Kirjoittaja Aihe: Verkkoankka - Aku Ankka-verkkolehti  (Luettu 3880 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jezberg

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 8
  • Live the life.
Verkkoankka - Aku Ankka-verkkolehti
« : 20.06.2006 klo 11:21:01 »
Tämä mainos oli täällä jo eilen mutta poistatin erään "ilonpilaajan" vuoksi ._.

Suunniteltiin kaverin kanssa laittavamme nettiin omia Aku Ankka-piirroksia, mutta idea vähän kasvoi käsissäni..

Eli kyseessä olisi (todennäköisesti melko epäsäännöllisesti) ilmestyvä lehti, joka sisältäisi varmaan jotain 10 sivua per numero, ainakin näin alkuun.

Ja koska hyviä tarinoitahan ei koskaan ole liikaa, olisivat kaikenlaiset duunarit tervetulleita mukaan. Haemme ainakin
-Piirtäjiä
-Käsikirjoittajia
Lisää voi ehdottaa. Enemmän juuri nyt piirtäjiä, sillä piirrosten kanssa alkaa tulla jo kiire, kun käsiksiä tuppaa tulemaan.

Ja voi itq, ensimmäisestä numerosta ei ole vielä tietoa, projektin idea syntyi puolisen tuntia sitten. Ensimmäisen numeron kansi alkaa olla tussausta vaille valmis tässä minulla, mutta siihen se jääkin. Itse sivuja väsäilen tässä hiljalleen, mutta muuten on kehitys kesken. Porukkaa tarvitaan.

Ja lopuksi viesti Aku Ankan toimitukselta:

Hei!
Siitä vaan piirtämään ja kirjoittamaan omia tarinoita! Vanhoja
käsikirjoituksia (tarinan uudelleenpiirtoja) ei saisi tehdä ilman
Disneyn lupaan, mutta omien juttujen teko ja julkaisu netissä kyllä
sopii meille.

Touché

Sika

  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Re: Verkkoankka - Aku Ankka-verkkolehti
« Vastaus #1 : 25.09.2006 klo 00:16:12 »
Lainaus
Ja voi itq, ensimmäisestä numerosta ei ole vielä tietoa, projektin idea syntyi puolisen tuntia sitten. Ensimmäisen numeron kansi alkaa olla tussausta vaille valmis tässä minulla, mutta siihen se jääkin. Itse sivuja väsäilen tässä hiljalleen, mutta muuten on kehitys kesken. Porukkaa tarvitaan.


 ;D

Jezberg

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 8
  • Live the life.
Re: Verkkoankka - Aku Ankka-verkkolehti
« Vastaus #2 : 26.09.2006 klo 16:25:26 »
Voi voi, Akkarin toimituksella oli sitten vielä jtn tätä vastaan, mutta sitä en ala sen tarkemmin tässä erittelemään :/ Eli projekti peruttu, poistakaa topic.

ezuli

  • Vieras
Re: Verkkoankka - Aku Ankka-verkkolehti
« Vastaus #3 : 26.09.2006 klo 16:36:06 »
Sopi toimitukselle, muttei Disneylle, vai?

Mitäköhän Disney tykkäsi tästä:
http://www.bjornarb.com/

Okei, se ei ole Donald Duck, vaan D. Duck.