Maziwapp: Loistavaa. Ensimmäisen stripin repliikit ovat turhan johdattelevia, mutta muut toimivat hyvin. Onko 3 ja 4 stripeissä tarkoituksella samat päiden asennot, voi onko kyseessä yhteensattuma?
Wou. En huomannut tuollaista ollenkaan... Pistikö pahastikin silmään? 3 ja 4 strippejähän ei kyllä tehty peräkkäin, mutta kumminkin.
Ääh. Pitäiskö oikein kommentoidakin? Puuh.
Jukka KoivusaariLoistava pätkä. Hauska ja mietityttävä. Pidin kovasti. Ainoa miinus tulee siitä, että oli ennen julkaistu, sinulta kun olisi ollut kiva saada uutta tavaraa.
Sin in the CityEi oikein auennut. Piirrosjälki kehittynyt paljon.
-JJ-Idea on hyvinkin käytetty, mutta toimiva. Piirrokset toimivat, mutta ruutujako tekee hiukan vaikeasti luettavan. Pidin kysymysmerkki-ruudusta.
Mari AhokoivuPunainen on tehovärinä paras. Mikään muu tehoväri ei vaan toimi. Tarina oli hiukan, öh, tarinainen. Ajatuksia vaan, ja niinä toimivia. Paljon toimivampia kun mun ajatus tässä tekstissä. Eihän tästä tekstistä saa mitään selvää. Höh.
TomTästä pidin myös. Juoni oli selkeä ja sisälsi alun ja lopun. Itselläni myös peliaddiktio. Voin samaistua...
Esa OikariViimeinen strippi oli todella hyvä. Nauroin ääneen ja kerroin muillekkin (tai siis näytin), jotka ei sitten ymmärtäneet sitä. Oli se sitten hienoa, kun yritti selitellä.
ToomioHiukan omituinen... Juoni kulki kyllä hyvin, ja varmasti olisi ollut fiksumpi, jos olisi ollut lopuun asti.
JanneTIhan ok kamaa. Itse en pysty pitämään tuollaista tasoa yllä, vaan mulla taso heittelee koko ajan. Viimeinen strippi oli myös hiukan ennalta-arvattava.
MKOookei. Piirrustuksellisesti hiukan riistuttu, ja tarinaltaan hiukan liian päiväkirjamainen. Mutta ruudut olivat selkeät!
JukkaDepressionissa on niin hyvä tunnelma, että huh huh. Muuttotunnelmissa ei ihan niin hyvää, mutta ok kumminkin. Paljon tunteita...
Miika RuohoJätkähän osaa mitä tahansa tyyliä! En mä ala enää yhtään mihinkään, palkkaan sut ja tuun miljonääriks. Varma voittaja alusta asti, sanon minä.
Ja nyt en kommentoi enempää, vaan menen syömään muroja. Jep.
Myöhemmin lisää.
Nyt myöhemmin:
VauvakolibriPiirrosjälki oli hyvää, juoni taas olisi sopinut paremmin yksisivuiseen juttuun, nyt vähän pitkitetty.
WardaÄlä koskaan valittele suurta kokoa. Se ei ole huono juttu. Pieni koko on. Enemmän olisi saanut olla, että olis päässyt paremmin sisälle. Nyt tuli vähän sellainen "oliko tuo nyt se sama hahmo kuin äsken, ja kuka tuo on?"- olo.
MatkamiesTässä taas yksi suosikeistani. Piirosjälki oli hyvää, mutta tussauksessa olisi saatu käyttää hiukan paksumpaa viivaa. Miinusta tekstauksesta, joka oli paikoitellen todella vaikea lukuista. Erittäin hyvä juoni.
NeteEnsimmäinen "finnmanga", jonka olen koskaan jaksanut lukea loppuun asti. Eli oli hyvä.
Ville ja Laila ArvolaPiirrustustyö hiukan epätasaista. Tarinana hyvä, mutta itse pidin alkuperäisesta hiukan enemmän. Loppu-vitsi ei ollut mikään paras, mutta muut vitsit olivat hyviä. Kaikin puolin onnistunut teos.
LättäPitkä juttu, ja jäi silti kesken... Hyvä! Lyhyet jutut on yleensä liian lyhyitä. Tussattuna tuosta tulee oikein hyvä.
LiisusHauska, mutta lyhyt.
PsychicPaljon on tavaraa, mutta vähän valmista. Mutta odottelen valmiimpaa maailtaa, kunhan se sieltä saapuu.
TorasmusYksittäinen sivu olletettavasti keskeltä sarjaa. Näytti ihan hyvältä, mutta mistään muusta on vaikea kommentoida.
HilloJuoni oli hyvä, ja piirrustus myös. Ensimmäisessa kuvassa öh, mikä tuo on, öh, peruna? on hiukan kaksiulotteinen. Vähänkö nerokas tuo kaksipäinen pulu.
KimmoKTodella hyvä juttu. Piirrosjälki hiukan ontuu, mutta tarina oli hauska. Erittäin hauska.
Michael L.TerefePiirosjälki todella hyvää, juoni täysin olematon. Ihan ok.
MaziwappEnsimmäisessä stripissä on varjostus ja muissa ei, mihin se katosi? Eihän tässä ole mitään omaa! Kaikki hahmot on pöllitty muilta, samaten kuin taustat (esim. 5-strippi) Kirjoitusvirheitä ihan sikana, päähenkilön pää on joka kuvassa eri pituinen ja kaikki jutut olivat sisäpiirin juttuja, jotka vain sä voit ymmärtää. Miinuksena vielä, että näitä oli tosi vähän.