Kirjoittaja Aihe: Lahden sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Solja

  • Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Viestejä: 557
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #345 : 19.04.2007 klo 10:42:48 »
Mut katsotaa! Oisha se taas ihanan pölhö ajatus lähteä ex tempore matkailemaan. Pistän Solja sulle pirhauttaen jos löydän itseni jossain vaiheessa Lahdesta.

Joo! Tuu tänne! Pölhöähän se on tulla tänne, mut niin pölhöjä on muutkin että tulee tänne. Täällä on kivvoo!

Solja

  • Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Viestejä: 557
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #346 : 19.04.2007 klo 14:16:06 »
Tommi on haksahtanut youtubeen..hih

Ja meillä on sit tällaista meininkiä (paperille tosin):
http://www.youtube.com/watch?v=jtzdxseO-gs

t.h tuotanto

  • kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • Viestejä: 31
  • -rompsuttelen pimeässä-
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #347 : 19.04.2007 klo 15:10:50 »
...meni jo. mut vehkeellä lahteen la.
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

Solja

  • Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Viestejä: 557
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #348 : 20.04.2007 klo 08:17:09 »
Ja vielä kerkiäää:

http://www.lahdenmuseot.fi/main.php?id=84

Ennen viittä jos tuutte, niin sarjisnäyttelyn näätte!

Sunnuntaina sit siellä ollaan myö paikkakuntalaiset tekijät postaamassa ja kertomassa tarinoita. Voi olla aikamoinen Lahen sarjis cosplay käynnissä jos viikonloppu menee meiningeissä..

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #349 : 20.04.2007 klo 15:38:47 »
Olen yllättävänkin pirteässä kondiksessa ja lähren nyt täältä töistä kohti Lahtea. Varoittakaa poliisia, palokuntaa, portsareita, pyöräilijöitä, jonglöörejä, helluntaiseurakuntalaisia, intiaaneja, astronautteja, tirehtöörejä, kioskiapulaisia, lakasulakasukoneenkuljettajia ja pormestaria!

t.h tuotanto

  • kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • Viestejä: 31
  • -rompsuttelen pimeässä-
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #350 : 20.04.2007 klo 19:25:56 »
 Jeee Jee jee lahen kosleita.. ihanaa.. Vaikka on kylmä ja ahistaa. Kissoja kanssa tulossa.
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

t.h tuotanto

  • kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • Viestejä: 31
  • -rompsuttelen pimeässä-
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #351 : 20.04.2007 klo 19:27:17 »
,,aina meininki..
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 859
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #352 : 21.04.2007 klo 21:23:18 »
Solja ja Jupu, kiitos lahjoista eli arvonnan palkinnoista.  :) Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Tuuk42

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 221
  • "En pidä minään"
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #353 : 22.04.2007 klo 14:20:02 »
Aika jän~nnä juttu... Taas selvisin Lahdesta elävänä (*krhm*) takaisin kotiin.
Kiitokset Soljalle ja Jupulle lahjomisesta, Marille loistavasta kädenvääntö vastuksesta, muille seurasta ja itselleni siitä että käyttäydyin taas kuin idiootti :)

Tilus, laita vaan kaikki kuvat esille, mutta koska tätä foorumia lukevat myös lapset ja ei lahtelaisetkin, niin peitä liskomiehen naamani pois niistä esim. asianmukaisilla hymynaamoilla.

Niitä "kaverikuvia" voisi kanssa vähän balsamoida ennen kuin laittaa julkiseen levitykseen.

Kiitokset vielä kerran kaikille jälleen hauskasta Lahti-seikkailusta, (paitsi sille Torven tyypille joka pilasi meidän Championship Cupin ja heitti ulos.)


T: Haamukirjoittaja

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #354 : 23.04.2007 klo 09:53:49 »
Tuukka: Mitä? Mitä? Mitä? Jukan kanssa ihmeteltiin että mihinkäs ne Tuukka ja Solja hävisivät? Heitettiinkö teidät oikeasti ULOS?!

Jaa. Mitäs minä taas sanoisin reissusta. Jos olin pirtsakkana lähtiessäni töistä niin Lahteen tultuani olin taas ihan seis. Kuten jo 5 vuotta lempisanontani on Tappavaa Asetta mukaellen totuudenmukaisesti ollut: I'm too old for this s**t  :(

Huono peruskunto kai.

Mutta se siitä negatiivisuudesta joka johtui vain ja ainoastaan henkilön huonosta staminasta, sitten niihin positiivisiin seikkoihin:

a) Löysin sateesta ja tuulesta huolimatta sinne "Kymäriin" vaikken olisi ikinä uskonut suuntavasitoni kun on kuin sokealla sialla.

b) Arpajaisissa saamani Jupun mainio Värityskirja on ihan aarre! Tykkäsin jutuista kovasti, löysin suorastaan elämänfilosofisia ulottuuvuuksia. Kiitos! Jupu on nero.

c) Kiva kun kaikki jaksoivat raahata (kuvainnollisesti) minuakin perässään paikasta toiseen vaikka multa alkoi jäämään tuoppeja ja pulloja juomatta koska en pysynyt tahdissa mukana vaikka koitin jopa säännöstellä etten ottaisi kovin paljon alkomahoolia. Etenkin Dublinissa olin jo ihan kanttuvei, hyvä kun silmät pysyivät auki ja aivot eivät valuneet korvista ulos.

d) Mari, siis Jupun toveri, osoittautui jo ensisilmäyksellä mukavaksi naiseksi ja myös ensisilmäyksellä kun alkoi ehdotella kädenvääntöä, tiesin etten voisi voittaa. Vaikken enää ole niin heikkopeikko kuin vielä 15-vuotiaana nulikkana niin en ole julmetun vahvakaan ja en myöskään oikein osaa vääntää kättä. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä kuinka kauan olisimme voineet pysyä siinä pattitilanteessa...tunteja...päiviä...v iikkoja???  ;D

e) Koska olin koko loppuillan myös huolissani miten pääsen kotiin tai missä nukun yöni (olen kyllä viettänyt öitä nuoruudessani mm. rakennustyömailla mutta se ei enää houkuttele vanhaa miesparkaa, alkaa luut kolottamaan) olin enemmän kuin tyytyväinen että Jukka oli vielä viimeisenä jäljellä ja antoi sohvapaikan (olenko jo kertonut täällä hienosta sohva-arvostelukirjastani jota olen suunnitellut?) ja aamulla häivyin hemmetin kylymään Lahden aamu-usvaan (samaa usvaa oli myös pääkopassani) ja tein vielä vallan mainion Lahden divarikierroksen vaikka sarjakuvien osalta löydöksi jäikin vain vanha Mafalda-sarjis niin kirjoja löytyi KYMMENEN halvalla!

Hmmm...Kymiksessä osa porukasta oli aivan tuikituntemattomia ja taisivat olla hieman ymmyrkäisillään mikä mies se minä olin myöskin, hehheh...etenkin kun pääni oli jo silloin sumussa ja yritin skitsofreenisesti seurata mitä vasemmalla puolellani olevat stadilaiset ja oikealla puolellani olevat lahtelaiset (+ Tuukka) hölisivät. Lopputulos oli aika selvä; totaalinen kakofonia jossa jäi kummatkin keskustelut hämärän peittoon.

Joka tapauksessa, mielenkiintoinen iltapuhde, täytyy vain seuraavan kerran koittaa olla skarpimpana.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #355 : 23.04.2007 klo 09:57:39 »
Niin ja jottei totuus unohtuisi: kiitos kaikille siis! Jos tuossa liikaa retostelin Jupusta kun olin niin vaikuttunut siitä hupaisasta kirjasesta niin myös Soljalle kiitoksia arpajaisista  :D

Jukka

  • Jäsen
  • Viestejä: 821
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #356 : 23.04.2007 klo 10:25:44 »
Tilus, laita vaan kaikki kuvat esille, mutta koska tätä foorumia lukevat myös lapset ja ei lahtelaisetkin, niin peitä liskomiehen naamani pois niistä esim. asianmukaisilla hymynaamoilla.

Niitä "kaverikuvia" voisi kanssa vähän balsamoida ennen kuin laittaa julkiseen levitykseen.

Ovat sen verran karuja ne "kaverikuvat" että taitavat kyllä jäädä allekirjoittaneen kovalevyn syövereihin.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #357 : 23.04.2007 klo 10:42:41 »
Hmmm...otettiinko siellä jotain kuviakin...?

Sumua sumua sumua...

Jukka

  • Jäsen
  • Viestejä: 821
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #358 : 24.04.2007 klo 11:47:24 »
Yleisluontoista läppää juopottelusta.
Mutta pätee osin myös menneeseen viikonloppuun.


http://jukkatilus.wordpress.com/

Tuuk42

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 221
  • "En pidä minään"
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #359 : 25.04.2007 klo 15:53:00 »
Tuukka: Mitä? Mitä? Mitä? Jukan kanssa ihmeteltiin että mihinkäs ne Tuukka ja Solja hävisivät? Heitettiinkö teidät oikeasti ULOS?!

Ei suinkaan, Marin kanssa väännettiin kättä niin pitkään että että kyyppari tuli päättämään ottelun meidän puolesta, ei meitä mihkään ulos heitetty.
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!