Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Entistä rohkeampi Valiant (27.09.2019 klo 23:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
13.12.2019, klo 01:28:06

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478628 viestiä 10405 aihetta kirjoittanut 3832 jäsentä. Uusin jäsen: JakkeJäyhä
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Sarjakuvia netistä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvia netistä  (Luettu 91013 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #315 : 01.11.2019, klo 17:36:02 »

Adlibris on syvältä. En pääse tällä hetkellä ulos, ja tilasin pari albumia joiden piti tulla postiluukusta kuten ennenkin tuonkokoiset paketit. Vastataan vaan että tiedoissa oli tämä noutopiste. Niin on ollut ennenkin, mutta jos paketti sopii postiluukusta, se on tuotu kotio.

Nyt ilmoitin että sanon asiakassuhteen irti. Useammalla satasella olen tilannut vuoden aikana. Ja tietysti mua vituttaa että olen muuttunut vammaiseksi, mutta kun sivulla sanotaan että pienet paketit kuljetetaan kotiin asti schenkerillä, niin kuin ennenkin, niin pitäisi tulla.
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #316 : 01.11.2019, klo 17:51:22 »

Adlibris on syvältä. En pääse tällä hetkellä ulos, ja tilasin pari albumia joiden piti tulla postiluukusta kuten ennenkin tuonkokoiset paketit. Vastataan vaan että tiedoissa oli tämä noutopiste. Niin on ollut ennenkin, mutta jos paketti sopii postiluukusta, se on tuotu kotio.

Nyt ilmoitin että sanon asiakassuhteen irti. Useammalla satasella olen tilannut vuoden aikana. Ja tietysti mua vituttaa että olen muuttunut vammaiseksi, mutta kun sivulla sanotaan että pienet paketit kuljetetaan kotiin asti schenkerillä, niin kuin ennenkin, niin pitäisi tulla.
Ryhdy sinäkin kivijalkakauppa-asiakkaaksi. Maksaa vähän enemmän, mutta kirja tai sarjakuva on aina kunnossa. Ei tartte odottaa kakka jäykkänä osaako posti tai muu palvelu tuoda pakettia perille tai missä kunnossa se on-> ei stressiä, tuotteen saa heti kotiin, samalla saa hyötyliikuntaa ja postimaksuakaan ei tartte maksaa.

Tietenkin ulkomaiset sarjakuvat (joita ei kirjakaupoista saa)  täytyy edelleen tilata banaanipostilla...aaarrgghhhh!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #317 : 01.11.2019, klo 18:21:20 »

Paikalliseen kivijalkakauppaan onkin tullut parempi sarjakuvavalikoima omistajanvaihdoksen myötä. Tosin pariskunta on laajentanut muutenkin valikoimaa, mutta myymälä on entinen, ja se oli ennenkin ahdas.

Adlibriksen kautta tilaamani ruotsalaiset ja saksalaiset sarjakuvat tulevat nopeammin kuin suomenkieliset julkaisut.
tallennettu

Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #318 : 01.11.2019, klo 18:32:25 »

Mä tilailen enimmäkseen Book Depositorylta, joka on toistaiseksi edelleen Adlibrista halvempi ja nopeampikin. Lähettävät useamman kirjan tilauksetkin yksittäin, joten tulevat postin mukana aika takuuvarmasti kotiinkannettuna. Ja ovat myös ongelmatapauksissa toimineet erinomaisesti.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
TOSA
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #319 : 01.11.2019, klo 18:56:24 »

Tilailen vuorotellen adlibriksesta tai bookysta. Adlibris edullisempi ohuemmissa jenkkijulkaisuissa ja booky edullisempi paksummissa. Katsoin book depositoryn sivuilta muutaman esimerkin ja näytti olevan niissä pari euroa edullisempi kuin adlibris mutta booky oli noin kympin sitäkin edullisempia. Toki vaihtelua varmaan löytyy. Booky on ollut siitä hyvä että ei peru tilauksia vaan toimittaa kunhan saa varastoon. Adlibris oeruu turhan herkästi tilauksia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: