Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1952 / 100 – Seikkailuja erämaassa (13.03.2018 klo 11:48:55)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
14.12.2019, klo 14:54:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478686 viestiä 10406 aihetta kirjoittanut 3832 jäsentä. Uusin jäsen: JakkeJäyhä
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja -animaatiot
| | |-+  Tulevat Marvel-filmatisoinnit
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 171 172 173 174 175 [176] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tulevat Marvel-filmatisoinnit  (Luettu 443900 kertaa)
X-men
Jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #2625 : 02.08.2019, klo 19:23:14 »

Eipä oikeastaan. Venom tienasi aivan älyttömästi hynää ilman MCU-kytköksiäkin. Ja Hämis-diilin mukaisesti hahmon käyttäminen MCU-leffoissa ei tuo Sonyn taskuun pennin latia (eikä Sonyn leffoista vastaavasti makseta mitään Marvelille).

Erikoinen soppari sitten.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Chompp
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #2626 : 04.08.2019, klo 10:28:56 »

Erikoinen soppari sitten.
En tiedä onko tuosta diilin sisällöstä mitään täysin varmaa tietoa liikeellä, mutta ainakin sen perusteella mitä olen itse netistä lukenu, ni diili toimii näin: Sony rahoittaa hämisleffat ja saa lipputulot. Marvel päättää juonen ja tekijät ym. Se mitä Marvel/Disney saa diilistä on se, että voivat käyttää hämistä muissa MCU leffoissa. En sitten tiedä onko hämis markkinointikikkana muiden MCU leffojen kohdalla ihan vastaava hyöty kuin hämiksen omien leffojen lipputulot, mutta onhan se paljon tuonu hypeä MCU:hun kun hämis on vihdoin mukana.

Joidenkin lähteiden mukaan alkuperäinen diili sisälsi viisi leffaa, joissa hämis voisi olla mukana, eli mun laskujen mukaan Civil War, Homecoming, Infinity War, Endgame ja Far From Home. Joten oliskohan tästä tullu se huhu, että Far From Homen täytyy tienata miljardi lippuluukuilla, että Marvel saa tehdä kolmannen hämisleffan?
tallennettu
Vincent
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #2627 : 04.08.2019, klo 12:11:35 »

Minä olen kuullut, että Marvel/Disney saa myös pitää kaikki Hämikseen pohjautuvien oheistuotteiden tuotot, joissa tälläisten franchisien todelliset tienestit usein ovat, mikä sinällään saattaa tehdä tuosta huhusta, että Sony halusi FFH:n tienaavan miljardin, hieman uskottavamman.
tallennettu
q-mies
Jäsen
*
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #2628 : 07.08.2019, klo 08:45:38 »

Disney omistaa kaikkien Marvel-hahmojen oheistauhkan, on aina omistanut. FoX-Men leffojen hahmoista ei juuri tästä syystä ole tehty oheistuotteita, Fox olisi luonnollisesti halunnut nyhtää Wolverinesta kaiken irti mutta Disney ei ole halunnut "mainostaa kilpailijaa."
tallennettu

t.Q
Sivuja: 1 ... 171 172 173 174 175 [176] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: