Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Mike Diana, epäsiveellinen (15.04.2018 klo 08:07:48)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.05.2018, klo 19:32:14

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
463734 viestiä 10305 aihetta kirjoittanut 7272 jäsentä. Uusin jäsen: villeraju
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 42 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 172597 kertaa)
yaanuzka
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Elämä on taidetta

« Vastaus #390 : 06.02.2007, klo 16:30:14 »

Päiviä!

Täällä ilmoittautuu uusi jäsen tälle palstalle. Oon 3-kymppinen äiti-ihminen, avioliitossa.. Cool
Harrastuksiin kuuluu mm; piirtäminen, musiikki ja ym mitä mieleen tulee ikinä... Grin

Piirtämisestä oon pitänyt jo 3-vuotiaasta saakka ja se on rentouttavaa puuha... Smiley
yaanuzka
tallennettu
Jho
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #391 : 06.02.2007, klo 17:32:11 »

Juu, Joiku tuossa ohjailikin jo esittelyketjuun, mutta ehkä tämä minunkin viesti sinne sitten päätyy.

Tervetuloa vaan lauteille.
Laita ihmeessä töitä näytille, vaikka tuonne galleria ketjuun. Täältä on usein saanut aika kivasti kommenttia ja ohjeita, kun on noita alan rautaisia ammattilaisiakin rivistöissä.
tallennettu

Samone
Jäsen
Poissa

Muumipappa

« Vastaus #392 : 06.02.2007, klo 19:51:19 »

Tervetuloa ilmiselvälle hengenheimolaiselle!

Minä olen 31-vuotias, myöskin naimisissa oleva isä-ihminen.

-edit-
Kommenttini jälkeen on tapahtunut muutoksia avataressa...
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007, klo 20:03:19 kirjoittanut Samone » tallennettu
yaanuzka
Uusi jäsen
*
Poissa

Elämä on taidetta

« Vastaus #393 : 06.02.2007, klo 21:11:37 »

Iltoo! Smiley
 Kiitokset vuan, pittää laittaa,
kunhan tän muuttorumban ja sotkun keskeltä löytää piirrustusvälineet yms  Grin
Kattelin tuossa aikaisempia juttuja ja piirroksia niin melkein tuli itku,,, enhän mie nyt noin hyvin ossaa piirtää... Cry
yaanuzka
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007, klo 09:19:54 kirjoittanut yaanuzka » tallennettu
spaerre
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #394 : 10.02.2007, klo 19:29:39 »

Niinpä niin, jos nyt sitten minäkin.

Ikä: 23
Ammatti: opiskelija (pääaine kasvatustiede, valmistun luokanopettajaksi, jos valmistun)
Sijainti: Rauma
Nick #kvaak.fi:ssä: spaerre
Kuvaus: Satunnainen sarjakuvien sekakäyttäjä, ennen kaikkea lukija. Piirtelee ainoastaan luennoilla epämääräisiä juttuja vihkoon.
tallennettu
Aukustus
Jäsen
Poissa

Jos mykkä kiroilee, peseekö äiti sen kädet?

« Vastaus #395 : 20.02.2007, klo 16:58:13 »

No kai sitten minäkin, kun muutkin on laittanut...

Nimi: Save (sillä tottelee)
Ikä: 24v
Sukupuoli: Mieshän minä
Ammatti: Putkimies
Sijainti: Jyväskylä

Sekaantunut sarjakuviin 4-vuotiaasta lähtien, ensin akuja, viimeiset 5 vuotta myös supersankarit, eurooppalainen sarjakuva, satunnaisesti tex willerit ja muut länkkärit. Ja ainoastaan lukija. Taiteelliset lahjat jäi kassalle.

Muihin harrastuksiin lukeutuu elokuvat, sähly, mitsubishit, ralli (ainoastaan rallien teko, en aja, voitte huokasta helpotuksesta) sekä jääkiekko, tosin katsojana nykyään.

Perheeseen kuuluu koira ja nainen joka asuu meillä.

Lopuksi motto: Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa

tallennettu

Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa
wentaway
Jäsen
Poissa

« Vastaus #396 : 04.03.2007, klo 13:35:32 »

Tervehdys kaikille!

Pitkään olen seuraillut taka-alalla keskusteluja täällä joten hiippailemiseen kyllästyneenä päätin rekisteröityä foorumille.

Olen 27-vuotias kolmen lapsen isä Porvoosta ja sarjakuvat ovat siis lähellä sydäntä. Tuossa oli pitkä vaihe elämässä kun ei tullut luettua paljoakaan sarjakuvia ja nyt olen taas uudelleen löytänyt niiden maailman. Nyt siis taas juoksen divareita läpi etsien kuumeisesti uutta luettavaa.

Figuurien ja muiden lelujen keräilyä olen harrastanut jonkin aikaa. Täällä osa minun rakkaimmasta kokoelman osasta eli Star Wars lelujani: http://www.rebelscum.com/c-sahlman.asp
Viimein olen saanut kerättyä kaikki 70-80 luvun SW-figut joten nyt voinkin keskittyä vähän sarjakuvien hamstraamiseenkin.

Sarjakuvien tekemisen suhteen kuulun siihen ryhmään joka aloittelee tuhottomasti projekteja, mutta kyllästyy liian nopeasti. Ehkä vielä joku päivä se tarpeeksi kiinnostava aihekkin löytyy.
tallennettu
jon
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #397 : 10.03.2007, klo 18:52:45 »

Hei vaan. Pitää esitellä itseni nyt kun vielä kerkeän. Eli:

Olen 14-vuotias poika Keski-Suomesta ja yllätys, yllätys, pidän sarjakuvista ja niiden tekemisestä ja piirtämisestä yleensä hyvin paljon. Kukapa ei.

No tulipas se lyhyesti.
tallennettu

-Jon
Wade
Toimittaja
Valvoja
Poissa

« Vastaus #398 : 10.03.2007, klo 20:25:47 »

Hei vaan. Pitää esitellä itseni nyt kun vielä kerkeän. Eli:

Olen 14-vuotias poika Keski-Suomesta ja yllätys, yllätys, pidän sarjakuvista ja niiden tekemisestä ja piirtämisestä yleensä hyvin paljon. Kukapa ei.

No tulipas se lyhyesti.
Lyhyt, mutta ytimekäs.

Tervetuloa, vaan, Jon!
tallennettu

Wade Koivurinne
jaanaaj
taustailija
Uusi jäsen
*
Poissa

Mafalda -65

« Vastaus #399 : 19.03.2007, klo 17:54:14 »

Jospa minäkin aktivoituisin, vaikka näin Tampere kupliin kunniaksi.

Kvaak:ia olen seuraillut pitkään, varmaan 2003->, mutta tuli sitten kiire ottaa oma nick talteen.

Nimi: Jaana
Ikä: 19
Asuinpaikka: Tampere

Sarjakuviin tutustuin ensimmäistä kertaa noin 72h ikäisenä, kun äitini kanssa sairaalasta päästyämme rakas siskoni(3v) toi äidilleni luettavaksi Aku Ankan. Se oli menoa ja tässä sitä nyt ollaan. Kymmenen vuotta tuli Ankkaa tilattua ja se on osa parhaita lapsuusmuistoja. Tilaus loppui kun huomasin, etten enää odottanut lehteä. Tosin nyt odotan kieli pitkänä Barksin Koottuja...
Nykyään olen sekakäyttäjä, mangaa ja länsimaista tulee luettua, tosin opiskelijabudjetti rajoittaa pahasti.

Elämästä ruutujen ulkopuolella... Omistan tanskalais-ruotsalaisen pihakoiran (rotukoira, googleta jos et usko), opiskelen Piramk:ssa ja tanssin.

Olen se kadulla vastaan kävelevä Anni Isotalo, aivan näköinen. Tosin minulla hiukset ovat punertavammat. Ainoa eromme on, että minä en ole vielä tehnyt historiasta ammattiani. Kiitos Anssi, kuulemma jopa leukalinja on kopioitu.

Jaana, tuosta kaikki tutut tunnistaa
tallennettu

Luulen että vielä vaivut, tunnontuskiin ankariin,
jos vastaanlaittamatta taivut, sarjakuvasankariin.
Juice Leskinen
thunder
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #400 : 31.03.2007, klo 19:23:20 »

Moro!     

Kai minäkin voin sitten itseni esitellä, kun kerran kaikki muutkin on uskaultuneet. Olen siis 12-vuotias poika Turusta ja aloitin sarjakuvalukemiseni Aku Ankasta siinä ekalla luokalla ja sen jälkeen on tullut luettua Tinttiä, Lucky Lukea, Spidermania ja Asterixsia.   

tallennettu
Jonir
Suurmestari
Jäsen
Poissa

Nörttiys suosii nörttiä!

« Vastaus #401 : 02.04.2007, klo 11:11:25 »

Esittely:

Olen 18-vuotias piirtäjä porvoosta joka yrittää päästä katupiirtäjäksi (mikäli poikkeatte porvooseen niin minua voi tulla nykäsemään hihasta)
Piirrän hyvin paljon erilaisia tyylejä aina frank millerin sin city- tyylistä humoristisiin pallopäihin.
Sarjakuvista innostuin heti kun aloin opetella lukemaan ja mieluisinta minulle on piirtää todella yksityiskohtaisia piirroksia (geof darrow, anyone?) töitäni löytyy mm: harhakuva.org:sta...
tallennettu

Human Complementation Program version 1.3 for Windows Vista
veronmaksaja
Tienaamassa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #402 : 21.04.2007, klo 11:56:47 »

Yhteiskuntakelpoinen Helsingistä. Tv-lupa ja digiboksi. Perjantaisin, heti poreammeen jälkeen luen 80-luvun lopun Marveleista Daredeviliä ja muistelen nuoruuttani. Sarjakuvafestivaaleilla istun takarivissä enkä kommentoi.
tallennettu

Iltaisin pukeudun viittaan.
vauvakolibri
Limingan Virallinen Ei-tyttö
Jäsen
Poissa

Super-kolibri extraordinaire

« Vastaus #403 : 22.04.2007, klo 02:53:23 »

Pitääkö minunkin? No kai pitää.

Tällä hetkellä 18-vuotias Limingan Taidekoulun ahkera oppilas, suola-addikti ja raitis wiherpiipero.

Kiinnostuksiin kuuluu hirviöt (ja niiden anatomiasta valittaminen), luiden hamstraus, kurkku sitruunapippurilla ja ankanpoikaset.
Ja ne sarjakuvat.

Minun kiinnostukseni saa heräämään monstereilla, eli luen niin tuubaa, soopaa kuin järkeviäkin sarjiksia sen varjolla onko niissä hirviöitä. Sama juttu leffoissa.
Kiinnostukseni sarjakuvien piirtämiseen tuli seitsemännen tai kahdeksannen luokan aikana kun tehtäväksi tuli piirtää sarjakuva ja meille ilmoitettiin myös että Uudenmaan lasten ja nuorten sarjiskilpailu oli käynnissä. No minähän osallistuin ja sattumoisin vielä voitin oman sarjani ykköspalkinnon. Nyt vuosia myöhemmin epäilen sen johtuneen siitä että käytin hyvin paksua tussia.

Koulun loputtua ja yhden flegmaattisen välivuoden aikana minut pakotettiin Heron nuortenkurssille, jonka loppuessa yksi ohjaajista kertoi minulle Limingasta. Ja sitten minä tietenkin menin sinne. Ja olen täällä yhä, möäh.

Kuviani on julkaistu ylä-asteen lehdessä, Heron Luksitko-lehdessä (plus parissa mainoksessa ja yhdessä viivottimessa), Tähtivaeltajassa ynnä muussa. Pari pienlehteä.
Suurta läpimurtoa odotan vielä.

Sarjikset:
Tietysti sarjismaailmaan on nuorena tullut tutustuttua A. Ankan parissa ja muistanpa ostaneeni joskus ala-asteella yhden Batmaninkin. (Minä vielä muistan mitä siinä tapahtui!)
Myös äitini Asterixit on tullut luettua useampaan otteeseen.
Sitten kun löysin MANGAN ihme tapahtui! Ensinnäkin löysin muutaman oikein mainion kauhumangan ja paikat mistä ostaa lisää sarjakuvia. Tuhlaus alkoi.
Ostin Hellboyt, Predatorit, Sandmania ja muuta mannaa. Toki ostelin yhä mangaa (ja ostan yhä) mutta länsimaiset sarjikset innostivat ja opettivat piirtämään.

Ja lemppareihin kuuluu:
Hellboy (Taidetta!) sekä B.P.R.D.
Predator
Criminal Macabre ja 30 Day of Night
Hellsing
Uzumaki
Lenore
Johnny the Homicidal Maniac
Maus
Lazarus Churchyard
Nextwave
Sandman Mystery Theatre

Pukkaan taidetta esille enemmän DeviantArtissa, vähemmän Harhakuvassa ja ehkä joskus kotisivullani. Jahka se valmistuu.
tallennettu

"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info
keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
*
Poissa

-

« Vastaus #404 : 22.04.2007, klo 09:16:59 »

Pukkaan taidetta esille enemmän DeviantArtissa, vähemmän Harhakuvassa ja ehkä joskus kotisivullani. Jahka se valmistuu.

Pistä ComicSpaceen sarjakuvat.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 42 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: