Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Mike Diana, epäsiveellinen (15.04.2018 klo 08:07:48)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.05.2018, klo 23:47:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
463779 viestiä 10305 aihetta kirjoittanut 7272 jäsentä. Uusin jäsen: villeraju
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 42 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 172835 kertaa)
Lemoncurry
Vieras
« Vastaus #420 : 07.06.2007, klo 02:01:33 »

päivää iltaa ja yötä!
tässä täytyy esittäytyä kun tänne näin tupsahtaa....

mie olen Tiina ja Lemoncurrynä minua saattaa jossain monty p. keskustelu palstoilla yms. bonggailla. Vihmaksikkin haukkuvat, mutta syy on hämärän peitossa..

olen nyt vielä harmikseni lyskan lukiossa kuvataidelinjalla ja yksi mitätön omakustannesarjis on toveri Warrion kanssa kyhätty. Muuten piirtelen sarjakuvia, jotka toivon julkaisevani joskus....
mutta mutta...

minua siis kiinnostaa sarjakuvat,
kirjallisuus, musiikki ja elokuvat.
Brittiläiset ylläolevat uppoavat parhaiten.

Kävelen hassusti kaduilla, pahoinpitelen papukaijjoja ja ratsastan kookospähkinöillä.

pyydän vielä hartaasti anteeksi köyhää suomenkielen taitoa ja kirjoitus virhe-erheitä. Löin päätäni pahasti seiniin ja oviin pienenä.

että nuin!

tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #421 : 07.06.2007, klo 02:05:42 »

Tervetuloa Kvaakin joukkoon tummaan Teo ja Lemoncurry.
Eläkäätte mielenkiintoisia aikoja.
tallennettu
Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #422 : 07.06.2007, klo 02:06:22 »

Tervetuloa kaikille, joille en sitä vielä ole sanonut! Grin

EDIT: Ja tietenkin kaikille tuleville!
« Viimeksi muokattu: 07.06.2007, klo 19:16:20 kirjoittanut Lättä » tallennettu
Kai
Vieras
« Vastaus #423 : 07.06.2007, klo 17:08:41 »

Iltaa.

Kiinnostukseni sarjakuviin alkoi eräästä piirroksesta, jonka bongasin jostakin veljeni sarjakuviin erikoistuneesta lehdestä. Lehden nimeä en tietenkään muista, mutta kuvan muistan kuin eilisen. Kaasunaamari, kellotorni ja harmaata. Kenties juuri tämä kuva muovasi minusta sen olennon, mikä olen nyt. Hiljainen, neuroottinen, ajoittain sätkivä ja aina omissa ajatuksissaan keksimässä keksimättömiä ideoita.

Tämän kyseisen bongauksen johdosta rupesin varttuneemmalla iällä tutkimaan sarjakuvien/elokuvien rakennetta, eri taiteilijoiden tekniikoita, taideteosten maailmoja sekä tietenkin kaikkien elävien ja keksittyjen hahmojen luonteita. tiesin, että pystyisin itsekin luomaan jotakin yhtä omaperäistä ja ajatuksiinjäävää, jos vain haluaisin.
Lopulta kun tunsin tietäväni tarpeeksi sarjakuvista ja piirtämisestä, päätin tehdä sen oman pitkän kokoillan sarjakuvani. Toki olin aiemminkin piirtänyt jotakin höttöä, mutta mikään niistä ei saanut minua innostumaan yhtä paljon kuin tämä idea.

Tammikuussa 2007 noin neljä vuotta kestänyt sarjakuvaprojektini valmistui.
Se alkoi viattomasti koulussa opinnäytetyön muodossa ja päättyi Helsingin Hakuninmaan syövereissä kahdensadan sivun jälkeen. Se oli hieno kokemus.
Sarjakuva odottelee ulospääsyä kovalevylläni puolentoista gigatavun kokoisena.

Asustelen tällä hetkellä Irlannissa ja samalla tutkin irlantilaisten sielunmaisemaa ja repaleista yhteiskuntaa, jota hyödynnän seuraavassa pitkässä sarjakuvassani, johon sain idean jo joskus kahdeksanvuotiaana. Mieltäylentävää yhdistää lapsena saamaan ideaan nykyiset hieman sivistyneemmät ideat.

Tavoitteenani ja toivomuksenani on, että jonakin päivänä jokin piirroksistani saa aikaan jossakin ihmisessä sen saman tunteen, jonka itsekin koin kun näin sen kyseisen elämäni ympärikääntävän piirroksen.

Nyt vaikenen ja jatkan foorumeitten selailua (sekä satunnaista työntekoa).
« Viimeksi muokattu: 16.06.2007, klo 10:37:46 kirjoittanut Kai Vaalio » tallennettu
Teo
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #424 : 08.06.2007, klo 20:49:22 »

Kiitosta vaan tervetulo-toivotuksista. On myös mukava lukea että joku on jaksanut pysytellä lapsuuden innostuksen parissa noinkin perusteellisesti kuin Kvaalio. Itsekin sarjakuvista innostuneena piirtelin aikoinani, mutta touhu oli liian vaikeaa ja vaihdoin koko homman valokuvaukseen..
tallennettu
MinnaV
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #425 : 25.06.2007, klo 14:33:12 »

Tervehdys kaikille!

Nimi on Minna, ikää on 26 vuotta ja vaikutan Kokkolassa.

Mikään yletön sarjakuvan ystävä en ole, mutta olen päätynyt kirjoittamaan novelleja Myrkkyyn. Olen kirjoittanut paljon muutakin, kuten lyhytelokuvan käsikirjoituksen ja toiminut hetken pienen lehden päätoimittajana.

Mangan visuaaliseen ilmeeseen olen ihastunut ja paskajuttujen vastapainoksi Tokyo Mew Mew onkin söpöilyineen tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen.

Saa kysyä, jos jokin asia jäi askarruttamaan  Smiley 
tallennettu

Piber
Sopuli
Jäsen
Poissa

yuubervärkki

« Vastaus #426 : 25.06.2007, klo 14:45:35 »

14 vuotias normaalipainoinen, laiska nuorimies. Tykkää sarjakuvista ja inhoaa niitä.
Tulevaisuuden suunitelmat: Tulla mailman parhaimaksi sarjakuva piirtäjäksi. Olen vaatimaton, kaunis ja kaikinpuolin ihana ihminen.
Sarjakuvista olen tykännyt niin kauan kuin muistan, mutta vasta vuosi sitten aloin harrastamaan ihan tosissani sitä.
Kateellinen Lätälle.
Olen ankara itselleni ja perfektionisti.
Kvaakkiin eksyin... hmm... En muista enään, mutta täältä on saanut paljon kullanarvoisio vinkkejä.
Osaan Ranskaa kaksi sanaa siis ranskalainen melkein itsekkin.

Ps: En osaa kirjoittaa.
tallennettu
Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #427 : 25.06.2007, klo 14:53:48 »

Haha. Ei kannata olla kateellinen. Minäpoika lopetin muuten ranskan, koska ei mahtunut kurssitarjottimeen. Samoin lopetin saksan ja espanjan. Niinpä pian minäkään en osaa kuin kaksi sanaa ranskaa.
tallennettu
Izzy
Jäsen
Poissa

iip

« Vastaus #428 : 25.06.2007, klo 14:55:13 »

Tervetulot Minnalle toiselta (syntyperäiseltä) kokkolalaiselta! Smiley

Itse olen vanha kvaakkilainen mutta enemmänkin lukija kuin kommentoija. Ja vaikutan torstaista lähtien Tampereella.
tallennettu

What? No! We can't stop here! This is Bat Country!
J. Suominen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #429 : 25.06.2007, klo 15:11:03 »

Ja vaikutan torstaista lähtien Tampereella.

Teikäläinen siis kohtaa Treen kuppikuntalaiset sarjakuvanrustaajat ja hang around -kerholaiset heinäkuun Lataamossa 5/7...
tallennettu
MinnaV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #430 : 25.06.2007, klo 15:16:03 »

Kiitosta vaan, minäkin olen suunnitellut Tampereelle muuttoa
tallennettu

Piber
Sopuli
Jäsen
Poissa

yuubervärkki

« Vastaus #431 : 25.06.2007, klo 15:17:42 »

Haha. Ei kannata olla kateellinen. Minäpoika lopetin muuten ranskan, koska ei mahtunut kurssitarjottimeen. Samoin lopetin saksan ja espanjan. Niinpä pian minäkään en osaa kuin kaksi sanaa ranskaa.
Pitäähän sitä joku "Rival" olla. Grin
Kilpailu laittaa ihmiset pistämään parastaan.
tallennettu
Lemoncurry
Vieras
« Vastaus #432 : 25.06.2007, klo 21:58:59 »

Nimi.Toni Kujala
Asuinpaikka.Tepsa
kuuluuko Tepsa muuten Kittilän kuntaan? jossain sodankylän ja kittilän välissä se kuitenki(?) hahaa! tiesinpäs! Tongue Grin
tallennettu
J. Suominen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #433 : 27.06.2007, klo 11:31:12 »

Kiitosta vaan, minäkin olen suunnitellut Tampereelle muuttoa

Heti tänne sieltä! Täällä on paljon Myrkkyläisiäkin!
tallennettu
MinnaV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #434 : 27.06.2007, klo 16:17:40 »

Heti tänne sieltä! Täällä on paljon Myrkkyläisiäkin!

Lisää hyviä syitä muuttaa  Grin
tallennettu

Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 42 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: