Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa OULUSSA  (Luettu 2701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mari

• Jäsen
Jalkapalloa OULUSSA
« : 27.06.2006 klo 21:22:55 »
Niin, eikös mentäisi vähän potkimaan palloa?

Ehdottaisin päiväksi perjantaita 30.6. (eli ihan kohta!) klo. 16.00 tai myöhemmin/aikaisemmin riippuen siitä onko töissä olevia ihmisiä... tietty koko tapahtuman voi siirtää toiselle päivälle jos tuntuu ettei moni pääse tuolloin..

paikkana Huuhkajan puisto (medipoliksen vieressä, Ouluhallin takana)

Tosiaan kuntoa/osaamista ei tartte olla, kunhan vaan osaa potkaista (vielä parempi, jos potku osuu joskus palloonkin!) ja juosta, ni eiköhän se riitä :)

Ilmoitelkaa jos ette pääse, niin en joudu siellä yksin potkiskelemaan palloa *nyyh*

Magetsu

• Jäsen
  • Ajattelen, siis olen
Re: Jalkapalloa OULUSSA
« Vastaus #1 : 27.06.2006 klo 22:01:33 »
Moi,

Valitettavasti minä en pääse pelaamaan tuolloin kun olen toisaalla juuri tuona viikonloppuna  :(

Marko.

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #2 : 28.06.2006 klo 00:11:39 »
Niin, eikös mentäisi vähän potkimaan palloa?Ehdottaisin päiväksi perjantaita 30.6. (eli ihan kohta!) klo. 16.00 tai myöhemmin/aikaisemmin riippuen siitä onko töissä olevia ihmisiä...

No, tässä olisi ainakin yksi vapaaehtoinen pallottelija. Olen perjantaina töissä neljään saakka, joten minulle kävisi vähän myöhäisempi ajankohta. Miten olisi vaikkapa kello viisi?

Toivottavasti mahdollisimman moni innostuu tulemaan mukaan.  :)
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

mari

• Jäsen
« Vastaus #3 : 28.06.2006 klo 09:48:10 »
...nää ajat on kyllä ikäviä järkkäillä. tällähetkellä siis kaksi pääsisi perjantaina, yksi ei. katotaan vielä tää päivä, tuleeko muita viestejä...

ai niin, kavereita saa muuten ottaa mukaan (vaikka eivät olisi "sarjakuvaporukkaa") kun meitä on muutenkin niin vähän..

ajankohtaa voidaan siirtää, mutta meneekö viisi liian myöhään? (kun sieltä kuulemma tulee telkustakin peli kuuden aikaan ;) )

mari

• Jäsen
« Vastaus #4 : 29.06.2006 klo 12:39:14 »
Siirretään vähän aloitusaikaa, eli siis:

HUOMENNA 30.6. perjantaina jalkapalloa Huuhkajanpuistossa klo 16.30(!!) alkaen.

mukaan saa tuoda kavereita, niin saadaan kunnon joukkueet kasaan :)

huuhkajanpuisto on siis täällä:

tässä vähän makua mun jalkapallotaidoista:

Nähdään huomenna! (toivottavasti on hyvä sää)