Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Pelko on aseeni (09.10.2018 klo 21:05:19)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
19.10.2018, klo 17:22:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
467674 viestiä 10412 aihetta kirjoittanut 7323 jäsentä. Uusin jäsen: Lamppu
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 42 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 186705 kertaa)
vauvakolibri
Limingan Virallinen Ei-tyttö
Jäsen
Poissa

Super-kolibri extraordinaire

« Vastaus #405 : 22.04.2007, klo 10:48:40 »

Pistä ComicSpaceen sarjakuvat.
Mitkä sarjakuvat? En minä piirrä mitään sarjakuvia. Ja sitten ne pitää vielä kääntää enkuksi ja ties mitä.
tallennettu

"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info
keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

-

« Vastaus #406 : 22.04.2007, klo 10:56:20 »

Mitkä sarjakuvat? En minä piirrä mitään sarjakuvia. Ja sitten ne pitää vielä kääntää enkuksi ja ties mitä.
Enkuksi? Ei toki.
Opetelkoot kieliä, niin meijänki pitää.
tallennettu

vauvakolibri
Limingan Virallinen Ei-tyttö
Jäsen
Poissa

Super-kolibri extraordinaire

« Vastaus #407 : 22.04.2007, klo 11:19:00 »

Enkuksi? Ei toki.
Opetelkoot kieliä, niin meijänki pitää.
No sitten minä yhdistän ComicSpacen nettisivuihini.
Mutta nyt menee off-topic asiaksi että jatketaan myöhemmin kasvostusten.
tallennettu

"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info
Minnake
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #408 : 24.04.2007, klo 17:39:12 »

Olen tätä Kvaakia seuraillut enemmän tai vähemmän jo useamman vuoden, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Täällä palloamiseni kun alkoi pikkuhiljaa olemaan päivittäistä. Toivottavasti minua ei olla heti kivittämässä tomaateilla.

Nimeni on siis Minna, sikälimikäli se ei jo käynyt ilmi nickistä. Olen -90 syntyinen kuvallisen ilmaisun opiskelija Keravalta. Kouluani käyn Vantaan ammattiopisto Variassa, ja tarkoitukseni olisi valmistua graafikoksi 2009.

Luen paljon erilaisia ja erityylisiä sarjakuvia. Erityisesti arvostukseni saavat musteella ja siveltimellä toteutetut yksilöt. Itsellä kun ei pysy sivellin kädessä sitten yhtään.
Aku Ankkaa olen lukenut koko pienen ikäni, kuten varmasti moni muukin täällä. Karvinen on myös iskostanut itsensä minuun, se läski katti on varmaan yhäkin suosikkihahmoni. Tällä hetkellä tosin Jasso kirittää aika lahjakkaasti. Jasso on muksa. Naru ja Rulla on muksia.
Kissat on muksia.
Omistan muuten kissan.

Njoo.
Itsekseni piirtelen jonkun verran sarjakuvia myöskin, tosin ihan vain omaksi ilokseni. Yläasteen alussa aloin kantelemaan mukanani kovakantista kirjaa, johon aina luonnostelin mitä sattui, ja myöhemmin aloin pitämään myös sarjakuvatyyppistä päiväkirjaa.
Ja pidän muuten yhäkin, jotain satoa randomisti nähtävillä blogissani, jos jollain niin paljoa kiinnostusta löytyy. Blogi löytyy osoitteesta http://siitake.vuodatus.net, joskin vasta muutaman päivän vanha tämä osoite. Aika tyhjää toistaiseksi. Aikaisemmin kun oli Livejournalissa.
Mitään suurta sieltä ei muutenkaan kannata etsiä, suoraan tussilla kun tapaan hörpättää ilman kummempaa etukäteistä suunnittelua, saatika jälkikäteistä korjailua.
Piirustustyylini vaihtelee laidasta laitaan, tykkään kokeilla kaikkea. Omaa tyyliä minulla ei vielä sinänsä ole, mutta ehkä se tästä vielä joskus.

Olipas harvinaisen tyhjentävä selitys.
Sortsi vaan kaikille. Ootte muksia. Kvaakki on muksa.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007, klo 10:18:02 kirjoittanut Minnake » tallennettu
Jho
Jäsen
Poissa

« Vastaus #409 : 27.04.2007, klo 06:41:42 »

Laitoin mäkin Lupuksen ihan soomeksi. Ei ole kyllä tullut yhtään kommenttiakaan, mutta enpä ole itsekkään ketään kommentoinut siäl.
tallennettu

Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #410 : 30.04.2007, klo 13:20:10 »

Lättä

Pitkä, kuikelo nuorimies (tai pikemminkin -nahjus) Turusta. Innostunut lähes kaikesta ja kuitenkin tietää tuskin mitään mistään. Ei selkeitä tulevaisuuden näkemyksiä. Käy erästä "valio"lukiota, joskaan ei välitä "valiosta" niinkään. Piirtänyt ensimmäiset sarjikset 11-vuotiaana, jolloin innostui Aku Ankan kautta sarjakuvista. Myöhemmin kyllästynyt Aku Ankkaan yksitoikkoisena, mutta rahaa ei tahdo löytyä muuhunkaan, joten nukkuu läksyjen jälkeen kotona - eikä tee paljon muuta. Luultavasti tulevaisuuden yksi monista hikikomoreista... Nykyisemmin maailma on käymässä yhä tylsemmäksi ja ns. "sivistys" sen kuin kapenee. Pelaa jalkapalloa. Taitava plagioimaan muita sarjakuvia. Varokaa: myös puree! Tongue Ei selvästikään osaa jäsentää tekstiään. Grin Kuva liitteenä:

EDIT: Sarjakuviin liittyvä sivistys erittäin suppea, siksi Kvaakissa hankkimassa lisää tietoa. Osallistunut pari kertaa sarjakuvakisoihin ja voittanutkin Farmi-ohjelmassa erään kilpailun. Jatkoa tulossa...?

* omakuva.png (116.49 kilotavua, 215x346 - tarkasteltu 1018 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007, klo 20:24:19 kirjoittanut Lättä » tallennettu
Jampam
Jäsen
Poissa

« Vastaus #411 : 04.05.2007, klo 22:00:01 »

Luultavasti tulevaisuuden yksi monista hikikomoreista...
Hikikomori eli erakko. Hauska sana on. Luetko muuten NHK ni Youkosota..? Cheesy

Osallistunut pari kertaa sarjakuvakisoihin ja voittanutkin Farmi-ohjelmassa erään kilpailun.
Farmi eli nykyinen Superfarmi onkin minulle tuttu. Ja televisiossa sarjakuva-aiheinen kisailu. Onnea voitosta!

Viestiesi, juttujesi ja sanavalintojesi perusteella olet muikea veikko. Piirroksesi ja sarjakuvasi ovat mainioita (vain tussaus puuttuu Wink). Tervetuloa puolestani, vaikka olet täällä jo hetken heilunutkin. Smiley

(Olen huono toivottamaan tervetulleeksi paikkoihin, joihin en tiedä kaikkien mielestä kuuluvani. Onpahan tällekin viestille hyvä syy kuitenkin...)
tallennettu

Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #412 : 05.05.2007, klo 00:13:57 »

Kiitos, kiitos. Piristävää kommenttia näin kesän kynnyksen voimakkaan masennuksen aikana. En lue kyseistä mangaa, mutta kaverini luultavasti katsoo sitä animena, ainakin siinä oli hikikomoreita. Itse kuulin näistä erakoista hänen ja vanhempieni kautta - TV:ssä oli ollut jokin dokkari aiheesta.
Toivotit hyvin tervetulleeksi, älä arastele viestejäsi. Minäkin alan arastella vasta, kun tänne tulee se mahdollinen Ignore user -toiminto. Sitten pitää alkaa käyttäytyä. Grin
tallennettu
Mofira
Pikkunoita
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #413 : 08.05.2007, klo 22:06:13 »

Nimi: Nelli
Ikä: syntynyt 1991
Sukupuoli: Kuten tuosta vaaleanpunaisesta symbolista näkyy, olen naispuolinen henkilö.

Olen siis Helsingissä asuva tyttönen, joka on wannabe-eliitti ja kulkee nokka pystyssä, mutta silti jää toisten jalkoihin. Olen myös varsin hidasälyinen ja haaveilen paljon. Harrastukseni ovat piirtäminen, musiikin kuuntelu sekä pilvilinnoissa eläminen. Sarjakuvaa en ole ainakaan vielä piirtänyt paljon mitään. Haaveenani on tulla hyväksi piirtäjäksi, päästä media- tai viihdealalle isona ja tutustua uusiin ihmisiin. Rakastan katsoa piirrettyjä, Greyn anatomiaa, House M.D:tä, Lostia ja Frendejä.

Finito.
tallennettu
Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #414 : 08.05.2007, klo 22:07:21 »

Bienvenue en Kvaak. Grin
tallennettu
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #415 : 09.05.2007, klo 14:15:57 »

Bienvenidos y kvaak!
tallennettu

Wade Koivurinne
Yesa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #416 : 17.05.2007, klo 12:32:04 »

Nimi: Sanna Puustinen
Ikä: 21
Koti: Jyväskylä
Toimi: Mediatekniikan opiskelija Jyväskylän AMKissa

Piirtänyt olen siitä lähtien kun kynä on pysynyt kädessä, joskin välillä on ollut taukoja tästä harrastuksesta. Varsinkin nyt viimeiset pari vuotta, kun aloitin opiskelut ja muutin kotoa. Mitään julkisuutta en piirustuksillani ole vielä sen enempää saanut, ainoastaan netissä esitellyt tuotoksia. Avomieheni on tehnyt Pikselinviilaajia ystävänsä kanssa.

Silloin kauan sitten, asuessani vielä Siilinjärvellä (kylä Kuopion kupeessa), olin yksi KAMYn eli Kuopion anime- ja mangaseuran perustajajäsenistä ja toimin aktiivisesti mukana pari ensimmäistä vuotta. Sen jälkeen alkoivat itselläni tulla YO-kirjoitukset ja muutto opiskelujen perässä, joten ne hommat jäivät. Fanitin siis mangaa ja animea silloin, kun tämä ilmiö oli vasta rantautumassa Suomeen ja ensimmäiset DragonBallit enteilivät tuloaan. Nyttemmin kiinnostukseni on siirtynyt käsittämään laajemmin Japanin kulttuuria ja kieltä, mutta luen silti paljon mangaa.

Suomen sarjakuvaseuraan liityin 2003. Missään sarjakuvatapahtumissa en vielä koskaan ole käynyt, mutta kerran olen täällä Jyväskylässä Animeconissa piipahtanut.

Tunnen kasvaneeni ihmisenä hurjasti nyt tämän kevään aikana vaikka vieläkin mietin, mitä haluan tehdä sitten vanhana. Toki saan insinöörin tittelin kun käyn nyt kouluni loppuun, mutta en silti tunne sitä lopullisena kutsumuksena. Hiljaa mielessäni olen haaveillut kouluttautumisesta kuvataiteen tai graafisella alalla. Mitään aiempaa koulutusta en kuvataiteesta ole käynyt, vain tavallisessa lukiossa ahmittuja kuvataiteen kursseja.

Vielä vähän siitä, millainen olen ihmisenä. Aloitin kasvissyönnin pari kuukautta sitten omana kannanottona ympäristöongelmia kohtaan, ja olen myös kiinnostunut ihmisoikeuksista. Joku voisi sanoa hipiksi. En nauti päihteitä missään muodossa ja vihaan yli kaiken suomalaista alkoholikulttuuria - ei ole helppoa opiskelijana... Onneksi tuttavapiirissä on ymmärretty, että aikaa voi viettää myös esim. lautapelien äärellä, ja sitä pelailua harrastankin ihan mielelläni. Lempipelejäni ovat Settlers of Catan ja Muuttuva labyrintti.

Ainii, harrastan myös käsitöitä, askartelua ja satunnaista pianon pimputtelua. Ja jos joku nyt välttämättä haluaa tietää minun lempisarjakuvani, niin se on Winsor McCayn Pikku Nemo höyhensaarilla. Olen niiden kahden suomenkielisen albumin onnellinen omistaja.
tallennettu
Lönkka
Jäsen
Poissa

Life goes on (except for those who die)

« Vastaus #417 : 17.05.2007, klo 22:18:44 »

Ja jos joku nyt välttämättä haluaa tietää minun lempisarjakuvani, niin se on Winsor McCayn Pikku Nemo höyhensaarilla. Olen niiden kahden suomenkielisen albumin onnellinen omistaja.
Taschenilta tuli joitain kuukausia yli 400 sivuinen iso kovakantinen Little Nemo kokooma joka maksoi mitättömät $30 tms

Toinenkin vastaava kokooma taisi tull ajolaain muulta kustantajalta.

Eli jos kiinnostaa tutusta lempparisarjaan hieman syvemmin ja enkunkieli ei ole este niin suosittelen hankkimaan kun esim tuolle Taschenin alpulle normaalimpi hinta lienisi noin $80+.

Etsimistä avittamaan tuotteen nimi ja ISBN:
Little Nemo 1905-1914
isbn 3822863009
« Viimeksi muokattu: 18.05.2007, klo 16:25:47 kirjoittanut Lönkka » tallennettu
Yesa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #418 : 18.05.2007, klo 14:52:13 »

Taschenilta tuli joitain kuukausia yli 400 sivuinen iso kovakantinen Little Nemo kokooma joka maksoi mitättömät $30 tms

Kiitos, täytyypä vilkaista tuota. Olen tutustunut vaan näihin suomennettuihin, mutta tuo kyllä houkuttelisi opiskelijaystävällisellä hinnallaan.
tallennettu
Teo
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #419 : 05.06.2007, klo 01:40:22 »

Tervehdys kaikille !
Olen jo jonkin aikaa kekskusteluja täällä seurannutkin ja vaikuttaa peräti ystävälliseltä ympäristöltä. Olen tosin hieman tottumaton keskustelupalstojen käyttäjä, mutta eiköhän tämä tästä etene..hiljaisuus on rikottu  Wink

Nimi : Teo
Ikä : 28 vuotta
Asuinpaikka : Turku
Amatti : Valokuvauksen opiskelija.

Sarjakuvia olen kerännyt noin 18 vuotta, pääasiassa supersankarisarjoja , mutta myös paljon muuta.Suosikkeihini lukeutuvat niin Grant Morrisonin kuin Alan Moorenkin teokset, sekä muilta alueilta Hugo Prattin ja Marc-Antoine Mathieun ( J-C Aqfaq - sarja ) työt. Suomalaisista ykkösenä tulevat selkeästi Ornette B. Makkosen seikkailut.

Sarjakuvien lisäksi olen myös musiikin ja elokuvien suurkuluttaja.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 42 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: