille.

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #437 : 08.08.2007 klo 13:40:59 »
Suoraan sanottuna siis intoa ja mielenpaloa on paljon enemmän kuin taitoa.

Turhan vaatimattomasti sanottu. Näytekuvat ainakin näyttivät oikein hyviltä! Omaperäisen mielenkiintoinen tyyli.

Tervetuloa kvaakkiin! :)

Sakura^^

  • Jäsen
  • Viestejä: 24
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #438 : 08.08.2007 klo 17:11:25 »
Ikä: 11
Lempi väri: Vaaleanvihreä ja musta
Lempi eläin: Possu  :-[ :-*
Lempi ruoka: Kala
Asuinpaikka: Karkkila
Lempinimet: Annu, Annukka ja Anzku
Lempi kouluaine: KUVIS TIETTY!!
Harrastukset: Piirtäminen, kässärien kirjoitus, urheilu, sarjakuvanpiirto
Nimi: Anna-riikka
Luonne: Optimistinen, luova(ideoita pääsee kun joltain pieruja,)
Ja hauska huumorintajunen tietty  ;D
(eikö olekkin ruma nimi???)
Do'h!

ezuli

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #439 : 08.08.2007 klo 22:10:10 »
Enkö ole vielä esittäytynyt?

Olen vuonna 1987 syntynyt Karstunen. Olen lievästi ylipainoinen, vasenkätinen, lättäjalkainen ja heikon keskittymiskyvyn omaava 'virhekappale'.

Viisi vuotta aiemmin syntyneenä minusta olisi tullut koodarinörtti, mutta nyt en pysynyt tekniikan kehityksessä mukana. Täten minusta tuli sarjisnörtti.

Olen piirrellyt aina, ennen kopioin Disney-sarjiksia ja Karvista, jopa ulkomuistista. Nyttemmin olen melko totaalisesti kyllästynyt kumpiinkin, joskin vanhoja akkareita lueskelen säännölliseen tahtiin.

Saatan kuullostaa tosikolta, mutten sitä todellakaan ole. Inhoan 'realismia' niin piirrostyyleissä, keskusteluissa ja uutissa. Luen sanomalehdestä vain viihdepuoliskon. Huumorini on brittiläiskieroutunutta ja usein absurdia. Suuri osa vitseistäni menee muilta täysin ohi.

Sarjakuvia yritän tehdä itsekin, mutta yleensä ideat jäävät keskeneräisiksi, kun en malta kirjoittaa niitä ylös ennen kyllästymistä. Samaten yritän päästä eroon idean_paperille_piirtämis-kammosta, jonka takia osaan piirtää paremmin ideattomia irtokuvia kuin mitään suunniteltua.

Kaikesta huolimatta olen paljon tuotteliaampi kuin mitä julkisesti näytän. En julkaise kuin harvoja valittuja töitäni, osittain keskenjäännin takia, osin laiskuuttani.

Parhaiten tyyliäni kuvaavat työni, huomaa paikallaanseisominen.:
http://www.deviantart.com/deviation/39729348/
http://www.deviantart.com/deviation/43039712/

Antti Värtö

  • Jäsen
  • Viestejä: 86
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #440 : 30.08.2007 klo 14:56:57 »
Hei kaikki?

Olen lähes kolmekymppinen sarjakuvaharrastaja Helsingistä. Joskus 20 vuotta sitten Aku Ankan taskukirjat ja Mustanaamio toimivat porttiteorian mukaisina huumeina, jotka johdattivat minut Hämähäkkimiehen ja Teräsmiehen pariin. Nyt vuosien addiktion seurauksena minusta on tullut ennenaikaisesti vanhentunut ihmisraunio, joka tykittää shojo-mangaa suoraan suoneen lukiessaan kolmeakymmentä nettisarjista yhtäaikaisesti.

Valitettavasti en itse osaa juurikaan piirtää, mutta ei se silti ole minua estänyt tekemästä sarjakuvaa, ja laittamasta sitä vieläpä nettiin! Tango yhdelle on ainakin pääpiirteissään päiväkirjamainen sarjakuvani, mikäli haluatte siihen tutustua. (VAROITUS: amatöörimäistä jälkeä)

Olen jonkun aikaa jo Kvaakissa lurkannut, mutta nyt on tullut aika ottaa keskusteluihin myös osaa. Koska luen nykyisin lähinnä mangaa ja verkkosarjakuvia niin todennäköisimmin minuun törmää näille sarjakuvamuodoille omistetuilla alafoorumeilla.

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #441 : 30.08.2007 klo 15:07:58 »
Tango yhdelle on ainakin pääpiirteissään päiväkirjamainen sarjakuvani, mikäli haluatte siihen tutustua.

Heh, aika oivallisia stribejä tuolla. Varsinkin "Mi Buenos Aires jne." -juttu nauratti.

Pari Kramppeja ja nyrjähdyksiä  -viitettä bongasin myös.

Ja viimeisimmän striben opiskelukollegani Kimmo oli niin ikään tunnistettavissa.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2007 klo 15:14:46 kirjoittanut Grezen »

Turrik

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #442 : 04.09.2007 klo 15:59:18 »
No esitteliskö sitten itsensä:

Olen 35 vuotta nuori. Sarjakuvaa ryhdyin harrastamaan melkein 30 vuotta sitten, heti lukemaan opittuani. Olin teini-ikään saakka melko fanaattinen Disney-diggari ja Barksisti. Sittemmin innostus hiipui koska aikuisen ikävässä elämässä pitää ehtiä tekemään muutakin kuin lukemaan sarjakuvia. Ankkamainen pohjavire elämässä on kuitenkin säilynyt, ja näennäisen elintason nousun myötä olen jopa tilannut Carl Barksin kootut. Niistä käyty keskustelu johdatti minut tälle foorumillekin. Jonkun mielestä sarja on osittain painolaadultaan susihuono, itse en olisi mitään huomannut. Satsaan siis ilmeisesti sisältöön enkä muotoon. Ja ei, en aio myydä koottujen 2. ja 12. osaa huuto.netissä.
Muita paljon luettuja sarjakuvia ovat kohdallani olleet Asterixit, Lucky Luket, Ahmed Ahneet ja Tenavat. Myöhemmin sellaiset nimet kuin Manara, Sokal, Pratt jne tekivät suuren vaikutuksen. Ja tietysti Friikkilän veljekset.
Ehkäpä sitten eläkkeellä ehdin lukemaan kaikki toistaiseksi lukematta jäävät uudet hienot sarjakuvat, nyt nimittäin luetaan lastenkirjoja.

Duck-King

  • Jäsen
  • Viestejä: 65
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #443 : 09.09.2007 klo 11:22:58 »
No esiteläämpä
Ikä: profiilissa näkyypi ;D
Harrastus: Sarjakuvine lukeminen ja keräily, luen myös kirjojakin..
Luen: Aku Ankkaa, Asterixieja, ja monia monia muita
Musiikki: Metalli musiikki
Muuta: Pidän kielten opiskelusta, opettelen nytten: englantia, ruotsia, ja ranskaa, ja joitakin pikku sanoja osaan saksaksi
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 klo 12:20:52 kirjoittanut Duck-King »
Ira furor brevis est.
(Uka Ankka Ankkis.netissä)

Korro

  • Ja kumppanit.
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 381
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #444 : 11.09.2007 klo 17:26:00 »
Huomenta/Iltaa/moi

 Olen 17vuotta Riihimäeltä kotoisin oleva Sarjakuvataiteilianalku,tai siis sarjakuvataiteilijia ammattina on aina kiinnostanut.Mutta kun sarjakuvilla on vaikea elää suomessa siispä aijon käydä Media-assistentti koulutusta,graafista suunnittelua yms koska koulutusten jälkeen aijon pyrkiä johonkin kustantamoon töihin esim Yhtyneetkuvalehdet jne. Nytpä avaudun taiteelisuudestani piirrän ihan kynillä,en millään ihme tietokone näppäryyksillä koska se ei mielestäni ole oikeaa taidetta.Kuka tahansa osaa painaa oikeaa nappai oikeassa kohdassa,mut juu olen lukenut jo 12vuotta Marvel sarjakuvia sekä muita Image hommia mitä suomessa silloin josksu julkaistiin,ja nyt olen lukenut 3vuotta noin mangaa.Pää asiassa luen Bleach,onepiece ja Naruto,sekä Täysi metalli alkemistia (älkää ajatelko etät olen joku idiootti tuolta noin joka ostaa 'Näin piirrät näppärääkin näppärempää mangaa' ja heti vaan piirtäämän ja julkasemaan nettiin ja sitten kuvatekstinä 'Eix oo magee? en ees yritätnyt x D' mut juu eipä muuta mainittavaa tule mieleen.
Typoilin niin reilusti etten jaksa edes korjata,jos et saa jostain sanasta selvää soita Dr.Philille.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2007 klo 17:31:03 kirjoittanut Korro »
Kello- viiden- tee.

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #445 : 14.09.2007 klo 17:22:18 »
Typoilin niin reilusti etten jaksa edes korjata,jos et saa jostain sanasta selvää soita Dr.Philille.

Koetahan kuitenkin, tämä on asiallinen foorumi ja jos tommosella asenteella kaikki kirjoittelis, eihän siitä mitään tulisi...

Mini-pig^^

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 2
  • "Where did you find the gun?"
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #446 : 24.09.2007 klo 17:01:06 »
No heip hei!
Olen 11vuotias possurakas(miljoona erillaista pehmoa ja tavaraa...)
sekä keräilen sarjakuvia, teen josku ite.
Piirrän: mangaa, pingviinejä ja kaikkea siltä väliltä.
Tykkään piirtää ja lukea.
Harrastan samoja asioita sekä myös urheilua  :D
Nöf!

Krs

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #447 : 18.10.2007 klo 00:01:15 »
Moi, olen Kirsi, mä tykkään piirtää sarjakuvia. Siksi olen täällä. HAH-HAH-HAA. En oikeastaan sillain harrasta sarjakuvaa keräämällä tai lue joka päivä tex-villeriä, mutta joo. Maailman hienoin asia on vanhat mainokset ja ***tälläistä tyyliä*** edustavat kuvat. Iän voi katsoa profiilistani. Siinäpä se.


***=http://www.skenet.fi/php/image.php?id=6538

ala

  • Sáiva gärbmas
  • Jäsen
  • Viestejä: 134
  • I will
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #448 : 18.10.2007 klo 16:34:49 »
Ah! Alphonse Mucha, siinä oli kyllä hieno mies....
Yksi esikuvistani...

jho303

  • Vieras
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #449 : 02.12.2007 klo 01:53:04 »
Terve.

Jep, olen..
14 vuotias poika,
nimeltäni Juho,
kiinnostunut sarjakuvista (etenkin ankat, mutta Lucky Luket, Asterixit yms. menee myös),
suosikkeja on monia, mm. Rosa, Barks, Jippes,
pidän enemmän sarjakuvien lukemisesta enkä niin keäilemisestä,
silti keräilen jotain tiettyjä albumeita/sarjoja/yksittäisiä lehtiä/kovien tekijöiden nimmareita


niin ja urheilen jonkin verran, vaikka aika tuntuisi suurimmaksi osaksi kuluvan sarjakuvien ja tietokoneen parissa.. ::)
Eiköhän se ollut siinä.