Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Suomalaisia sarjakuvaklassikoita 1930-luvulta! (18.04.2017 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
29.04.2017, klo 16:33:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
453698 viestiä 10084 aihetta kirjoittanut 7155 jäsentä. Uusin jäsen: Frank Canton
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Ajankohtaista
| | |-+  Uutta väkeä ylläpitoon
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uutta väkeä ylläpitoon  (Luettu 32416 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 25.06.2006, klo 23:25:03 »

Laura Sivonen (Laurel) ja Grezen ovat Kvaakin uusia valvojia.

Juha Veltti taas on uusi sisällöntuottaja.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006, klo 23:30:23 kirjoittanut Surfin Joe » tallennettu

tertsi
Vieras
« Vastaus #1 : 25.06.2006, klo 23:31:44 »

Laura Sivonen (Laurel) ja Grezen ovat Kvaakin uusia valvojia.

Hyvä homma!
tallennettu
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #2 : 25.06.2006, klo 23:43:20 »

Onnea uusille valvojille. Osukoon lainjakajanne aina maaliinsa. Ja hei, ollaan sitten varovaisia siellä ulkona.

Kaikki muut saa ankkoja, vaikka mä oon viestimäärän perusteella top 20:ssä ja neljännex pisimpään sisällä ja vali vali... silti mä oon vaan pelkkä "jäsen"
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
Grezen
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: nainen

¡Viva Zapata!

« Vastaus #3 : 25.06.2006, klo 23:47:38 »

Ai perkule, Jippo on onnistunut virittämään mun koneelle webbikameran huomaamattani! Shocked

Parhaamme teemme nyt Lauran kanssa sillä girl powerilla, katsotaan mihin se riittää. Kiss

Ja hienoa saada muuten uusi sisällöntuottajakin. Ollut vähän turhan hiljaista tuolla puolla Kvaakkia viime aikoina. Jos vaikka hieman nyt piristyisi...
« Viimeksi muokattu: 26.06.2006, klo 00:15:58 kirjoittanut Grezen » tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #4 : 25.06.2006, klo 23:49:07 »

Tässä tällä kertaa huolittiin valvojiksi vain munattomia. Jipossa on liikaa munaa.
tallennettu

MarkZero
Jäsen
Poissa

« Vastaus #5 : 25.06.2006, klo 23:55:03 »

Tämä oli yhtä kreisi siirto, kuin Kaltsun laittaminen moderoijaksi. Eli jatkakaa samaa rataa.
tallennettu

laureline
Vieras
« Vastaus #6 : 25.06.2006, klo 23:56:44 »

Tässä tällä kertaa huolittiin valvojiksi vain munattomia. Jipossa on liikaa munaa.
Munattomathan ne pahimpia pirulaisia ovat (ainakin tuon valokuvan perusteella). Iik!
tallennettu
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

« Vastaus #7 : 26.06.2006, klo 00:13:25 »

Kaikki muut saa ankkoja, vaikka mä oon viestimäärän perusteella top 20:ssä ja neljännex pisimpään sisällä ja vali vali... silti mä oon vaan pelkkä "jäsen"
Elämä on. Jippo, liikuskeletkos muuten näkökulma.netissä?

edit: joo, ei enää mitään
« Viimeksi muokattu: 26.06.2006, klo 00:14:59 kirjoittanut Laura Sivonen (Laurel) » tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #8 : 26.06.2006, klo 00:48:12 »

Elämä on. Jippo, liikuskeletkos muuten näkökulma.netissä?

Aikoinaan kyllä, en ole edes kirjautunut sisään pariin vuoteen. Saa vaikka käydä tarkistamassa.

Kuten kirjoitin jo toisessa ketjussa - olikohan siellä muuten tarkoitus selvittää ovelasti mutkan kautta onko mulla kiinnostusta asiaan? - niin aika koiranvirkahan tuo modetus on. Huomaat sen viimeistään siinä vaiheessa, kun joku ensimmäisen kerran nostaa täällä älämölön aiheesta "MIHIN MUN VIESTI ON KADONNUT, ONKO NOUSSUT VALTA HATTUUN, VAADIN BANNIA MODELLE!!" Tosin NK:lla touhu muutenkin oli aika kaoottista tähän verrattuna, tai mistäs mä tiedän millaiset rettelöt ylläpidon kesken täällä on.

En mä nyt kyllä niin vallanhimoinen ole että välttämättä hinkuisin päästä kyttäämään kaikenlaisten sekopäiden perään, mutta jos ihan oikeasti tarvitaan lisää porukkaa jakamaan työtaakkaa niin multa voi kysyä apua. On vain välillä tullut vähän tyhmä olo, kun suurin osa vakioporukasta on joko valvojia tai sisällöntuottajia. Jälkimmäistäkin olen harkinnut, kun vain keksisi hyviä aiheita, olisi kiva tehdä joskus ihan konkreettisesti jotakin hyödyllistä itselleen tärkeiden asioiden eteen. Eli sarjakuvat, netti ja sivusto joka yhdistää molemmat.

Niin ja vielä ohjeeksi Laurelille ja Grezenille: Ottakaa iisisti ja älkää käykö ylläpidon foorumilla aukomaan liiaksi päätänne. Uskokaa pois.
Mä voisin ehkä joskus kirjoittaa tarkemmin omasta valvojanurasta ja laittaa sen vaikka jakoon Kvaakin valvojille, ehkä siitä näkee vähän mitä pitää ja mitä ei pidä tehdä. Tai saa ainakin hupia päiväänsä.
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
Hanna
Jäsen
Poissa

« Vastaus #9 : 26.06.2006, klo 10:41:39 »

Juha Veltti taas on uusi sisällöntuottaja.

Kiva yllätys! Ainakin foorumiviestien perusteella Veltiltä voi odottaa varsin monipuolista ja mielenkiintoista ja hieman syvällisempääkin sisältöä. Heitänpä tässä samantien toiveen, että arvosteluja omakustanteista olisi mukava lukea paljon enemmänkin!
tallennettu

Klik klik --> Sarjisblogini
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

« Vastaus #10 : 26.06.2006, klo 12:31:29 »

Niin ja vielä ohjeeksi Laurelille ja Grezenille: Ottakaa iisisti ja älkää käykö ylläpidon foorumilla aukomaan liiaksi päätänne.
En lupaa mitään  Grin

Mä voisin ehkä joskus kirjoittaa tarkemmin omasta valvojanurasta ja laittaa sen vaikka jakoon Kvaakin valvojille, ehkä siitä näkee vähän mitä pitää ja mitä ei pidä tehdä.
Mikä parempi, tee siitä sarjakuva Smiley
tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
tolppis
Jäsen
Poissa

Cheers mates!

« Vastaus #11 : 11.07.2006, klo 09:30:07 »

Plot thickens...hehheh...

Kohta Laura & Kreetseni tietty sensuroivat kaikki sanomiseni - ainakin jos käyn pateettiseksi (grrr)...
tallennettu
vesa saarinen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #12 : 11.07.2006, klo 11:23:11 »

Plot thickens...hehheh...

Kohta Laura & Kreetseni tietty sensuroivat kaikki sanomiseni - ainakin jos käyn pateettiseksi (grrr)...

Mitennii jos?    Wink
tallennettu

"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka
http://vesasaarinen.fi
ToniK
Jäsen
Poissa

« Vastaus #13 : 12.07.2006, klo 13:55:01 »

Pitäkää meidät turvassa.
tallennettu
Matti Karjalainen
Valvoja
Poissa

Friendly Neighborhood Librarian

« Vastaus #14 : 17.07.2006, klo 23:14:16 »

Tervehdys uusille valvojille.

Ei suurempaa moitetta Kvaakin valvojien toiminnasta, mutta ketjujen hajottaminen ei ole mielestäni paras mahdollinen tapa ylläpitää foorumin luettavuutta, pikemminkin päinvastoin. Annetaan keskustelun mieluummin rönsyillä vähän, ja muutellaan vaikka otsikoita yleisluontoisemmiksi (esimerkkinä tämä "Kuka voittaisi kenet") tai sitten poistetaan dada-viestejä.

Lisäksi sensorin hommia tehdessä voisi ylenpalttisen sarkasmin ja kaikenmaailman kettuilun jättää kotiin, tai sitten huomauttaa asiasta suoraan, vaikka pikaviestitse. Seula olkoon jatkossakin kaikkien kirjoittajien kohdalla yhtä tiukka, olipa kyseessä sitten 12-vuotias aloittelija tai tunnustettu sarjakuvaguru, jonka kanssa on tapana juoda olutta joka toinen lauantai.

Hyvä foorumi tämä on, ja sellaisena pysykööt.

Minkähänlaiseksi valvojien lista muuten muodostuisi, mikäli Kvaakissa järjestettäisiin vapaat vaalit aiheesta...?  Wink
tallennettu

"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)
Sivuja: [1] 2 3 4 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: