Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Posteljoonin sumuinen arki (30.07.2019 klo 22:49:27)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.08.2019, klo 17:54:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
476346 viestiä 10578 aihetta kirjoittanut 7418 jäsentä. Uusin jäsen: Herra Tarkka
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Mistä Kvaakille lisää toimittajia?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mistä Kvaakille lisää toimittajia?  (Luettu 7967 kertaa)
Leo Loikkanen
Vieras
« Vastaus #15 : 02.02.2004, klo 11:01:04 »

Suoraan sanoen kirjoitan tätä sen vuoksi kun minua ottaa kuuppaan se, että Ruskaa pakkasella albumiani ei ole vielä arvosteltu Kvaakissa. Tiedän, että tämä johtuu Vesan kiireistä Sarjainfon kanssa, mutta on oneglmalla yleisempikin puoli. Toivon, että tuo epäseksikäs otsikko antaa hieman itsekorostustani anteeksi.

Monta, siis tosi monta hyvää kotimaista albumia on jäänyt tässä kevään mittaan arvostelematta (mainitaan nyt vaikka Kaltsun ja Tilsan uutuudet!).
Meikän lisäksi Kvaakiin kirjoittavista Anne ja Timo ovat itsekin piirtäjiä, eli se asettaa arvioiden tekemiselle aika moiset paineet sekä sosiaalisesta että tsygologisesta näkökulmasta. Ei ole kiva repostella kaverin työtä julkisesti, monen mielestä se ei ole korrektiakaan.

Mistä apu? Minusta ainakin olisi hienoa saada Kvaakiin joku toimitussihteeri tai vastaava, joka lukisi ja toimittaisi työn alla olevat jutut. Siis toimisi kielipoliisina, eiku kielen huoltajana. Luulen, että tälläinen mahdollisuus saisi ainakin muutaman ihmisen harkitsemaan nettikriitikoksi ryhtymista. Mielipitteitä?!

MÄ olen juuri lähettänyt palautetta, jossa ilmaisen haluni ryhtyä toimittajaksi. Saa nähdä miten käy...
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #16 : 02.02.2004, klo 11:04:19 »

Olisiko mahdollista saada jonkinlainen osio mihin voisi kirjoittaa arvosteluita lukemistaan sarjakuvista? Siis, jos vaikka olisi saanut Crisis of Infinite Earthsin luettua, niin voisi jossain kertoa muille kuinka hyvä/huono juttu se on ja minkä vuoksi jne, ilman että se tulee heti ykkösjutuksi etusivulle? Lähinnä sillä perspektiivillä, että kannattaako toisten lukea se.
Itsellä olisi ainakin palava halu saada tälläisiä tekstejä jonnekin ilmoille, ilman että on heti näyteikkuna-kamaa (kolme ekaa lausetta Kvaakin etusivulla).
Ei mitään sitä vastaan että joku niitä LUKEE, mutta jostain ihmeen syystä ei oikein kiinnosta että se on heti siinä edessä. Jonkinlainen linkki arkistoon?  Emmätiiä.

Minä olen ainakin kirjoittanut Ajankohtaista-otsikon alla pienimuotoisia arvosteluja Sarjakuvat-osiossa. Kirjoita sinäkin.
tallennettu

J.Salo
Valvoja
Poissa

..ja valmis!

« Vastaus #17 : 02.02.2004, klo 12:44:34 »

Juup juup, varmaan teenkin, mutta kivaa olisi myös jos olisi joku luettelo mistä teoksista on jo kommentoitu. Havaittu on, että foorumeille postatut jutut tuppaavat hautautumaan...
tallennettu
Leo Loikkanen
Vieras
« Vastaus #18 : 02.02.2004, klo 17:12:43 »

muuten REima, olen lainannut Ruskaa Pakkasella, ja luettuani sen, kirjoitan arvostelun sekalaisia osioon.
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #19 : 16.08.2009, klo 00:20:49 »

Mutta toimittajia kyllä todella kaivataan. Rahaahan tästä ei heru, kunniaa ja propseja kyllä sekä maine kasvaa.

Varovaisesti ja hiljaa: Öh...minä?.

Siis vaikka ylläpidon tehtävistä en ole kiinnostunut, eikä moiset edes minulle sovi, mutta halauaisin toimittajuutta ainakin kokeilla.
Minulla löytyisi jopa kaiken lisäksi ihan "todellista" kokemusta tuon tiimoilta.
Peräti kahden työpaikan tiimoilta.
Mutta ongelmaksi lopulta koitui, että juttua ei saanut valita, eikä siinä oikein persoonallista ulosantia tai muuta saanut tuotua esille.
Äh, katsokaa itse.

Tuostakin peräti kolme vuotta...
Jokatapauksessa, olisi kiva kokeilla moista ikään kuin "vain omaksi iloksi", eikä vain niin, että koska joku käskee. Ja toisaalta, jos löytäisin tuolla oman "paikkani" Kvaakissa, olisi sekin kiva.

Mietin tässä vain, että kannattaako tässä pistää yksäriä mihinkään suuntaan?

Pääasia on löytää oma, pelkäämätön ja persoonallinen tyyli kirjoittaa asioista joista haluaa muidenkin tietävän.
----
Kukaan ei pakota lukemaan Kvaakin tai minkään muunkaan julkaisun juttuja. Eikä asiattomasta kritiikistä eli ilkeilystä pidä kenenkään välittää pätkääkään. Itsenäinen asenne on tärkein.

Nyt alkoi houkuttaa entisestään...
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: