Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1953 / 100 Kalle-Kustaa Korkki ja Pekka Lipponen: Ben Huronin testamentti (26.12.2017 klo 00:55:22)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.02.2018, klo 10:27:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
463667 viestiä 10264 aihetta kirjoittanut 7243 jäsentä. Uusin jäsen: Aesoburne
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja animaatiot
| | |-+  Suuri kupla
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Suuri kupla  (Luettu 20846 kertaa)
Leo
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #60 : 19.03.2004, klo 15:30:22 »

Mulla on jättisarjakuva kotona. Ja mullakin on niitä palikoita Grin Ville ei halunntu pilvenpiirtäjän palikoita niin että minä ja Seve (kolmas jäsen) tasattiin ne.
tallennettu
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #61 : 19.03.2004, klo 16:26:19 »

Mulla on jättisarjakuva kotona.

Unohdin äsken kysyä, että saatteko ne sarjakuvat jo aikaisemmin tutkittavaksenne? Eilen kun katsoin niin eihän se voi pitää paikkaansa, että ne keksivät sitä mukaa, sillä kaikki kolme jäsentähän menevät samantien kirjoittamaan tekstejä, jokainen omaan ruutuunsa. Eli onko siinä miettimisaikaa, kun kamerat eivät pyöri?
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #62 : 19.03.2004, klo 16:28:43 »

Tuota mekin kummasteltiin - kuvauksiin saakka.

Siellä siis kuvataan jokainen osio erikseen (niitä on kai 5 kilpailuosiota sekä yksi esittely osio ja kai muutama päälle. Ennen siis tuota sarjakuvan keksimis kilpailua on vähän aikaa miettiä sarjakuvaa. Ja sitten jos katsotte meidän jakson niin minä keksin meidän juonen Wink Hehheh... Alle 5 minuuttia sitä aikaa kuitenkin oli, en osaa tarkkaan arvioida.
tallennettu
Poissa

« Vastaus #63 : 19.03.2004, klo 18:40:26 »

Leo, et sä sitä kyllä kokonaan sepittänyt Angry. SITÄ PAITSI. Me saatiin plussaa siitä mun kuvakielestä! MUN keksimästä kuvakielestä. No jaa. Kuitenkin sä sepitit sen PERUS-IDEAN (miten toi kirjotetaan?). Ja siellä oli muuten koko ajan teknisiä ongelmia. Ei kai kuin yksi meidän jaksossa mutta muilla... Undecided
tallennettu

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #64 : 19.03.2004, klo 18:58:39 »

TAPPELU, TAPPELU!!!

Haastakaa toisenne oikeuteen copyrightista, niissä jutuissa ei voi kuin voittaa Wink
tallennettu

Poissa

« Vastaus #65 : 19.03.2004, klo 19:03:34 »

En mie taera. Leo saa kutsun oikeuteen VAIN jos se alkaa käyttää sarjakuvissaan samanlaista kuvakieltä! Grin
Se oli nääs mun keksintö, se kuvakieli nimittään!
« Viimeksi muokattu: 19.03.2004, klo 19:04:09 kirjoittanut Ville Halonen » tallennettu

J.Salo
Valvoja
Poissa

..ja valmis!

« Vastaus #66 : 19.03.2004, klo 23:43:40 »

Onko sillä nyt niin väliä, kuka keksi ja mitä? Tärkeintä että se tehtiin. Sopikaa vaikka että teitte sen yhdessä, ja jos olette hiljaa mielessänne eri mieltä, niin mitä väliä? Veikkaan vähän, että kaikki täällä kuitenkin muodostaa oman mielipiteensä, ja kaikki "Se olin kyllä MÄ!" vain pahentavat teidän kantaanne. Ei niin että sillä mitään väliä olis.

Yllä kaksi senttiäni.
tallennettu
Barksi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #67 : 25.03.2004, klo 14:57:15 »

Millon se tulee vai onks se tullut jo miss sä oot.
tallennettu

Poissa

« Vastaus #68 : 25.03.2004, klo 15:31:23 »

Barks, jos olisit lukenut viestit tarkemmin olisit nähnyt että se tulee 3.4 eli siis lauantaina ja kello kymmenen. Minä olen sinisessä joukkueessa Leon kanssa, ja Leo on keskimmäisin (muistaakseni, Leo, korjaa tämä jos meni väärin) ja minä olen Leosta katsoen vasemmaisimmalla reunalla. Se kolmas on Seve, joka ei käy kvaakissa.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #69 : 25.03.2004, klo 21:21:44 »

Leo, korjaa tämä jos meni väärin
Itseppähän vaadit. Koska mä olen meistä lyhyin olin vasemmalla ainakin useimmissa osioissa. Ville taisi olla keskellä.

Seve oikeastaan käy satunnaisesti kvaakissa ja on tätä threadiakin lukenut, mutta ei viitsi rekisteröityä.

Viesti, jossa päivämäärä 3.4 ilmoitetaan on kadonnut jonnekkin neljänteen alasivuun eikä sitä hullukaan sieltä etsi (no, joo minä olen hullu, etsin).
tallennettu
O.K.
Jäsen
Poissa

« Vastaus #70 : 26.03.2004, klo 00:55:03 »

Kuka muka herää lauantaina kymmeneltä?!... Tongue Milloin siitä tulee uusinta? Eikös ne uusi aina sen joku arki-iltapäivä?...

EDIT: Ainiin, "ja Leo on sit se keltainen isonenäinen ja Villellä on hieman kalpeat kasvot..."
« Viimeksi muokattu: 26.03.2004, klo 00:56:41 kirjoittanut O.K. » tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #71 : 26.03.2004, klo 08:27:00 »

En minä tiedä kuka herää kymmeneltä lauantaina, mutta torstaina tulee uusintana (ei siis ensi torstaina vaan sen jälkeisenä). Aikaa en nyt muista, mutta enköhän senkin kerro myöhemmin Wink

O. K. Onkohan Hazart sitten sellainen prinssi Rohkean näköinen keltahiuksinen mies Tongue ?
« Viimeksi muokattu: 26.03.2004, klo 08:27:15 kirjoittanut Leo Lehtinen » tallennettu
Poissa

« Vastaus #72 : 29.03.2004, klo 18:16:11 »

Leo, korjaa tämä jos meni väärin
Itseppähän vaadit. Koska mä olen meistä lyhyin olin vasemmalla ainakin useimmissa osioissa. Ville taisi olla keskellä.

Mutta silloin kun ollaan pöydän takana, mä en kyllä ollut keskellä. Eikä me niitä paikkoja vaihdeltu... Undecided
tallennettu

Poissa

« Vastaus #73 : 31.03.2004, klo 15:12:48 »

Muuten kattoko kukaan viime lauantain suurta kuplaa? (Tulee huomenna uusintana) Se karvinen mikä Gimmeleillä on, on Leon. Ja se sama karvinen, parin veljensä kanssa istuu meidänkin pöydällä nyt tulevana lauantaina kello kymmenen. (ja toinen täysin samanlainen karvinen tippui meidän pöydältä koko ajan, vai oliko se peräti sama?)
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #74 : 03.04.2004, klo 08:48:46 »

N. tunti ohjelman alkuun Grin eli klo 10.00 kakkoselta.

Näätte sitten kuinka meidän loistava karvinen tippuu pöydältä niin että juontaja menettää hermonsa Grin ei tapahdu ihan joka päivä Wink

Katskokoon ken tahtoo.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2004, klo 08:49:39 kirjoittanut Leo Lehtinen » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: